Nyt kun Espoo on lobattu metron käyttäjiksi, ryhdyttiin tekemään Helsingissä uusia raitiotielinjauksia. Auta armias jos noita skenaarioita olisi pantu Espoon metropäätöksiä sekoittamaan! Minusta tietty aikajärjestys kaavailuissa ja yleisölle ilmoitteluissa on tahallista massojen ohjailua ja jonkinasteista ohjausta. Siis se on valehtelua Helsingin toimesta.
linkki stadin pravdaan
"Keskustan ja Laajasalon välille aluksi raitiotie
Tervasaaren ja Korkeasaaren reittiä kannatetaan Helsingin johdossa"
Jo vuosia minua olisi kiehtonut ajatus siitä, että mahdollinen espoon pikaraitiotie osaksi olisi haarautunut myös tähän kaavailtuun suuntaan. Metro työnnettin väkisin Espooseen ja tämäkin todistaa, kuinka tiedotus/propagandatoiminta on suurille väestömassoille tärkeämpää kuin eri vaihtoehtojen luova mukaanotto. En minä ainakaan nähty vaihtoehtoa pikaraitsikkaa välille Laajasalo - Espoo yhtään missään hutkimuksessa, jolla johdateltiin eritasoisesti asiaan perehtyneitä poliitikkoja tekemään päätöksiään kaikessa suuressa viisaudessaan. Pikaraitsikkahan terrorisoitiin Helsingin toimesta. Sille ei avattu noita mahdollisuuksia, eli liittymistä stadin sporalinjoihin. Ja Lipponen + liikenneministeritkin lupasivat biljoonia, jos Espoo huolii metron ja vain metron.
Noh, liennytyksenä todettakoon, että Olavi Louko/Espoo, pani reunaehtoja, kuten asemien valoisuus ja niiden sijoittelu mahdollisimman lähelle maan pintaa, joilla vaihtoyhteyksiä koetettaisiin parannella ja jalankulkijoita kutsua enemmän metron käyttäjiksi. Eli metroa yritetään, kaikkine vikoineen, kuitenkin toteuttaa hieman aiempaa paremmin. Silti erittäin kallis päätös ja joukkoliikenteen osuus ei lisäänny yhtä paljon kuin olisi noussut hyvällä pikaraitsikalla, jota Helsinkin ei olisi boikotoinut. Vääryys vallitsee maailmassa.
linkki stadin pravdaan
"Keskustan ja Laajasalon välille aluksi raitiotie
Tervasaaren ja Korkeasaaren reittiä kannatetaan Helsingin johdossa"
Jo vuosia minua olisi kiehtonut ajatus siitä, että mahdollinen espoon pikaraitiotie osaksi olisi haarautunut myös tähän kaavailtuun suuntaan. Metro työnnettin väkisin Espooseen ja tämäkin todistaa, kuinka tiedotus/propagandatoiminta on suurille väestömassoille tärkeämpää kuin eri vaihtoehtojen luova mukaanotto. En minä ainakaan nähty vaihtoehtoa pikaraitsikkaa välille Laajasalo - Espoo yhtään missään hutkimuksessa, jolla johdateltiin eritasoisesti asiaan perehtyneitä poliitikkoja tekemään päätöksiään kaikessa suuressa viisaudessaan. Pikaraitsikkahan terrorisoitiin Helsingin toimesta. Sille ei avattu noita mahdollisuuksia, eli liittymistä stadin sporalinjoihin. Ja Lipponen + liikenneministeritkin lupasivat biljoonia, jos Espoo huolii metron ja vain metron.
Noh, liennytyksenä todettakoon, että Olavi Louko/Espoo, pani reunaehtoja, kuten asemien valoisuus ja niiden sijoittelu mahdollisimman lähelle maan pintaa, joilla vaihtoyhteyksiä koetettaisiin parannella ja jalankulkijoita kutsua enemmän metron käyttäjiksi. Eli metroa yritetään, kaikkine vikoineen, kuitenkin toteuttaa hieman aiempaa paremmin. Silti erittäin kallis päätös ja joukkoliikenteen osuus ei lisäänny yhtä paljon kuin olisi noussut hyvällä pikaraitsikalla, jota Helsinkin ei olisi boikotoinut. Vääryys vallitsee maailmassa.