Havainnot paikallis- ja lähiliikenteestä - elokuu 2015

Hienoa että palvellaan, mutta varmasti kaikilla olisi ollut parempi mieli jos olisi jatkanut matkaa vaan ihan normaalisti

Joli olisi varmaankin muistanut sanktiolla ajamattomasta linjasivusta jos olisi jäänyt pysäkkejä välistä.
 
18.8.

LL #110 /17 (Volvo 8900LE teli 2+2+1 vm. 2011, käytettynä Ruotsista)
Paunu #64 & #83 /42 (tuoreissa tilaajaväreissä)
 
18.8. ilta

Paunu 63/10. Tämähän liikehtii normaalisti linjan 1 osapäivissä.
 
Mikähän auto mahtaa olla kyseessä?
Vuokrattu Scania. Ex-218. Ajaa näillä näkymin arkisin 5-linjalla jotain lähtöjä kunnes uusia autoja saadaan liikenteeseen viikon parin päästä. Liittyy samaan kuin SL-alueen käytetyt autot, eli automäärä syysliikenteeseen nousi niin paljon ja siitä ilmoitettiin niin myöhään että pitää turvautua myös vuokra-kalustoon. Tampereella vuokra-autojen saaminen on huomattavasti HSL-aluetta hankalampaa, sillä Joli-ajossa pitää myös vanhojen autojen olla tilaajaväreissä
 
20.8.

TKL #129/5 (16.05 Keskustorilta)
TKL #270/38
TKL #636/5

Ihan mielenkiintoinen näky kyllä. Vielä riittää vanhuksille töitä.

 
23.8.

TKL #52/5
TKL #13/15 lisävuorossa
TKL #14/15 lisävuorossa
TKL #663/15 lisävuorossa

SatLi #303/25 hieman omaperäisillä linjakilvillä
SatLi #305/25 lisävuorossa
(Pyynikin ajot)

 
Joli olisi varmaankin muistanut sanktiolla ajamattomasta linjasivusta jos olisi jäänyt pysäkkejä välistä.

Onko sinulla tarkempaa tietoa, millainen on Jolin sanktio ajamattomasta linjasivusta? Miten sanktio näkyy liikennöitsijälle (kilpailutettu liikenne vs. suoraostot TKL:lta)?
 
Takaisin
Ylös