Esitys Helsingin kaupungin metroliikennesäännön uudistamiseksi

"Helsingin metro automatisoidaan niin, että liikenne aloitetaan puoliautomaattisena (kuljettaja mukana) 31.12.2015 ja täysin automaattisena (ilman kuljettajaa) vuoden 2015 aikana"

Hetkinen?
 
Eikös täysautomaatti pitänyt tulla vasta sitten kun M100-sarja siirtyy eläkkeelle..?
 
"Helsingin metro automatisoidaan niin, että liikenne aloitetaan puoliautomaattisena (kuljettaja mukana) 31.12.2015 ja täysin automaattisena (ilman kuljettajaa) vuoden 2015 aikana"

Hetkinen?

Liikenne aloitetaan vuoden 2015 aikana ilman kuljettajaa, ja kun huomataan, että se ei vaan toimi, kuljettajat palautetaan juniin 31.12. alkaen?
 
Automaatti toimii vasta kun M100-sarja menee poistoon. Siemens ei ole kyennyt täyttämään sopimuksen ehtoja.
 
Kantis? Hä.. Siemens itse kuliseissa ehdotti M100-sarjan korvaamista uudella kalustolla, koska M100-sarjaa on ollut vaikea saada automaatin kanssa yhteensopivaksi. Siemens ei siten ole kyennyt noudattamaan sopimusta.
 
Jahas... Kantis, Kantis, onkohan tällekin tiedolle esittää lähdettä?

Sano Seba vaan ;)

Tyyliin kuuluu heitellä lauseen-parin mittaisia kommentteja tähän tyyliin, ikään kuin kirjoittajalla olisi takanaan joku auktoriteetti. Osa noista heitoista on joten kuten järkeenkäypiä, osa taas niin älyvapaita, että ne vievät pohjan pois kaikelta muulta esitetyltä. Odota vaan, därifrån tvättas vielä jotain paljon hauskempaa!
 
Kantis? Hä.. Siemens itse kuliseissa ehdotti M100-sarjan korvaamista uudella kalustolla, koska M100-sarjaa on ollut vaikea saada automaatin kanssa yhteensopivaksi. Siemens ei siten ole kyennyt noudattamaan sopimusta.

Tällä hetkellä M100-sarjaa ollaan ainakin virallisesti automatisoimassa. Johtuu siitä, että tällä hetkellä noudatetaan alkuperäistä Siemensin kanssa solmittua sopimusta koko kaluston ja radan automatisoinnissa.

Vai onko sinulla antaa Dakkuksen kysymää lähdettä, joka kumoaisi tämänhetkisen tiedon?
 
Takaisin
Ylös