Volvo B58/Wiima K202

Liittynyt
30 Syyskuu 2005
Viestit
22
Löytyisikö keneltäkään kuvaa otsikon kaltaisesta autosta TLO:n väreissä?
Ainakin Muurisella oli(?) joskus tuollainen kulkine, olikohan niitä enemmänkin turun seudulla muilla liikennöitsijöillä.?
 
miksu sanoi:
Löytyisikö keneltäkään kuvaa otsikon kaltaisesta autosta TLO:n väreissä?
Ainakin Muurisella oli(?) joskus tuollainen kulkine, olikohan niitä enemmänkin turun seudulla muilla liikennöitsijöillä.?
Muurisella oli kaksi ECH-714 ja EJR-412.
Muilla ei tainnut kyllä olla. Förbomin USV-830 taisi olla lehtijousinen B9M.
 
Onni Laaksosella oli ainakin yksi B-58/Wiima202 ns.B-vuoroautona

Ei oo, kyllä Laaksosella ollut Volvo B58 K202 Wiimalaista ikinä.

Kaksi viimeistä B58 volvoa Laaksosella olivat TLM-515 ja TML-516, jotka on hävitetty Laaksoselta ennen -90 luvun vaihdetta pois. Ja niissä oli Wiima K100/200 kori.

Kaikki Laaksosen K202 Wiimat olivat B9M/B10M(R) alustaisia autoja:

HFY-511 Volvo B10R
XFN-412 Volvo B10M
EAT-513 Volvo B10M
EEU-515 Volvo B10M
AFB-966 Volvo B9M
 
Mite pitkään toi Muurisen vanhus oli ajossa? Mietin vaan että olin 2001 tai 2 ton firman auton kyytissä, jossa oli keppilaatikko ja rupesin miettimään että olisko se voinu olla just toi. Ikänsä puolesta voisi olla ilman automaattia.
 
Mite pitkään toi Muurisen vanhus oli ajossa? Mietin vaan että olin 2001 tai 2 ton firman auton kyytissä, jossa oli keppilaatikko ja rupesin miettimään että olisko se voinu olla just toi. Ikänsä puolesta voisi olla ilman automaattia.

Muurisen molempiin K202 B58 volvoihin oli korituksen yhteydessä laitettu 3 vaihteinen Voith automaattiloota.
Tarkkaa hävitysaikaa en muista, mutta pitkälle 2000-luvulle ECH-712 kaupungissa haisi. Oisko lähtenyt maasta vasta 2003 paikkeilla.
 
Se keppiaskiauto oli sitten toi 105, mutta en ollu aiemmin enää varma mikä se oli...
 
Viimeksi muokattu:
Takaisin
Ylös