Saas nähdä, minkälainen on tässä "tilaajaa tyydyttävä hintataso". TKL:n tulevaisuutta pohtivan työryhmän raportissa kun on mainittu, että jos kilpailutuksissa ei saavuteta tyydyttävää hintatasoa, liikenne voidaan ostaa myös omalta tuotannolta.
Kilpailutettavat linjat ovat:
90, Pyynikintori – Terälahti/Kaanaa
91, Sorila - Aitoniemi
92, Sorila – Pulesjärvi – Viitapohja – (Kämmenniemi) – Sorila
Kilpailutettava liikenne alkaa 6.6.2011. Sopimuskausi on kolme vuotta. Hankintaan sisällytetään optio sopimuksen jatkamiseksi kahdella vuodella.
Liikenteeseen sitoutuvien linja-autojen määrä on yhteensä 5 linja-autoa jakautuen linjoittain seuraavasti: linja 90, 3 linja-autoa; linja 91, 1 linja-auto; linja 92, 1 linja-auto.
JOUKKOLIIKENTEEN TARJOUSKILPAILU 2/2010
Teisko-Aitolahti, palvelutasosuunnitelma
Palvelutasoa vastaavia aikatauluesimerkkejä
Saas nähdä, minkälainen on tässä "tilaajaa tyydyttävä hintataso". TKL:n tulevaisuutta pohtivan työryhmän raportissa kun on mainittu, että jos kilpailutuksissa ei saavuteta tyydyttävää hintatasoa, liikenne voidaan ostaa myös omalta tuotannolta.
Mikäli Aitolahdentielle on tavoitteena tasainen 20 minuutin vuoroväli arkiruuhkissa, tarkoittaa se käytännössä vuorojen vähentymistä sillä suunnalla. Sikäli tämä on oudoksuttavaa toimintaa, että samaan pakettiin olisi tosiaan voitu laittaa linja 28, jolloin paketista olisi tullut kenties houkuttelevampi ja autokiertoja olisi tietyssä määrin ollut mahdollista yhdistää - riippuen toki käytttävissä olevista autotyypeistä.
Mutta edelleenkin on täyttä typeryyttä se, että kaukoliikenne siirtyy Oriveden kautta kulkevaksi. Näköjään kaupungille ei kelpaa näiden vuorojen mahdollistamat säästöt valittuun vaihtoehtoon nähden...
Aivan – veikkaanpa tässä olevan tarkoituksena ajaa "maaseutubusseilla" ainakin linjaa 90. 91:n ja 92A,B:n osalta veikkaisin pyydettävän samankaltaista pikkubussikalustoa kuin linjalla 32 periaatteella, että isompikin käy.
Yksi mahdollisuus olisi seutuliikenteeseen sisustettu Low Entry-kalusto, jota on ennestään ainakin Paunulla ja varsinkin Länskällä (joka on ajanut niillä jopa pikavuoroja). Tällöinhän 28 voitaisiin hoitaa samalla kalustolla, toki telikaluston mahdollinen tarve huomioiden.
Sakari Kestinen
Tarjouspyyntö on nyt saatavilla.
Viimeisin muokkaaja kuukanko; 22.10.2010 kello 19:55. Syy: toinenkin kohdeliite toimii
Onkos kilpailun tuloksesta kantautunut mitään tietoa kokoussalin ulkopuolelle? Ainakin tieto pitäisi olla nyt julkinen...
http://193.111.93.11/ktwebbin/ktprox...2016%3a00%3a00Alunperin kirjoittanut KTWEB
Kortti tuo ja kortti vie. Onnea, Masi! Hyvän tarjouksen olet tehnyt, koska tosissani yritin kahtatoista minäkin.
Ihan tyytyväisenä lopputulokseen,
Pekka![]()
Kun kerran sensuuri iski, niin yritetään nyt sitten uudestaan juhlistaa voittoa...
![]()
Onnittelut myös toiselle Teiskossa voittaneelle! Mielenkiinnolla odotan miten tulee toimimaan vaihdot Sorilassa.![]()
Ikarus Egyedi Autóbusz Gyár
Onnea Pekalle ja Masille!
Minkäs merkkisellä kalustolla Paunu ja Möttö mahtavat ajaa näitä linjoja? Ajaisikohan Paunu niillä Veolialta saaduilla Carrus Fiftyillä?