Havainnot paikallis- ja lähiliikenteestä - elokuu 2010

Tila
Ei avoinna uusille viesteille.
11.8 linjalla 7 oli Paunun #624 ja 12.8 #625.

Paunun #201 oli saanut pilaaja värityksen ja terraario-PaScalan takavalot. Liikkui 27:lla eilen ilman kylkinumeroita ja yhtiön nimeä.

12.8 Paunu:
#65/45
 
- Aivan loistavaa palvelua Mötöltä Linkillä

Näissä loistavissa palveluissa on aina se vaara, että kuljettaja/liikennöitsijä saa harrastajista melkoisen maanvaivan. Näin on käynyt ennenkin ja tulee käymään vastakin.
Tämä taasen vetää mattoa alta eettisesti toimivilta, fiksuilta harrastajilta. Harrastelijaharrastajat lokaavat niin SLHS:n kuin muidenkin fiksujen harrastajien maineen liian innokkaalla tohinallaan.

Koska yllä suoraan viitataan minuun, haluan lyhyesti esittää oman kantani.

Sain ensimmäisinä päivinä Tampereella liikennöidessäni uusia ystäviä paikallisista ja kauempaakin tulleista bussiharrastajista. Erittäin tervetulleita tuttavuuksia.

Vuosien varrella olen usein ollut tekemisissä bussiharrastajien kanssa ja vain hyvää on sanottavana. Ihailen omistautuneisuutta, asiantuntemusta ja fiksuutta, joka harrastajille on tyypillistä.

Ymmärrän hyvin, että kaikki kuljettajat eivät suhtaudu harrastajiin erityisen myötämielisesti. Luulen tosin, että kyseessä ovat samat kuljettajat, jotka eivät suhtaudu myönteisesti myöskään asiakkaisiin, vaan ovat yksinkertaisesti väärällä alalla asiakaspalveluammatissa.

Ottamatta sen enempää kantaa bussiharrastajien ohjeistoihin tai niiden tarpeellisuuteen, totean, että minun kyytiini ja juttuseuraksi ovat niin vanhat kuin uudetkin tuttavat erittäin tervetulleita ja toivottuja.

Pekka;)
 
Su 15.8.

Särkänniemen liityntäkuljetuksissa TKL:n Uukkarit #405 ja #406, eli P2:lla
 
Koska yllä suoraan viitataan minuun, haluan lyhyesti esittää oman kantani.

Sain ensimmäisinä päivinä Tampereella liikennöidessäni uusia ystäviä paikallisista ja kauempaakin tulleista bussiharrastajista. Erittäin tervetulleita tuttavuuksia.

Vuosien varrella olen usein ollut tekemisissä bussiharrastajien kanssa ja vain hyvää on sanottavana. Ihailen omistautuneisuutta, asiantuntemusta ja fiksuutta, joka harrastajille on tyypillistä.

Ymmärrän hyvin, että kaikki kuljettajat eivät suhtaudu harrastajiin erityisen myötämielisesti. Luulen tosin, että kyseessä ovat samat kuljettajat, jotka eivät suhtaudu myönteisesti myöskään asiakkaisiin, vaan ovat yksinkertaisesti väärällä alalla asiakaspalveluammatissa.

Ottamatta sen enempää kantaa bussiharrastajien ohjeistoihin tai niiden tarpeellisuuteen, totean, että minun kyytiini ja juttuseuraksi ovat niin vanhat kuin uudetkin tuttavat erittäin tervetulleita ja toivottuja.

Pekka;)

Erittäin asialliset tekstit sinulta Pekka kummassakin viestiketjussa! ;) Kiitos vielä harvinaisen hyvästä ja laadukkaasta asiakaspalvelusta sekä laadukkaasta kyydistä ja onnea tulevaan :) Tuommoisia kuljettajia kaipaisin lisää Tampereen seudulle :wink:
 
16.8 Tkl:
#426/17
#235/25

LL #62 näytti saaneen ylleen uuden maalipinnan ja pistematriisi kilvet jos en ihan omiani nähnyt niin pyydän asiaan vahvistusta joltain kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
LL #62 näytti saaneen ylleen uuden maalipinnan ja pistematriisi kilvet jos en ihan omiani nähnyt niin pyydän asiaan vahvistusta joltain kiitos!
Asian voinee vahvistaa muuan elokuun kuvasto, tosin kuvuashetkellä auto oli vahvasti kolmostien pikavuorolla, jossa jatkanee palvelustaan entistä ehompana.
 
29.9 Tkl:
#660/28, pätkä riittää aivan hyvin 28:lle. Onkos tämä pysyvämpikin sijoitus?

---------- Viesti lisätty kello 13:17 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu kello 8:57 ----------

30.8 LL:
#91/2

30.8 Tkl:
#224/28
 
Tila
Ei avoinna uusille viesteille.
Takaisin
Ylös