Sivu 2 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeisinViimeisin
Näytetään tulokset 16-30/54

Viestiketju: Tampereen joukkoliikenteen kilpailutus 2/2012

  1. #16
    J_J
    J_J ei ole kirjautuneena
    Tunnistettu jäsen J_J avatar
    Liittynyt
    24.06.2005
    Sijainti
    Tampere
    Viestejä
    708

    oletus Vs: Tampereen joukkoliikenteen kilpailutus 2/2012

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Nak Näytä viesti
    Eikös TKL ole hankkinut näitä jo pidemmän aikaa ja tehnyt useita jälkiasennuksena. Hsl-alueellakin niitä on Åbergilla yhdessä entisessä Tamperelaisessa ja kohta aika monessa uudessa Pohjolan Liikenteen autossa ja osassa jälkikäteen laitettuna.
    Eipä ole sähköovia kovinkaan monessa TKL:n autossa eikä varsinkaan Åbergille päätyneessä lahtelaisessa. Liukuovista kun tähän asti valtaosa on ihan perinteisiä paineilmakäyttöisiä.
    Elämä on, mikset sinäkin?

  2. #17
    Nak
    Nak ei ole kirjautuneena
    Nak avatar
    Liittynyt
    05.03.2010
    Sijainti
    HSL-alue
    Viestejä
    2845

    oletus Vs: Tampereen joukkoliikenteen kilpailutus 2/2012

    Lainaus Alunperin kirjoittanut J_J Näytä viesti
    Eipä ole sähköovia kovinkaan monessa TKL:n autossa eikä varsinkaan Åbergille päätyneessä lahtelaisessa. Liukuovista kun tähän asti valtaosa on ihan perinteisiä paineilmakäyttöisiä.
    Jostain oli jäänyt käsitys, että siinä Åbergilaisessa olisi sähkö-ovet mutta perun puheitani siltä osin, en ole (vieläkään) sitä nähnyt, muuten kuin liikenteessä vastaantulevana autona.
    Aiemmin tänä vuonna eräs käyttäjä lisäsi youtubeen videon jossa johonkin TKL:n suht uuteen 8900LE:n oli asennettu jälkikäteen ainakin taakse ne sähkö-ovet
    Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta

  3. #18
    J_J
    J_J ei ole kirjautuneena
    Tunnistettu jäsen J_J avatar
    Liittynyt
    24.06.2005
    Sijainti
    Tampere
    Viestejä
    708

    oletus Vs: Tampereen joukkoliikenteen kilpailutus 2/2012

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Nak Näytä viesti
    Jostain oli jäänyt käsitys, että siinä Åbergilaisessa olisi sähkö-ovet mutta perun puheitani siltä osin, en ole (vieläkään) sitä nähnyt, muuten kuin liikenteessä vastaantulevana autona.
    Aiemmin tänä vuonna eräs käyttäjä lisäsi youtubeen videon jossa johonkin TKL:n suht uuteen 8900LE:n oli asennettu jälkikäteen ainakin taakse ne sähkö-ovet
    TKL #1 sai ymmärtääkseni jälkiasennuksena Tamwaren sähköovet, jonka myötä oli ko. yrityksen "messuautonakin"? Jossain vanhemmassa TKL:n 2-akselisessa Scalassa taitaa olla vastaavat.
    Elämä on, mikset sinäkin?

  4. #19

    Liittynyt
    03.04.2009
    Viestejä
    124

    oletus Vs: Tampereen joukkoliikenteen kilpailutus 2/2012

    Lainaus Alunperin kirjoittanut J_J Näytä viesti
    Jossain vanhemmassa TKL:n 2-akselisessa Scalassa taitaa olla vastaavat.
    Kyseinen auto on TKL #645. Kyseisessä autossahan vain keskiovet ovat sähkötoimiset.

  5. #20
    Karosa avatar
    Liittynyt
    17.10.2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestejä
    2538

    oletus Vs: Tampereen joukkoliikenteen kilpailutus 2/2012

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Nak Näytä viesti
    Jostain oli jäänyt käsitys, että siinä Åbergilaisessa olisi sähkö-ovet mutta perun puheitani)
    Ei kannata, siinä nimittäin on keskiovet liukuovina. :P

  6. #21
    J_J
    J_J ei ole kirjautuneena
    Tunnistettu jäsen J_J avatar
    Liittynyt
    24.06.2005
    Sijainti
    Tampere
    Viestejä
    708

    oletus Vs: Tampereen joukkoliikenteen kilpailutus 2/2012

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Karosa Näytä viesti
    Ei kannata, siinä nimittäin on keskiovet liukuovina. :P
    Kannattaa kuitenkin muistaa, että liukuovi ei ole automaattisesti sama kuin sähköovi. Niin kääntö- kuin liukuovia kun löytyy sekä sähkö- että paineilmakäyttöisinä...
    Elämä on, mikset sinäkin?

  7. #22

    Liittynyt
    28.08.2008
    Viestejä
    176

    oletus Vs: Tampereen joukkoliikenteen kilpailutus 2/2012

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Nak Näytä viesti
    Jostain oli jäänyt käsitys, että siinä Åbergilaisessa olisi sähkö-ovet mutta perun puheitani siltä osin, en ole (vieläkään) sitä nähnyt, muuten kuin liikenteessä vastaantulevana autona.
    Mahdollisesti olet lukenut täältä:http://www.kuukankorpi.com/paikallisliikenne/al3.html
    Westendin Linjan mentyä konkurssiin lokakuussa 2012 Åbergin Linja alkoi hoitaa linjaa 105 yksinään nopealla varoitusajalla ja hankki yhdeksi bussiksi TKL:n entisen Lahti 402:n. Bussi on edelleen TKL:n väreissä. Sen keski- ja takaovet ovat sähkötoimisia liukuovia.
    Viitattu 29.12.2012 klo 14:40


    Mutta ainakin Tampereelta pois lähtiessään autossa oli paineilmatoimiset ovet.

  8. #23
    Nak
    Nak ei ole kirjautuneena
    Nak avatar
    Liittynyt
    05.03.2010
    Sijainti
    HSL-alue
    Viestejä
    2845

    oletus Vs: Tampereen joukkoliikenteen kilpailutus 2/2012

    Lainaus Alunperin kirjoittanut kalle. Näytä viesti
    Mahdollisesti olet lukenut täältä:http://www.kuukankorpi.com/paikallisliikenne/al3.html
    Näinpä olikin kuukankokin ehkä hämääntynyt sitten liukuovista niin että luuli niiden olevan sähkötoimiset?
    Ylläoleva teksti edustaa vain kirjoittajan omaa näkemystä asiasta

  9. #24
    Moderaattori
    Liittynyt
    24.06.2005
    Sijainti
    Helsinki
    Viestejä
    5999

    oletus Vs: Tampereen joukkoliikenteen kilpailutus 2/2012

    Nyt tuon sivun tieto on korjattu.

  10. #25
    Karosa avatar
    Liittynyt
    17.10.2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestejä
    2538

    oletus Vs: Tampereen joukkoliikenteen kilpailutus 2/2012

    http://www.youtube.com/watch?v=UmREJhLar5g <- tuosta videosta kohdasta 13:00 eteenpäin käy ilmi että ne ovat paineilmatoimiset.

  11. #26
    J_J
    J_J ei ole kirjautuneena
    Tunnistettu jäsen J_J avatar
    Liittynyt
    24.06.2005
    Sijainti
    Tampere
    Viestejä
    708

    oletus Vs: Tampereen joukkoliikenteen kilpailutus 2/2012

    Sekö ei käynyt selväksi nimimerkin "kalle." eilen kirjoittamasta viestistä (tai jo sitä aiemmistakin viesteistä)?
    Elämä on, mikset sinäkin?

  12. #27
    Rasbelin avatar
    Liittynyt
    05.07.2005
    Sijainti
    Finn Köztársaság
    Viestejä
    339

    oletus Vs: Tampereen joukkoliikenteen kilpailutus 2/2012

    Viestiketjun otsikon voisi melkein muuttaa. Yli puolet ketjun viesteistä koskevat jotain liukuovia. :P

    Mennäkseni aiheeseen, niin ehkä olennaisin muutos aiempaan on, että nyt hinnalla on isompi painoarvo. Elämme kaiketi tiukkoja aikoja. Asiakirjoissa on myös erinäisiä keskinäisiä ristiriitoja, esim. ilmastoinnista saa pisteitä, vaikka se on samanaikaisesti pakollinen. Mielenkiintoista on myös se, että EURO 6 tai hybriditekniikka eivät anna pisteitä. Että ei nyt vaikuta yhtä hyvin viimeistellyiltä asiakirjoilta kun on Logistiikka välikätenä.
    Ikarus Egyedi Autóbusz Gyár

  13. #28
    Moderaattori
    Liittynyt
    24.06.2005
    Sijainti
    Helsinki
    Viestejä
    5999

    oletus Vs: Tampereen joukkoliikenteen kilpailutus 2/2012

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Rasbelin Näytä viesti
    Asiakirjoissa on myös erinäisiä keskinäisiä ristiriitoja, esim. ilmastoinnista saa pisteitä, vaikka se on samanaikaisesti pakollinen.
    Ei se ole pakollinen kuin uusiin busseihin.

  14. #29
    Moderaattori
    Liittynyt
    24.06.2005
    Sijainti
    Helsinki
    Viestejä
    5999

    oletus Vs: Tampereen joukkoliikenteen kilpailutus 2/2012


  15. #30
    Karosa avatar
    Liittynyt
    17.10.2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestejä
    2538

    oletus Vs: Tampereen joukkoliikenteen kilpailutus 2/2012

    Lainaus Alunperin kirjoittanut kuukanko Näytä viesti
    Mikähän idea tässä on, alkaako nytten sitten näkymään tilaajaväritteisiä paikkureita missä lukee ylhäällä Onnibus?

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Pekka Möttö @ Onnibus.fi
    Tampereen linjalle 25 uudet, jäähdytysilmastoidut ja erittäin vähäpäästöiset bussit

    Onnibus Oy:n voittava tarjous perustui uuteen, EEV-päästöluokan bussikalustoon, jonka päästötaso on erittäin alhainen. Mukavuustekijöitä ovat jäähdytysilmastointi ja kolme lastenvaunupaikkaa. Linjan 25 liikennöinti sitoo neljä linja-autoa sekä varakaluston. Bussit maalataan Tampereen kaupungin joukkoliikenteen sinisiin väreihin. Työvoiman tarve on 11 kokoaikaista kuljettajaa. Onnibus on aloittanut uuden henkilöstön rekrytoinnin ja osallistui tänään Rekrytori 2013 -tapahtumaan omalla osastollaan. “Kilpailutetussa liikenteessä kaikilla yrityksillä on sama diesel, sama työehtosopimus ja samanhintaiset autot. Se voittaa, jolla on motivoitunein henkilöstö ja paras toiminnan laatu,”
    Eli näköjään tulee.

Vastaavia viestiketjuja

  1. Tampereen joukkoliikenteen kilpailutus 2/2010
    kirjoittanut K V foorumissa Tampereen paikallisliikenne
    Vastauksia: 20
    Viimeisin viesti: 19.12.2010, 12:14
  2. Tampereen joukkoliikenteen kilpailutus 1/2010
    kirjoittanut K V foorumissa Tampereen paikallisliikenne
    Vastauksia: 16
    Viimeisin viesti: 15.08.2010, 10:14
  3. Tampereen joukkoliikenteen kilpailutus 1/2009
    kirjoittanut K V foorumissa Tampereen paikallisliikenne
    Vastauksia: 66
    Viimeisin viesti: 09.01.2010, 11:07
  4. Tampereen joukkoliikenteen kilpailutus 2/2008
    kirjoittanut killerpop foorumissa Tampereen paikallisliikenne
    Vastauksia: 9
    Viimeisin viesti: 21.11.2008, 11:22
  5. Tampereen joukkoliikenteen kilpailutus 1/2008
    kirjoittanut Allison foorumissa Tampereen paikallisliikenne
    Vastauksia: 30
    Viimeisin viesti: 20.06.2008, 00:10

Lähettämissäännöt

  • Et voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •