Itse löysin ainakin useita muutoksia ensimmäisiin luonnoksiin verrattuna, joista voi suoraan sanoa, että annetut kommentit ja palaute ON otettu huomioon.
Esimerkiksi linjan 29 oikaiseminen keskustassa Satakunnankadulle (Ratinan kierron sijaan), Risson palveleminen suoremmin ja ilman vaihtoa (linja 29, alunperin luonnoksessa 250 Jankan kautta Kalevan ratikkapysäkille), Linjan 11 jatkaminen Lahdesjärvelle/Nirvaan, jolloin alue tulee palveltua ja linja luo myös uuden poikittaisyhteyden Partolan palveluihin ja Härmäläläisille pääsyn Ikeaan. Hervannan ja Lempäälän välinen yhteys linjalla 55 (Vesilahdesta oletettavasti vaihto junaan) jne.
Paljon on edelleen muokattavaa, kuten suunnittelusta sivustolla kommentoidaankin. Itse näkisin kriittisimmäksi Raholan, Pohtola-Ryydynpohjan ja mahdollisesti Pispalanharjun palvelemisen. Kuitenkin monet ideat ovat jalostuneet jo ensimmäisistä luonnoksista eteenpäin toteuttamiskelpoisempaan suuntaan. Linjan 7 koukkaus Jankan kautta on tehokkuuden kannalta järkevä, koska se ei kestä ajallisesti erityisen kauan ja poistaa tarpeen päällekkäiselle Jankan-linjalle. Linjan 10 keskustan osio on erinomainen ja tiheä vuoroväli (10 min) palvelee uuden Ranta-Tampellan tehokkaasti. Suora tunnelin kautta ajava 33 Lentävänniemestä Taysiin on usein toivottu ja hieno lisä tarjontaan. Keskustan reuna-alueet (mm. Ratinanranta, Eteläpuisto, Satakunnankatu, Tampella ja Juhannuskylä) palvellaan nyt vihdoinkin kunnollisesti, kun aiemmin joukkoliikennettä on ollut lähinnä Hämeenkadun linjauksella. Isoja parannuksia on siis tulossa jo tällä luonnoksella. Hyvä tästä tulee, kunhan suunnitelmia kehitetään edelleen palautteen perusteella.