Pariisissa on ainakin ajateltu laatikon ulkopuolelle ja keksitty
raflaaviakin nimiä metroasemille. Tuossa tosin on
Place de la Bataille de Stalingrad lähellä, jolloin metroaseman nimi on vain lyhennetty hieman erikoisella tavalla. Mutta sehän voisi toimia, miksi sitä -katu tai -tie-päätettä tarvii olla pysäkin nimessä?
Lielahdessakin voisi olla "Enqvist" ja "Turvesuo" ilman -katu-päätettä, pääte on tarpeen lähinnä niissä nimissä, jotka johtavat paikkaan, joihin kadunnimi viittaa (Teivaalantie, Lielahdenkatu). Eli siis: Turvesuo voisi olla sen vanhaa turvesuota lähimmän pysäkin nimi (nykyään Turvesuonkatu xx) ja Turvesuonkatu voisi olla sitten siellä Prisman kohdalla, ellei Prismaa voida hyväksyä nimeksi.