Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Näytetään tulokset 16-17/17

Viestiketju: Länsi-Tampereen liikenteen reitistövaihtoehdot, 2012 syksy

  1. #16
    Eppu avatar
    Liittynyt
    25.06.2005
    Sijainti
    Tampere
    Viestejä
    1660

    oletus Vs: Länsi-Tampereen liikenteen reitistövaihtoehdot, 2012 syksy

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Jufo Näytä viesti
    VE2:n kuvasta taas en ymmärtänyt linjojen 13 ja 14 reittiä, ovatko nuo niinkuin yhtä rengaslinjaa suunnitelmassa?
    Samaa ihmettelin minäkin. Mitä virkaa tuolla 13:lla olisi jos se vain kääntää jossain kaarilassa tai edes Tesomalla (Länsitorilla). Tietenkin tämä rengas olisi sinänsä ihan kelvollista toteuttaa näinkin. 28:a en tsiaan ottaisi mukaan tähän soppaan ollenkaan. Mahtaisikohan homma toimia, jos 13/14 ja 25/26 olisivat molemmat samalla periaatteella toimivia rengasmaisia linjapareja, kuten aiemmassa ideariihessäni? Silloin kylläkin Epilänkatu jäis ylöjärveläisten varaan kokonaan, mutta kuitenkin nämä rengaslinjat toisivat käytännössä keskustan ja lännen välille selvän palvelutason nousun, kun molemmin puolin katua pääsisi keskustaan/keskustasta. Voisikohan silloin näiden linjojen aikataulut esittää samassa graafisessa muodossa kuin nyt esimerkiksi Teiskon linjojen taulut?
    Kuvasto l Oikoradan Bussisivut
    "Spårväg City i Stockholm har inte lockat fler resenärer än när trafiken kördes med buss. Den så kallade spårfaktorn finns inte, hävdade transportforskaren Maria Börjesson."

  2. #17
    Tunnistettu jäsen killerpop avatar
    Liittynyt
    24.06.2005
    Sijainti
    Tampere
    Viestejä
    2953

    oletus Vs: Länsi-Tampereen liikenteen reitistövaihtoehdot, 2012 syksy

    Tuossapa tuo kartan huonouskin tuli todistettua. Eli kuten referoin

    - 14 tulisi keskustasta Paasikiventietä Lielahteen, Myllypuronkatua Ikuriin ja sieltä Länsitorille, kulkisi "vastakarvaan" Tesomankatua.
    - 13 päättyisi Länsitorille

    Käytännössä 14 ja 13 olisi sama linja sitten keskustasta Hermiaan.

    Se, mitä käytännön toteutus olisi, jatkaisiko 13 -> 14 tai 14 -> 13 ei otettu kantaa. Taukoja siellä tulisi kuitenkin joka tapauksessa pitää.
    TSB-Bussisivut | Suomen kirjastoautot | phototrans

    HSL on pääkaupunkiseudun kuntien jätehuoltoa ja joukkoliikennettä koskevasta yhteistoiminnasta annetun lain 3 §:ssä tarkoitettu kuntayhtymä.

Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12

Vastaavia viestiketjuja

  1. Kesäliikenne 2012
    kirjoittanut joboo foorumissa HSL-alueen paikallisliikenne
    Vastauksia: 0
    Viimeisin viesti: 10.07.2011, 13:26
  2. Liikennöintisuunnitelma 2011-2012
    kirjoittanut JT foorumissa HSL-alueen paikallisliikenne
    Vastauksia: 36
    Viimeisin viesti: 23.05.2011, 22:55
  3. Länsi-Helsingin bussit
    kirjoittanut Minä vain foorumissa HSL-alueen paikallisliikenne
    Vastauksia: 22
    Viimeisin viesti: 08.03.2010, 22:21
  4. Itä-Länsi -suuntainen rautatieliikenne
    kirjoittanut Ville O. Turunen foorumissa Junat
    Vastauksia: 22
    Viimeisin viesti: 17.03.2006, 11:10
  5. HKL:n tavoitteet vuodelle 2012
    kirjoittanut JE foorumissa Kehittämishankkeet
    Vastauksia: 1
    Viimeisin viesti: 18.09.2005, 19:08

Lähettämissäännöt

  • Et voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •