Väinö Paunu Oy

Jatketaan nyt sitten, kun ylläpidossa ei taida olla ketään sen verran tietotekniikkaa osaavaa, että sais tunnukseni ja tietoni poistettua.

Joo, monet katto- ja ränniremontit on paunun kyydissä tullu kuultua. Niin ja pari autokauppaa. Lentokentän vaihtojärjestelyt alkaa pahimmillaan siinä Hervannan kohdalla ja silti laukut on pari kertaa onnistuttu hämeenlinnassa sähläämään väärään autoon. Meno on sitten mitä on.

Kannattaa käydä wikipediasta katsomassa mitä masi firmastaan sanoo:
asiakas on meille tärkeä.

kuljettajathan saa palkkansa ilman asiakkaita.

siirry ihmeessä raiteelle tai oman auton käyttäjäksi.

meidän perheessä on kaksi autoa ja ostan kolmannen, jos joku joutuu vielä linja-autolla reissaamaan.

Helsinki-Tampere välille tarvitaan uusi kunnollinen operaattori.
Ehkä sellainen joka ottaa noi taskubiljardia pelaavat nuorukaisetkin kyytiin.

---------- Viesti lisätty kello 20:05 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu kello 19:26 ----------

Haluan tältä foorumilta pois sen takia, että tästä on tullut bussikuskien sisäinen "kehuskelu" kerho.
Bussiharrastajia on paljon muitakin ja heille onneksi rupeaa löytymään uusia foorumeita ja face bookkeja.

Se että deepthroat väittää minun runkanneeni pysäkillä ja olin sen takia kykenemätön viittomaan, on jo aika kovan luokan väite.

paunun tapa hoitaa liikennettä on liikenneministeriön asia. olen erittäin kiitollinen Lasse kommenteistasi.

muuten tämän tapaiset keskustelut kannattaa näköjään käydä suomi 24 osasto.
 
Jo on edellisellä kirjoittajalla JoPo karannut kauaksi jorpakkoon;( Ehkä on parempi että kirjoittelet jatkossa suomi24:lla, mukavampi lueskella kehittävämpää keskustelua. Kiitos ja näkemiin.
 
Juu ei muuta voi sanoa. Enpä herra TRe:tä mitenkään syytellyt saatikka edes maininnut omassa kommentissani, vaan puhuin täysin yleisellä tasolla.
 
Tässä nyt tunnutaan pistetään mopaten Paunulaisia oikein pirusti. Isossa talossa noita kuljettajia on joka lähtöön erilaisia muistakaapa se. Jos joku peepää on nyt sattunut juuri ajamaan sitä lähtöä, kun ootte sattunut kyytiin, niin onhan se ikävää... Matkustin muuten viimeks sunnuntaina Paunulla Turusta Jyväskylään ja pitääpä heti sanoa, että molemmat kuljettajat olivat erittäin ammattitaitosia heppuja. Jäi oikeesti hyvä maku pitkästä istumisesta.
 
Tässä nyt tunnutaan pistetään mopaten Paunulaisia oikein pirusti. Isossa talossa noita kuljettajia on joka lähtöön erilaisia muistakaapa se. Jos joku peepää on nyt sattunut juuri ajamaan sitä lähtöä, kun ootte sattunut kyytiin, niin onhan se ikävää... Matkustin muuten viimeks sunnuntaina Paunulla Turusta Jyväskylään ja pitääpä heti sanoa, että molemmat kuljettajat olivat erittäin ammattitaitosia heppuja. Jäi oikeesti hyvä maku pitkästä istumisesta.

Yhdyn tuohon! Olen mennyt todella monta kertaa Tampere - Helsinki/Jyväskylä PIKA-vuoron Paunun kyydissä ja ERITTÄIN hyvää kyytiä painottaen. Hyvä palvelu, mukavat kuskit, siistit autot ulkoa että sisältä. Isoa plussaa, että en ole ikinä herännyt kuskin epävakaan ajotyylin tai äkkiliikkeen takia elikä todella tasaista kyytiä. Olen mennyt useasti myös Paunun tilausajon kyydissä ja ollut asiallisia kuskeja. Kuski jopa suostui hiukan koukkaan tilausajon jälkeen hallisivulla tilausajon jälkeen, että ei tarvinnut mennä ilmaisella valtion kyydillä sattuneesta syystä :lol: Oli meinaan jo iso työ päästä takaosasta etupenkille :redface: JOTEN annan Paunun tilausajo, sekä PIKAvuoro kalustolle, että kuskeille arvosanan 10+
 
Itseltä löytyy vähän kokemuksia suuntaan sekä toiseen VP Oy:n kuljettajista. Luonnollisesti enemmän löytyy näitä fiksuja, muut kulkijat/bussit huomioonottavia kuljettajia. Oma osansa on sitten valitettavasti nämä, jotka lokaavat näiden hyvin leiviskänsä hoitavien maineen. Joka firmastahan noita toki löytyy.

Näin itsekin bussinkuljettajana täytyy kyllä sanoa, että kiire valitettavasti paistaa joidenkin kuljettajien ajotavoista kroonisesti läpi; välillä auto on pysäkillä puolittain niin, että auton perä blokkaa koko ajokaistan liikenteen, milloin tullaan lähestulkoon vilkuttamatta eteen, ei anneta tilaa pysäkiltä lähdössä olevalle autolle, ylinopeus joillakin pätkillä, jne. Vaikka joillakin linjoilla olisikin aikataulu mallia kireä, niin väittäisin, ettei helpotusta niihin saada jatkuvalla kiireellä/ylinopeudella.

Tosin Hämeenkadulla/Koskipuistossa/Metsossa onkin välillä mahdoton saada autoa pysäkille täysin suoraan välillä ihmeellisen laiturijärjestyksen ansiosta, joten kuljettajan piikkiinkään noita ei aina täysin voi laittaa.
 
Hei, osaako joku sanoa paljonko ja missä on Lempäälässä Paunun pysäkkejä? Nopealla googlauksella löytyi Lempäälän kunnan sivuilta, että Pyhän Birgitan kirkon edessä on pysäkki, mutta osaisiko joku muu sanoa näitä pysäkkejä lisää?

-Leo
 
Hei, osaako joku sanoa paljonko ja missä on Lempäälässä Paunun pysäkkejä? Nopealla googlauksella löytyi Lempäälän kunnan sivuilta, että Pyhän Birgitan kirkon edessä on pysäkki, mutta osaisiko joku muu sanoa näitä pysäkkejä lisää?

-Leo

Onhan noita nyt monta kymmentä pysäkkiä. Kannattaisi välillä unohtaa se Google ja katsoa vaikka Matkahuollon sivuilta jonkun Tre-Lempäälä vuoron reittikuvauksesta löytyvä pysäkkilistaus.
 
Onhan noita nyt monta kymmentä pysäkkiä. Kannattaisi välillä unohtaa se Google ja katsoa vaikka Matkahuollon sivuilta jonkun Tre-Lempäälä vuoron reittikuvauksesta löytyvä pysäkkilistaus.

kyllä tuohon 16 kilometriin muutama pysäkki mahtuu.
 
Hei, osaako joku sanoa paljonko ja missä on Lempäälässä Paunun pysäkkejä? Nopealla googlauksella löytyi Lempäälän kunnan sivuilta, että Pyhän Birgitan kirkon edessä on pysäkki, mutta osaisiko joku muu sanoa näitä pysäkkejä lisää?

-Leo

ehkä kätevimmin käy palvelulla http://tampere.matkahuolto.info - Tampereen seudun reittiopas.

Määräpaikaksi vaikka Haurala ja lähtöpaikaksi jotain sääksjärveltä niin näkee koko nauhataajaman.

Lempäälässä lie joku 240 pysäkkiä kaikkinensa

Ja kuten aiemmin C3P mainitsi, niin Matkahuollon aikatauluhaulla löytää myös, esim vaikka tästä vuorosta http://www.matkahuolto.info/lippu/fi/connection?departureId=77101
 

Varmaankin vanhempi kalusto lähtee poistoon pikkuhiljaa.
Vois tosiaan TKL ottaa mallia paunun ilmastoinnista..
 
Takaisin
Ylös