Sivu 2 / 8 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ... ViimeisinViimeisin
Näytetään tulokset 16-30/114

Viestiketju: Talviliikenne 2012-13

  1. #16
    ultrix avatar
    Liittynyt
    22.10.2005
    Sijainti
    Tampere Järvensivu (Jvs)
    Viestejä
    3343

    oletus Vs: Talviliikenne 2012-13

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Eppu Näytä viesti
    Jätin palautekyselyyn ehdotuksen linjasta 39: aamuruuhkassa ajettaisiin torilta ehdotettua normaalireittiä Myllypuroon. Paluusuunnassa sen sijaan reitti olis Ikurintie - Myllypuronkatu - Epilänkatu. Iltapäiväruuhkassa sitten toisinpäin. Tästä olisi sikäli hyötyä, että Ikuria ja Myllypuronkatua palveltaisiin ruuhkasuuntaan vartin välein. Tesomankadulla olisi tässäkin tapauksessa 9 vuoroa tunnissa edelleen, kuten nykyisinkin. Vuorovälit todellakin muodostuisivat suht tasaisiksi, mikäli 21:n lähtöajat olisivat :20 50 ja 39:n :05 35. Torilta lähdöt olisivat iltapäiväruuhkassa :04 17 34 47...
    Periaatteessa hyvä idea, joskin tässä on riskinä se, löytävätkö ihmiset linjaa. Jos kierrosaika riittää, voisi olla paikallaan koukata vielä Lamminpään kautta, niin saadaan Ylä- ja Ala-Grillin seudun lamminkyläläiset tyytyväisiksi. Eilisessä yleisötilaisuudessa Lamminpään mummot ja papat tuomitsi suunnitelman huonoksi, kun 14 viedään, eikä Länskän kerran tunnissa Lielahdenkadun tienhaaraan ole heille riittävä palvelu. Melkeinpä toivoisin, että LI-vuorot ajettaisiinkin siirtymäajan loppuun asti reittiä Ylöjärventie–Myllypuronkatu–Turvesuonkatu–Enqvisti nkatu. Matka-aikaa tulee pari minuuttia lisää, mutta sitä voisi yrittää kompensoida liikennöimällä Pispalan valtatien sijaan suoraan Paasikiventietä Sepänkadulle.
    Sakari Kestinen

  2. #17
    Eppu avatar
    Liittynyt
    25.06.2005
    Sijainti
    Tampere
    Viestejä
    1659

    oletus Vs: Talviliikenne 2012-13

    Lainaus Alunperin kirjoittanut ultrix Näytä viesti
    Periaatteessa hyvä idea, joskin tässä on riskinä se, löytävätkö ihmiset linjaa. Jos kierrosaika riittää, voisi olla paikallaan koukata vielä Lamminpään kautta, niin saadaan Ylä- ja Ala-Grillin seudun lamminkyläläiset tyytyväisiksi. Eilisessä yleisötilaisuudessa Lamminpään mummot ja papat tuomitsi suunnitelman huonoksi, kun 14 viedään, eikä Länskän kerran tunnissa Lielahdenkadun tienhaaraan ole heille riittävä palvelu. Melkeinpä toivoisin, että LI-vuorot ajettaisiinkin siirtymäajan loppuun asti reittiä Ylöjärventie–Myllypuronkatu–Turvesuonkatu–Enqvisti nkatu. Matka-aikaa tulee pari minuuttia lisää, mutta sitä voisi yrittää kompensoida liikennöimällä Pispalan valtatien sijaan suoraan Paasikiventietä Sepänkadulle.
    No en kierrätttäisi 39:ä enää lamminpäässä kuitenkaan. Nopea reitti Myllypuronkatu-Epilänkatu olis minusta järkevin ratkaisu. Kyllä linja varmasti löydetään, ja tarvittaessa vuorot voisi merkitä myös 21:n aikatauluun jollain kirjainmerkinnällä ja selityksellä.
    Lamminpään osalta ylöjärveläisten kierrättäminen Turvesuonkatu-Enqvistinkatu olis periaatteessa järkevää, mutta viime aikoina ollaan kylläkin poukkoiltu tän siirtymäajan sopimusten suhteen niin paljon, että selvittäiskö tuostakaan järjestelystä valituksitta...? Jos Lamminpään osalta vielä joku muutos tulee, niin ehkä jotain tyyliin että 14 jäis tunnin välein torin ja Lamminpään väliä ajelemaan, toki Lielahdenn kautta. Eikä siinä välttämättä mitään huonoa oliskaan, kunhan lähdöt porrastetaan ylöjärveläisten kanssa. Eli arkisin lähdöt pääsäästöisesti Lamminpäästä puolen aikoihin ja keskustasta tasan maissa. Viikonloppuisin sitten parempi toisin päin, ja ylipäätään kun silloin vuoroväli olisi ilman tuota pääsääntöisesti 60 min, paitsi lauantaisin päivällä...
    Viimeisin muokkaaja Eppu; 21.02.2012 kello 13:20.
    Kuvasto l Oikoradan Bussisivut
    "Spårväg City i Stockholm har inte lockat fler resenärer än när trafiken kördes med buss. Den så kallade spårfaktorn finns inte, hävdade transportforskaren Maria Börjesson."

  3. #18

    Liittynyt
    05.07.2005
    Viestejä
    294

    oletus Vs: Talviliikenne 2012-13

    En minäkään kierrättäisi 39:a Lamminpäässä, koska se pilaisi koko idean nopeahkosta ruuhka-ajan yhteydestä Käräjätörmään ja Ikuriin. Ja luonnollisesti aikataulukirjaan tehdään yhdistelmäaikataulu 21/39, joten linjan löytäminen ei ole issue.

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Eppu Näytä viesti
    Lamminpään osalta ylöjärveläisten kierrättäminen Turvesuonkatu-Enqvistinkatu olis periaatteessa järkevää, mutta viime aikoina ollaan kylläkin poukkoiltu tän siirtymäajan sopimusten suhteen niin paljon, että selvittäiskö tuostakaan järjestelystä valituksitta...? Jos Lamminpään osalta vielä joku muutos tulee, niin ehkä jotain tyyliin että 14 jäis tunnin välein torin ja Lamminpään väliä ajelemaan, toki Lielahdenn kautta. Eikä siinä välttämättä mitään huonoa oliskaan, kunhan lähdöt porrastetaan ylöjärveläisten kanssa. Eli arkisin lähdöt pääsäästöisesti Lamminpäästä puolen aikoihin ja keskustasta tasan maissa. Viikonloppuisin sitten parempi toisin päin, ja ylipäätään kun silloin vuoroväli olisi ilman tuota pääsääntöisesti 60 min, paitsi lauantaisin päivällä...
    Jos mainitsemasi apulinja 14 Keskustori - Lielahti - Lamminpää toteutuisi, niin jatkaisin sitä vielä Lamminpäästä Tohlopin ja Tesoman kautta Kalkkuun. Tässä läntisten poikittaisyhteyksien parantamisessahan Kalkku jää edelleen pussinperäksi ja Kalkku - Lielahti välillä asioiminen edellyttää vaihtamista 27:aan Pispalassa tai jopa kiertämistä keskustan kautta mikäli 27:n harva aikataulu ei satu sopimaan yhteen vaihdon kanssa. Kalkku on myös kasvanut Kalkunvuoren asuinalueen myötä, jossa ei ole kaupallisia palveluja, ja Lielahdessa on niitä on kattavammin kuin Tesomalla.
    Viimeisin muokkaaja Jufo; 21.02.2012 kello 17:51.

  4. #19

    Liittynyt
    18.01.2007
    Viestejä
    93

    oletus Vs: Talviliikenne 2012-13

    Suunnitelma näyttää ihan hyvältä, mutta ainakin pari asiaa häiritsee.

    Ensinnäkin mikä viisaus piilee 3 linjan siirtämisessä kun se voitaisiin tehdä yhdellä ?
    Mielestäni turhia siirtoja pitäisi välttää. Kirjoitan tuossa linjoista 21, 25 ja 26.
    Oma ajatus on, että antaisin nyt suunnitellunmuutoksen linjalta 21 linjalle 26 jolloin
    linjat 21 ja 25 voisi jättää muuttamatta. Siis 26 kulkisi välillä Multisilta - Keskustori -
    Lielahti - Ikuri - Tesoma. Toinen juttu on sitten se, että kuinka moni Ikurintieltä on
    halukas "kiertelemään" lielahdessa. Itse en olisi jos asuisin siellä.

    Sitten toinen asia joka pistää silmään on linja 5:n muutos. En näe järkeä, että siihen
    tulee jatko Vuoreksesta Hervanna kautta TAYS:lle. Mahdollisuus olisi, että linja jatkaa
    Hervantaan jossa olisi vaihto linjalle 6. Kukaan ei estä muuttamasta linjaa 5 seuraavana
    vuonna jos käyttäjiä on.

  5. #20
    Eppu avatar
    Liittynyt
    25.06.2005
    Sijainti
    Tampere
    Viestejä
    1659

    oletus Vs: Talviliikenne 2012-13

    Lainaus Alunperin kirjoittanut jpmast Näytä viesti
    Suunnitelma näyttää ihan hyvältä, mutta ainakin pari asiaa häiritsee.

    Ensinnäkin mikä viisaus piilee 3 linjan siirtämisessä kun se voitaisiin tehdä yhdellä ?
    Mielestäni turhia siirtoja pitäisi välttää. Kirjoitan tuossa linjoista 21, 25 ja 26.
    Oma ajatus on, että antaisin nyt suunnitellunmuutoksen linjalta 21 linjalle 26 jolloin
    linjat 21 ja 25 voisi jättää muuttamatta. Siis 26 kulkisi välillä Multisilta - Keskustori -
    Lielahti - Ikuri - Tesoma. Toinen juttu on sitten se, että kuinka moni Ikurintieltä on
    halukas "kiertelemään" lielahdessa. Itse en olisi jos asuisin siellä.
    Varmaankin muutokseen ovat vaikuttaneet syvemmätkin asiat. Esim Multisillan lähtöajat vissiin yritetään porrastaa paremmin linjan 71 kanssa, samoin kuin linjat 21 ja 3 on haluttu pitää Koivistonkylän takia porrastetuin lähtöminuutein. 21:n lähdöt päätteeiltä taitavat myös ensi talvena olla :20 ja 50 kuten nyt Turtolasta. Tahmelaan on mitä ilmeisimmin haluttu lisää tarjontaa, kulkeehan alueelta nytkin ylimääräinen vuoro aamuruuhkassa. Ensi talvena ei sitten 25:lla myöskään teliautoja taida enää näkyillä. Linjaa 21 puolestaan voisin veikata ajettavan teleillä kokonaan, ainakin arkipäivisin.
    Jos vain saadaan nuo 39:n vuorot aiemmin tässä ketjussa ehdotetuille reittivariaatioille ja mahdollisesti Lamminpäähänkin vielä jotain pientä lisää, niin kaikki hyvin. Jos ei muuta niin Lielahden reitti ei todellakaan ole mitenkään kiertelevä, se on jopa nopeampi kuin nykyiset reitit, toki sillä varauksella onko rantatiellä ruuhkia.

    Tuota 39:n hiljaisen ajan tynkävuoroa olen vielä pohtinut... Olisikohan mahdollista hoitaa ne jatkamalla linjaa 26 Kaarilasta Myllypuroon? Tämä siis vain 39:n liikennöintiaikojen ulkopuolella ja tähän tarvittava auto tulisi 39:ltä. Olis varmaankin houkuttelevampi vaihtoehto kuin vaihto Tesomalla. Paljolti toteutus riippuisi myös siitä, millaisia lähtöaikoja 26:lle on ajateltu.
    Kuvasto l Oikoradan Bussisivut
    "Spårväg City i Stockholm har inte lockat fler resenärer än när trafiken kördes med buss. Den så kallade spårfaktorn finns inte, hävdade transportforskaren Maria Börjesson."

  6. #21
    ultrix avatar
    Liittynyt
    22.10.2005
    Sijainti
    Tampere Järvensivu (Jvs)
    Viestejä
    3343

    oletus Vs: Talviliikenne 2012-13

    Lainaus Alunperin kirjoittanut jpmast Näytä viesti
    Sitten toinen asia joka pistää silmään on linja 5:n muutos. En näe järkeä, että siihen
    tulee jatko Vuoreksesta Hervanna kautta TAYS:lle. Mahdollisuus olisi, että linja jatkaa
    Hervantaan jossa olisi vaihto linjalle 6. Kukaan ei estä muuttamasta linjaa 5 seuraavana
    vuonna jos käyttäjiä on.
    Lukonmäestä saamieni tietojen mukaan Hervannan valtaväylän bussit ovat niin täynnä etenkin TAMK/TAYS-alueelle aamulla yritettäessä, että sinne tarvitaan lisätarjontaa. Vitonen on näppärä viedä sinne, niin saadaan mahdollisimman moni nimenomaan TAYSiin pyrkivistä sen kyytiin. Tällöin linjoille 20 ja 39 mahtuu paremmin ne, ketkä jatkavat keskustan suuntaan.

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Eppu Näytä viesti
    Varmaankin muutokseen ovat vaikuttaneet syvemmätkin asiat. Esim Multisillan lähtöajat vissiin yritetään porrastaa paremmin linjan 71 kanssa
    Enpä tiedä tuosta, mutta ainakin linjojen 5 ja 36 (nyk. K26) kanssa.
    Sakari Kestinen

  7. #22
    janihyvarinen avatar
    Liittynyt
    18.08.2006
    Sijainti
    Tampere
    Viestejä
    2311

    oletus Vs: Talviliikenne 2012-13

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Eppu Näytä viesti
    Tahmelaan on mitä ilmeisimmin haluttu lisää tarjontaa, kulkeehan alueelta nytkin ylimääräinen vuoro aamuruuhkassa. Ensi talvena ei sitten 25:lla myöskään teliautoja taida enää näkyillä.
    Tahmelan palvelun parantaminen on ehdottoman hieno asia, jota on odotettu. Ei ole järkevää, että 10 minuutin matkan päässä keskustasta on niinkin tiheästi asutettu alue, josta kulkee bussi vain 30 minuutin välein eikä vaihtoehtoisia inhimillisiä kulkutapoja kauheasti ole (kävely harjun yli Pispalan valtatielle on extreme-suoritus tavalliselta ihmiseltä). Auto on ollut liian monelle ainoa järkevä vaihtoehto tähän asti. Voin kertoa, että kun olen päiväkodin tädeille ohimennen maininnut tästä muutoksesta niin takaisin on tullut ihastuneita huokauksia, että vihdoinkin.

    Toisaalta veikkaan että muutoksen taustalla on myös kalustokiertoon liittyviä seikkoja. Nykyinen linja 21 on ajanut liian usein myöhässä ja käännöt ovat jääneet tiukoiksi. Tuskin tuolla kuljettaja on kauheasti ehtinyt edes henkeä vetää kun on pitänyt lähteä jo takaisin. Vaihtamalla itäpää linjalle, jonka kierrosaika sopii paremmin nykyoloihin, saadaan ehkä hieman väljyyttä aikatauluun ja siten täsmällisyyttä paremmaksi?

  8. #23

    Liittynyt
    17.09.2009
    Sijainti
    Tampere
    Viestejä
    672

    oletus Vs: Talviliikenne 2012-13

    Lainaus Alunperin kirjoittanut jpmast Näytä viesti
    Suunnitelma näyttää ihan hyvältä, mutta ainakin pari asiaa häiritsee.

    Ensinnäkin mikä viisaus piilee 3 linjan siirtämisessä kun se voitaisiin tehdä yhdellä ?
    Mielestäni turhia siirtoja pitäisi välttää.
    Linjanumeroja tosiaankin kannattaa muuttaa niin vähän kuin mahdollista. Joskus linjastoremontissa niitä on vain jossain määrin pakko muuttaa, tässäkin ne ovat kuitenkin hyvin maltillisia ja perusteltuja. Tampereella tuntuu olevan ohjenuorana se, että jos linjan reitti ei muutu (Keskustorin) itäpuolella, linjanumero pidetään ennallaan. Sinällään ymmärrettävää, koska Tampere on rakenteeltaan huomattavan itä/eteläpainotteinen, jolloin numeroinnin muutos vaikuttaisi huomattavan useampaan matkustajaan. Toki taustalla lienee osittain historiansa; 1:llä on "aina" päässyt Härmälään, 2:lla Tammelaan, 3:lla Petsamoon, jne.


    Lainaus Alunperin kirjoittanut janihyvarinen Näytä viesti
    Toisaalta veikkaan että muutoksen taustalla on myös kalustokiertoon liittyviä seikkoja. Nykyinen linja 21 on ajanut liian usein myöhässä ja käännöt ovat jääneet tiukoiksi. Tuskin tuolla kuljettaja on kauheasti ehtinyt edes henkeä vetää kun on pitänyt lähteä jo takaisin. Vaihtamalla itäpää linjalle, jonka kierrosaika sopii paremmin nykyoloihin, saadaan ehkä hieman väljyyttä aikatauluun ja siten täsmällisyyttä paremmaksi?
    Sanotaanko näin, että tuossa hengenvedossakin on ajallisesti pahimmillaan puolet liikaa seisonta-aikaan nähden. 18 minuuttia Keskustorilta Tahmelaan on nykyisillä matkustajamäärillä kaikkea muuta kuin riittävä. Ainoaksi ongelmaksi 20 minuutin vuorovälillä Tahmelassa tosin tulee toisen bussin kohtaaminen ahtaissa mutkissa.

  9. #24

    Liittynyt
    17.09.2009
    Sijainti
    Tampere
    Viestejä
    672

    oletus Vs: Talviliikenne 2012-13

    Palautteen pohjalta näyttää laadittaneen uusi suunnitelma, jota käsitellään joukkoliikennelautakunnan kokouksessa 7.3. Joukkoliikenteen sivuilta kuitenkin löytyy alustavia suunnitelma muutoksia koskien. Linjan 39 jatko Myllypuroon on poistettu, ja tilalle on viety linja 36 (Multisilta - Hatanpää - Keskustori - Myllypuro).

    Atala - Keskustori - Haukiluoma -linjan numero on muutettu takaisin 18:ksi, muuten reitti ja porrastus 16:n kanssa on säilytetty entisellään.

    19:sta tuossa ei mainita mitään lakkautettavien listalla, lieneekö unohtunut, vai aiotaanko tämä säilyttää 29:n apulinjana, mene ja tiedä.

    Ruuhka-aikana ajetaan ruuhkavuoroa Y21 reitillä Tesoma - Ikuri - Lielahti - Keskustori - TAYS. Eikö noihin voisi ottaa jotain muutakin kirjainta käyttöön kuin iänikuinen Y?

  10. #25
    Moderaattori
    Liittynyt
    24.06.2005
    Sijainti
    Helsinki
    Viestejä
    6004

    oletus Vs: Talviliikenne 2012-13

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Rester Näytä viesti
    Palautteen pohjalta näyttää laadittaneen uusi suunnitelma, jota käsitellään joukkoliikennelautakunnan kokouksessa 7.3. Joukkoliikenteen sivuilta kuitenkin löytyy alustavia suunnitelma muutoksia koskien.
    Ja koko suunnitelma löytyy tuon joukkoliikennelautakunnan kokouksen esityslistan liitteenä.

  11. #26
    Eppu avatar
    Liittynyt
    25.06.2005
    Sijainti
    Tampere
    Viestejä
    1659

    oletus Vs: Talviliikenne 2012-13

    No johan nyt... Onhan tuo Y21 vähän turha, kun saman asian olisi voinut toteuttaa tuon linjan 36 avulla. Eli kuten aiemmin jo mainitsin, ruuhkasuuntiin Ikurintie/Myllypuronkatu/Epilänkatu -kautta. Ajoaika rittäisi tässä tapauksessa vieläkin paremmin kuin 39:llä. Ehkä tällaista remonttia sitten joudutaan tekemään kesken kauden, jos ja kun huomataan että autot täyttyvät tuulilasikuormiin. Uudistushan tähtää myös siihen, että asiakkaat ohjattaisiin linjoille 13 ja 18. Saadaankohan Myllypuronkadun pysäkkejä käyttämään tottuneet kulkijat vaihtamaan tottumuksiaan...? Ainakin Lintuviidassa/Käräjätörmässä on vähemmän vaihtoehtoja, paitsi jos huvittaa kävellä pysäkille hieman pitemmän matkan.

    Jospa nyt sitten kaikenmaailman pikavuoroautotkin jäis vielä pois Ylöjärven paikkurista niin Ylöjärventietä ajettaisiin tarkoitukseen sopivilla autoilla. Kyllähän nämä nyt tulleet säfflet parantavat tilannetta hieman. Silti vastaavia autoja tarvittaisiin ehkäpä muutama lisää. Ja vielä kun Lielahti th:n pysäkille sais kunnon päreet ja pysäkki merkittäisiin linjakarttaan. Milloinkahan saamme muuten uuden koko seudun kattavan linjakartan? Edellinen kun on julkaistu vuonna 1998...

    Yllättävän vähälle jää tuo 39:n liikenne. Varmaankin 20:n kuormitus lisääntyy nyt Teiskontien varresta kyytiin nousevista koululaisista iltapäivisin...
    Kuvasto l Oikoradan Bussisivut
    "Spårväg City i Stockholm har inte lockat fler resenärer än när trafiken kördes med buss. Den så kallade spårfaktorn finns inte, hävdade transportforskaren Maria Börjesson."

  12. #27

    Liittynyt
    05.07.2005
    Viestejä
    294

    oletus Vs: Talviliikenne 2012-13

    Y21 pitäisi vähintään laittaa kulkemaan Epilän kautta, jotta koululaiset/lukiolaiset pääsee Kaarilaan. Ja kuinka tärkeä tuo 39:n aamuliikenne ylipäätänsä on vai voitaisiinko sekin lopettaa, vitosella kun jatkossa pääsee E-Hervannasta TAYSin suuntaan.

    Kummaksuttaa myös linjanumeron 19 käyttö linjan 29 ruuhkavuoroissa (linjojen reitti kuitenkin lienee sama?). Ihan kuin aikataulussa ei voitaisi vain käyttää K-merkintää (päättyy Keskustorille/lähtee Keskustorilta).
    Viimeisin muokkaaja Jufo; 02.03.2012 kello 13:02.

  13. #28
    ultrix avatar
    Liittynyt
    22.10.2005
    Sijainti
    Tampere Järvensivu (Jvs)
    Viestejä
    3343

    oletus Vs: Talviliikenne 2012-13

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Eppu Näytä viesti
    Milloinkahan saamme muuten uuden koko seudun kattavan linjakartan? Edellinen kun on julkaistu vuonna 1998...
    Heti, kun tilaaja tilaa ja tuottaja ehtii tuottaa, tietysti!

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Jufo Näytä viesti
    Kummaksuttaa myös linjanumeron 19 käyttö linjan 29 ruuhkavuoroissa (linjojen reitti kuitenkin lienee sama?). Ihan kuin aikataulussa ei voitaisi vain käyttää K-merkintää (päättyy Keskustorille/lähtee Keskustorilta).
    Mutta mutta: linjan 19 reittihän tulee olemaan "alkuperäinen" 19:n reitti Keskustori–Linnainmaa. JoLi-logiikan mukaisen selvyyden vuoksi tehdään mieluummin kokonaan uusi linjanumero kuin "29K Keskustori".
    Sakari Kestinen

  14. #29
    Eppu avatar
    Liittynyt
    25.06.2005
    Sijainti
    Tampere
    Viestejä
    1659

    oletus Vs: Talviliikenne 2012-13

    Ei näemmä tullut valmista:

    http://ktweb.tampere.fi/ktwebbin/ktp...2016%3a00%3a00

    Kummallisen yksimielisesti homma kaatui, meinaakohan koko uudistus nyt vallan romuttua?
    Kuvasto l Oikoradan Bussisivut
    "Spårväg City i Stockholm har inte lockat fler resenärer än när trafiken kördes med buss. Den så kallade spårfaktorn finns inte, hävdade transportforskaren Maria Börjesson."

  15. #30
    Moderaattori
    Liittynyt
    24.06.2005
    Sijainti
    Helsinki
    Viestejä
    6004

    oletus Vs: Talviliikenne 2012-13

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Eppu Näytä viesti
    Kummallisen yksimielisesti homma kaatui, meinaakohan koko uudistus nyt vallan romuttua?
    Eihän se (ainakaan vielä) kaatunut, jäi vain pöydälle.

Vastaavia viestiketjuja

  1. Talviliikenne 2011-2012
    kirjoittanut hana foorumissa HSL-alueen paikallisliikenne
    Vastauksia: 84
    Viimeisin viesti: 10.05.2017, 14:05
  2. Tampereen talviliikenne 2011-12
    kirjoittanut Eppu foorumissa Tampereen paikallisliikenne
    Vastauksia: 98
    Viimeisin viesti: 31.01.2012, 13:58
  3. Tampereen talviliikenne 2010-11
    kirjoittanut Eppu foorumissa Tampereen paikallisliikenne
    Vastauksia: 78
    Viimeisin viesti: 31.12.2010, 20:10
  4. TKL:n talviliikenne 2007-08
    kirjoittanut Multsun poika foorumissa Tampereen paikallisliikenne
    Vastauksia: 59
    Viimeisin viesti: 23.11.2007, 12:15

Lähettämissäännöt

  • Et voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •