Näytetään tulokset 1-9/9

Viestiketju: Proto-Scalat 121 ja 122

  1. #1
    jtm
    jtm ei ole kirjautuneena
    jtm avatar
    Liittynyt
    24.01.2007
    Sijainti
    Kangasala
    Viestejä
    1938

    oletus Proto-Scalat 121 ja 122

    Tietääkö kukaan mihin nuo hyvät Proto Scalat #121 ja #122 on joutunet kun ei ole näkynyt liikenteessä moneen kukauteen.

  2. #2
    jph
    jph ei ole kirjautuneena

    Liittynyt
    25.10.2005
    Viestejä
    6

    oletus Vs: Proto-Scalat 121 ja 122

    14.9.2007 auto 121 linjalla 20

  3. #3
    Eppu avatar
    Liittynyt
    25.06.2005
    Sijainti
    Tampere
    Viestejä
    1655

    oletus Vs: Proto-Scalat 121 ja 122

    Lainaus Alunperin kirjoittanut jph Näytä viesti
    14.9.2007 auto 121 linjalla 20
    Jos näin todella on, lienee ainakin teoriassa mahdollista, että TKL olisi lunastanut autot omakseen. Ovathan nämä protot olleet pois liikenteestä jo melkoisen kauan. Noh, joku muu, esim. Razer voi tietää asiasta enemmän...
    Kuvasto l Oikoradan Bussisivut
    "Spårväg City i Stockholm har inte lockat fler resenärer än när trafiken kördes med buss. Den så kallade spårfaktorn finns inte, hävdade transportforskaren Maria Börjesson."

  4. #4
    jtm
    jtm ei ole kirjautuneena
    jtm avatar
    Liittynyt
    24.01.2007
    Sijainti
    Kangasala
    Viestejä
    1938

    oletus Vs: Proto-Scalat 121 ja 122

    Kyllä tuo #121 oli 20:llä. Missähän ne oli ollut viimeiset 4kk?

  5. #5
    Tunnistettu jäsen Rattivaunu avatar
    Liittynyt
    24.06.2005
    Viestejä
    3383

    oletus Vs: Proto-Scalat 121 ja 122

    Lainaus Alunperin kirjoittanut jtm Näytä viesti
    Kyllä tuo #121 oli 20:llä. Missähän ne oli ollut viimeiset 4kk?
    Noissahan on testattu tehtaan toimesta yhtä ja toista. Ymmärtääkseni ei ole poissuljettua sekään, etteikö niissä jommassakummassa tai molemmissa olisi kokeiltu jo jonkin aikaa sitten Euro5- tai EEV-moottoriakin. Tehdashan ei tuollaisia kerro.

  6. #6

    Liittynyt
    11.08.2005
    Sijainti
    Tre
    Viestejä
    224

    oletus Vs: Proto-Scalat 121 ja 122

    Lainaus Alunperin kirjoittanut jtm Näytä viesti
    Kyllä tuo #121 oli 20:llä. Missähän ne oli ollut viimeiset 4kk?
    Tänä ehtoona vaan kysyin tuota asiaa yhdeltä puolitutulta linjan #20 - kuskilta Keskustorilla. Kaveri tuli juuri omalla Scalallaan laituriin ja sanoi ajaneensa ko.linjaa koko vuoronsa, eikä ollut mitään tietoa / havaintoa tuommoisesta...ei linjalta eikä Nekalasta kuulemma.

    En toki epäile yhtään havaintoasi- ja itseänikin kiinnostaa kovasti noiden kohtalo....tosin kyseessä on siirtolainen ja minäkin osaan paremmin enkkua kuin tämä kaveri.
    Viimeisin muokkaaja Ozzy; 15.09.2007 kello 00:32.

  7. #7
    Tunnistettu jäsen Rattivaunu avatar
    Liittynyt
    24.06.2005
    Viestejä
    3383

    oletus Vs: Proto-Scalat 121 ja 122

    Lainaus Alunperin kirjoittanut jtm Näytä viesti
    Kyllä tuo #121 oli 20:llä. Missähän ne oli ollut viimeiset 4kk?
    Pe 14.9. se on nähty t20:llä noin klo 11. Viime viikon lauantaina se oli nähty Scan-Autolla.

  8. #8
    Tunnistettu jäsen killerpop avatar
    Liittynyt
    24.06.2005
    Sijainti
    Tampere
    Viestejä
    2948

    oletus Vs: Proto-Scalat 121 ja 122

    Näemmä vihdoin taas liikenteessä, nyt lauantaina 15.9. #121 ajelee linjalla 18. protoveljestään ei ole havaintoa.
    TSB-Bussisivut | Suomen kirjastoautot | phototrans

    HSL on pääkaupunkiseudun kuntien jätehuoltoa ja joukkoliikennettä koskevasta yhteistoiminnasta annetun lain 3 §:ssä tarkoitettu kuntayhtymä.

  9. #9
    Eppu avatar
    Liittynyt
    25.06.2005
    Sijainti
    Tampere
    Viestejä
    1655

    oletus Vs: Proto-Scalat 121 ja 122

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Rattivaunu Näytä viesti
    Noissahan on testattu tehtaan toimesta yhtä ja toista. Ymmärtääkseni ei ole poissuljettua sekään, etteikö niissä jommassakummassa tai molemmissa olisi kokeiltu jo jonkin aikaa sitten Euro5- tai EEV-moottoriakin. Tehdashan ei tuollaisia kerro.
    Ajelin #121:llä eilen iltapäivällä torilta länteen linjalla 18, ja vaikuttais siltä, että konehuoneen puolelle on tehty joitakin uudistuksia. Varsinkin tyhjäkäynti ja hidastin kuullostivat selvästi jokseenkin totutusta poikkeavilta..
    Kuvasto l Oikoradan Bussisivut
    "Spårväg City i Stockholm har inte lockat fler resenärer än när trafiken kördes med buss. Den så kallade spårfaktorn finns inte, hävdade transportforskaren Maria Börjesson."

Vastaavia viestiketjuja

  1. Kabusin uusi proto
    kirjoittanut tkunnas foorumissa Muuta busseista
    Vastauksia: 2
    Viimeisin viesti: 01.05.2006, 13:05

Lähettämissäännöt

  • Et voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •