Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
TuKL/201 TBT-570 Scania-Vabis B Autok 0 101 vm-61
TuKL/202 TEE-330 Vanaja B Ajokki 5 101 vm-63, kori -67
TuKL/203 TPP-3 Volvo B-615 Wiima 3' 101 vm-64
TuKL/204 ETH-55 Volvo B-615 Wiima 2 101 vm-61
TuKL/205 TCA-919 Volvo B Autok 0 101 vm-56, kori -64
TuKL/206 TJJ-31 Vanaja B Ajokki 7 101 kori vm-70
TuKL/207 TOK-31 Volvo B-715 Wiima 3' 101 vm-64
TuKL/208 TAG-69 Volvo B Wiima 2 101 vm-62
TuKL/209 TAG-68 Volvo B Wiima 2 101 vm-62
TuKL/210 TJ-739 Volvo B Wiima 2 101 vm-59
TuKL/211 TOP-2 Volvo B-715 Autok 0 101 vm-64
TuKL/212 AZC-42 Volvo B-615 Wiima 3' 101 vm-64
TuKL/213 TÄ-770 Scania-Vabis B Autok 0 101 vm-61
TuKL/214 TDF-22 Vanaja VLK Autok 0 101 vm-62
TuKL/215 EYO-74 Volvo B-615 Wiima 3' 101 vm -64
721 AFS-27 Leyland Royal Tiger Cub LRTC 1/1 Wiima -63 26+33=59
728 AFK-69 " " -63 "
731 AFS-32 " " -63 "
732 BU-343 " " -63 "
738 AGG-54 " " -63 "
740 AGG-57 " " -63 "
754 AHT-66 " " -63 "
756 AHT-68 " " -63 "
763 BS-639 " " -64 26+39=65
768 BS-799 " " -64 "
780 ANC-70 " " -64 "
781 ANC-69 " " -64 "
786 ANC-95 " " -64 "
795 AL-273 " Helko -64 "
799 BS-690 " " -64 "
Matarmaan M&K-laivastoon kuuluivat Airiston ja Reginatanin lisäksi Hannele (tulipalon jälkeen Satumaa), Maininki, Tyyni, Saaristo, Hiekkaranta ja Minni. Mitäköhän noille muille vesibusseille nykyään kuuluu, jos jotakin nyt enää kuuluu?moxu sanoi:Matarmaa oli kaiketi sama liikennöitisjä, joka operoi myös vesibusseilla Turun lähivesillä. Kilpailevassa varustamossa aikanaan meriurani aloittaneena kuulun siihen joukkoon, jolle Airiston ja Reginatanin operaattori oli nimeltään Matkailijanhuijaus (oik.Matkailu & Kuljetus oy).
M&K meni konkurssiin omistajanvaihdoksen jälkeen -90-luvulla. Ex-Reginatan kuuluu nykyään Naantalin Muumimaailman aluskantaan nimellä Merenhuiske ja ex-Airisto on matkannut Juojärvelle, jossa se operoi Hanna-nimisenä.
Matarmaa liikennöi Hirvensalon puolella ainakin Kaistarniemeen Matkailu&Kuljetus Oy:nä, sitten osti Anttilan Paavon Kakskerran Linjat Oy:n. Eli mukaan tulivat sen aikaisen Kakskerran kunnan pääsaarten linjat Satavaan ja Kakskertaan. Kakskerran autothan olivat kauniin sinisiä verrattuna Turun harmaisiin.Noista Matarmaan autoista/vesibusseista jos joltakin kuvia löytyy niin kiitollisuudella ottaisin vastaan. Löytyy suvusta henkilö joka tuolla saaristossa ajoi bussia yli 20 vuotta. Ja itsekin ajoin liikennelaitoksen aikaan, tosin parina vuonna kesätöinä.Kai Sillanpää sanoi:Matarmaa toimi bussibisneksessä sekä Matkailu & Kuljetus Oy:n että Kakskerran Linja Oy:n kautta. Jälkimmäisen hän oli ostanut joskus 60-luvulla.