Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Näytetään tulokset 16-20/20

Viestiketju: Nysselle uusi ilme

  1. #16

    Liittynyt
    12.05.2008
    Viestejä
    172

    oletus Vs: Nysselle uusi ilme

    Sinisten bussien matkassa -tiedotuslehti on tästä eteenpäin Matkalla kanssasi -lehti:
    http://joukkoliikenne.tampere.fi/med..._1-19_digi.pdf

    Myös uudet teippaukset ovat edenneet edelleen, etenkin TKL:n ja PirTil:n kalustossa.

  2. #17
    Tunnistettu jäsen killerpop avatar
    Liittynyt
    23.06.2005
    Sijainti
    Tampere
    Viestejä
    3089

    oletus Vs: Nysselle uusi ilme

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Bussimies Näytä viesti
    Sinisten bussien matkassa -tiedotuslehti on tästä eteenpäin Matkalla kanssasi -lehti:
    http://joukkoliikenne.tampere.fi/med..._1-19_digi.pdf
    Kummasti tuossa lehdessä oltiin unohdettu linjan 4 siirto Pyynikintorilta Hatanpään valtatien varteen, joka suurella varmuudella on toteutumassa. Tosin ilmeisesti ei ole edes selvää, onko päätepysäkki Sorin aukion kohdalla vai linja-autoasemalla.
    Bussikirjasto | Suomen kirjastoautot

    Nämä ovat vakioita.

  3. #18
    Eppu avatar
    Liittynyt
    25.06.2005
    Sijainti
    Tampere
    Viestejä
    1808

    oletus Vs: Nysselle uusi ilme

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Bussimies Näytä viesti
    Sinisten bussien matkassa -tiedotuslehti on tästä eteenpäin Matkalla kanssasi -lehti:
    http://joukkoliikenne.tampere.fi/med..._1-19_digi.pdf

    Myös uudet teippaukset ovat edenneet edelleen, etenkin TKL:n ja PirTil:n kalustossa.
    On tuon lehden linjakartassa muutakin hämmennystä. Siitä on jäänyt merkkaamatta varsin monta pysäkkiä, tai toivottavasti on jäänyt. Eihän toki voi olla esim. niin että linjalla 26 ei ole lainkaan pysäkkejä Kalkun kehätiellä?
    Myös linjan 28 reitti keskustassa on jätetty arvailujen varaan kun sitä ei ole merkitty lainkaan.
    Tampereen valtatietä Ratinan ohi kulkevien linjojen osalta on todettava, että palvelu menee varsin kiusalliseksi jos siinä nurkilla ei ole lainkaan pysäkkejä. Esim. linja 26, jolla kartan mukaan olisi pysäkki länteen päin D-kulmalla, mutta seuraava vasta Hämeenpuistossa. Itään päin pysäkkiväli olisi tätäkin pidempi. Mielestäni vähintäänkin noloa. Myös Rautatieasema jää hieman paitsioon linjoilla jotka kulkevat Satakunnankatua ja Itsenäisyydenkatua kun lähin pysäkki on Rongankadun kulmilla.
    Sinänsä hämmästyttävää, kun katuja suljetaan ja joukkoliikennettä "kehitetään" siinä toivossa että keskustaan ei tultaisi autolla, mutta kuitenkin tehdään samalla tällaista pysäkkien sijoittelua (tai sijoittamatta jättämistä) jota voisi väittää jopa kiusanteoksi. No, toivon vilpittömästi että tuleviin karttoihin merkitään aikanaan lisää pysäkkejä...
    Viimeisin muokkaaja Eppu; 07.06.2019 kello 06:05.

  4. #19

    Liittynyt
    12.05.2008
    Viestejä
    172

    oletus Vs: Nysselle uusi ilme

    Lainaus Alunperin kirjoittanut killerpop Näytä viesti
    Kummasti tuossa lehdessä oltiin unohdettu linjan 4 siirto Pyynikintorilta Hatanpään valtatien varteen, joka suurella varmuudella on toteutumassa. Tosin ilmeisesti ei ole edes selvää, onko päätepysäkki Sorin aukion kohdalla vai linja-autoasemalla.
    Toki suurella todennäköisyydellä näin on, mutta varmuutta asiasta ei ole ennen kuin valtuusto on marraskuussa tehnyt päätöksensä. Karttoja kannattaa korjailla vasta, kun asiat on lyöty lukkoon. Ne valtuuston edellyttämät ponnet reittisuunnitteluun on myös tässä kartassa vielä huomioimatta, joten uusiksi menee joka tapauksessa ennen vuotta 2021. Toki tuosta linjan 4 reittimuutoksen selvityksestä olisi ollut hyvä lehdessä mainita.

    Epulle: Tarkempi pysäkki- ja aikataulusuunnittelu keväällä päätetystä linjastosta on vasta alkamassa, joten pysäkkien paikatkaan eivät välttämättä ole tässä kartassa kaikilta osin lukittuja. Esim. Sorin aukion käyttöä bussilinjojen yhtenä keskustaterminaalina selvitetään parhaillaan.

  5. #20

    Liittynyt
    12.05.2008
    Viestejä
    172

    oletus Vs: Nysselle uusi ilme

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Bussimies Näytä viesti
    Huh! Onneksi tuo Nysse saatiin nyt vihdoin keulaankin, myös TKL:n osalta. Olikin aika byrokratian kukkanen, että keulassa oli tähän asti oltava vaakuna, koska "kaupungin omistamassa kalustossa on oltava vaakuna näkyvissä". Tämä uusi käytäntö on nyt asiakkaille kaikista selkein.
    Lainaan omaa aiempaa viestiäni. Nyt kun teippaukset ovat edenneet pidemmälle, on TKL:n kalustoon ilmestynyt tuo pakollinen vaakuna takaisin, mutta aiempaa pienempänä ja uuteen paikkaan: pieni vaakuna on nyt maskin oikeassa ylänurkassa tuulilasin alla. Nysse-logo on keskellä keulaa kaikilla liikennöitsijöillä, paitsi TKL:n sähkö-Solariksissa valmistajan logo vie keulasta niin ison tilan, että Nysse-logo on saanut väistyä sen oikealle puolelle. Samoin näiden autojen keulan muotoilu on pakottanut teippaamaan vasemman reunan N-logon tuulilasiin. Pikaisesti arvioituna jo puolet kalustosta alkaa olla uusissa teippauksissa.

Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12

Vastaavia viestiketjuja

  1. Vastauksia: 0
    Viimeisin viesti: 19.06.2018, 11:10
  2. HKL: HKL:n ilme uudistui
    kirjoittanut RSS foorumissa Joukkoliikenneuutiset
    Vastauksia: 0
    Viimeisin viesti: 15.01.2016, 09:50
  3. VR:lle uusi toimitusjohtaja
    kirjoittanut Autoton espoolainen foorumissa Junat
    Vastauksia: 1
    Viimeisin viesti: 02.03.2009, 22:10
  4. Ylen tv-uutisten uusi ilme
    kirjoittanut Epa foorumissa Offtopic
    Vastauksia: 6
    Viimeisin viesti: 25.02.2009, 21:20

Lähettämissäännöt

  • Et voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •