Havainnot paikallis- ja lähiliikenteestä - alkuvuosi 2009

Tila
Ei avoinna uusille viesteille.
Pysäkkinäyttöjä on ilmestynyt myös SL-Autolinjojen busseihin, mutta samalla on valitettavasti kadonnut tärkeää informaatiota etulinjakilvestä. Eipä nimittäin ole Paattisten V-vuorossa enää mainintaa siitä, että vuoro kulkee suoraan Tampereen valtatietä eikä Kärsämäen kautta.

TuKL 8 mainostaa dna:ta.
 
Anderssonin "kupliva" 23 on siirtynyt Citybussin riveihin numerolle 235 ja kuplii edelleen.
 
Mitä 85 lätkä tarkottaa? Just kortinsaanu? :) Vai onko rajotin 85:ssä?
Taitaa olla jostain uitettu. Ei siis Ikarukset riittäny, piti hankkia Hispano-Suiza. (Ivecon eräs osa, vanha merkki. Vastaavasti voi haukkua Magirukseksi. ..) En ota kantaa enempää kun en oo ikinä ajanu tai matkustanu ko autolla.
 
Mitä 85 lätkä tarkottaa? Just kortinsaanu? :) Vai onko rajotin 85:ssä?
Taitaa olla jostain uitettu. Ei siis Ikarukset riittäny, piti hankkia Hispano-Suiza. (Ivecon eräs osa, vanha merkki. Vastaavasti voi haukkua Magirukseksi. ..) En ota kantaa enempää kun en oo ikinä ajanu tai matkustanu ko autolla.

Kyllä se on ihan upouusi auto suoraan Suomen maahantuojalta ostettu. Sitähän vois kutsua myös Ferrariksi (samalla lailla Fiat Groupin tuote kuin Ivecokin).
 
Niin eli kyllä se on ihan aito Tsekissä valmistettu Irisbus Iveco EEV Cursor 8 moottorilla. Pakoputkesta voi jo melkein hengittää :biggrin:

Niin ja tosiaan Delta-autosta ostettu.
 
Tila
Ei avoinna uusille viesteille.
Takaisin
Ylös