Havainnot paikallis- ja lähiliikenteestä - maaliskuu 2016

Liittynyt
23 Huhtikuu 2013
Viestit
293
9.3. Paunu

#142 Asennettu kaksi melkoisen isokokoista näyttöä matkustamoon kuljettajakopin ja keskiovien taakse. Aikooko myös Paunu tuoda TKL-tyyliin mainosnäyttöjä, ovatko nuo tilaajan pyynnöstä vai mitähän noilla näytetään?
 
9.3. Paunu

#142 Asennettu kaksi melkoisen isokokoista näyttöä matkustamoon kuljettajakopin ja keskiovien taakse. Aikooko myös Paunu tuoda TKL-tyyliin mainosnäyttöjä, ovatko nuo tilaajan pyynnöstä vai mitähän noilla näytetään?
Faktaa asiasta minulla ei ole, mutta joskus on puhuttu IJ-järjestelmän uudistamisesta ja siitä että silloin tulisi isommat infotaulut matkustamoon. Samoihin aikoihin puhuttiin myös siitä että tätä pilotoitaisiin linjalla 1.
Eli jos kyseinen auto on linjan 1 vakikalustoa, niin saattaa hyvinkin olla kyseessä se IJ-laitteiston päivityksen pilotointi.
 
9.3
Paunu
27/#97
Ei näyttäny olla paikannusjärjestelmää kyseisessä autossa tai sitten ei vaan ollut päällä. Millasta sanktiota tälläsestä tulee vai tuleeko minkäänlaista
 
9.3
Paunu
27/#97
Ei näyttäny olla paikannusjärjestelmää kyseisessä autossa tai sitten ei vaan ollut päällä. Millasta sanktiota tälläsestä tulee vai tuleeko minkäänlaista

Jos kaikista sakotettaisiin niin Nyssellä olisi varaa palkata rahastaja jokaiseen autoon... Periaatteessa kilpailutetuilla linjoillahan pitäisi tulla? Länskärillä ja Paunulla on lukuisia laitteettomia autoja, TKL:lläkin yllättävän paljon
 
Jos kaikista sakotettaisiin niin Nyssellä olisi varaa palkata rahastaja jokaiseen autoon... Periaatteessa kilpailutetuilla linjoillahan pitäisi tulla? Länskärillä ja Paunulla on lukuisia laitteettomia autoja, TKL:lläkin yllättävän paljon

Mitenkäs se laitteiden käyttö? Pitkään oli niin, että kuljettajat eivät niitä osanneet/niiden kanssa viitsineet tapella.
 
Mitenkäs se laitteiden käyttö? Pitkään oli niin, että kuljettajat eivät niitä osanneet/niiden kanssa viitsineet tapella.
Käytännössä kuljettaja ei voi itse valita, käytetäänkö IJ-laitetta vai ei. Ainoa kuljettajan tehtävissä oleva asia on laitteiston resetointi (niissä autoissa, joissa resetointinappula on) jumitustilanteissa...
 
Kaikesta näemmä pitäisi olla sanktioita jakamassa. ;)

Syy, miksei ainakaan TKL:llä ole vieläkään kaikissa autoissa ole paikannusjärjestelmiä, on se, että Joli ei ole saanut toimitetuksi tarvittavaa määrää laitteita, jotta ne saataisiin asennetuksi autoihin. Eli sanktiosormi kannattanee siirtää osoittamaan ihan sinne tilaajan suuntaan tässä asiassa. Laitteet ovat siis Jolin omaisuutta.

Ainoa käyttöliittymä, joka kuljettajalla on noiden hallintaan, on resetointinappulat rahastusjärjestelmään ja/tai IJ-järjestelmään.
 
Takaisin
Ylös