Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Kaupunki salli ikkunoiden päälle tulevat mainokset alkusyksystä, kun mainosfirma JCDecaux uhkasi muuten viedä pystyttämänsä pysäkkikatokset pois.
JCDecauxin ostettua Viacom Outdoorin Suomen toiminnot n. vuosi sitten ei mennyt kauaakaan, kun JCDecaux ilmoitti Turun kaupungille että heidän pysäkkikatostoimintansa Turussa on kannattamatonta ja siksi sopimusta ei aiota jatkaa. Samassa kuitenkin JCDecaux kertoi, että se on valmis harkitsemaan päätöstään uudelleen, jos Turussa sallitaan busseissa ikkunoiden päälle menevät mainokset.Ei se ihan näin mennyt eli nykyisten pysäkkikatosten poistamisella ei uhkailtu.
JCDecauxin ostettua Viacom Outdoorin Suomen toiminnot n. vuosi sitten ei mennyt kauaakaan, kun JCDecaux ilmoitti Turun kaupungille että heidän pysäkkikatostoimintansa Turussa on kannattamatonta ja siksi sopimusta ei aiota jatkaa. Samassa kuitenkin JCDecaux kertoi, että se on valmis harkitsemaan päätöstään uudelleen, jos Turussa sallitaan busseissa ikkunoiden päälle menevät mainokset.
Asia oli joukkoliikennelautakunnan esityslistalla tiedotusluonteisena asiana. Sitten kun asia tuli päätettäväksi, oli mukana tämä mainittu sopimus 60 uudesta katoksesta. 60 uuteen katokseen verrattuna olisi kuitenkin ollut paljon suurempi haitta, jos sopimusta ei olisi syntynyt ja JCDecaux olisi todella vienyt vanhat katoksensa pois. Sitähän ei tietysti tiedä, oliko JCDecauxin kiristys pelkkää bluffausta. Olisi vaikea uskoa, että niitä katoksia pidettäisiin ollenkaan, jos ne todella olisivat tappiollisia.Mistä tietosi ovat peräisin?
Asia oli joukkoliikennelautakunnan esityslistalla tiedotusluonteisena asiana.
Joskus viimeisen vuoden sisällä netissä olleista esityslistoista. En muista nyt sen tarkemmin, milloin asiasta oli esityslistassa.Siis milloin ja mistä olet saanut tiedon?