Havainnot paikallis- ja lähiliikenteestä - elokuu 2013

12.8 Tkl:
#12/3
#99/18
#218/13
#268/29
#274/29
#424/30
#644/10
#646/10

Ja linjalla 25 odotettu Citywide kalusto.
 
Viimeksi muokattu:
12.8.

TKL #1/5, 3
TKL #3/5, 3
TKL #4/5, 3
TKL #6/6
TKL #7/12
TKL #13/33
TKL #14/38
TKL #15/6
TKL #17/Y35
TKL #223/Y21
TKL #236/37
TKL #237/37
TKL #240/Y33
TKL #426/23
TKL #636/Y17
TKL #637/Y17
TKL #639/6
TKL #654/26
TKL #658/37
TKL #660/6
TKL #661/Y33
TKL #662/5, 3

Paunu #164/22
Paunu #165/22

Linjan 3 ja 5 autokierrot on ilmeisesti sovitettu jotenkin yhteen? Ainakin aamulla #12 tuli linjalla 5 ja vaihtoi linjalle 3, käytyään Petsamossa hän vaihtoi jälleen linjalle 5.

Kuvia näistä havainnoista, Citywidestä ym. ilmestyy noin tunnin sisällä tänne.
 
Viimeksi muokattu:
14.8.

Möttö #31/25

TKL #12/38 vaihdettiin pois linjalta aamupäivällä kello 8 aikoihin. Oli 15 minuuttia myöhässä, lähdön olisi pitänyt olla Hermiasta 07:00 mutta oli Lukonmäen kohdalla vasta 07:15. Tilalle tuli #649. Kello 13 aikoihin linjalle taasen ilmestyi auto #95..

TKL #645 vaihdettiin myöskin pois linjalla 6 aamupäivällä kello 8 aikoihin autoon #638. #645 oli ainakin vielä 7.15 lähdössä Hervannasta Hatanpään sairaalalle, #638 oli 8.50 lähdössä TAYSista Hatanpäälle.

TKL #642/6
TKL #96/6
TKL #97/29 sivulinjakilpi poistettu.
 
Tänään aamupäivällä oli linjalla 29 hiivattia, kun linjalla tuurannut #427 vaihdettiin Kalevan kirkon pysäkillä aiheettoman moottoripalo-vikailmoituksen takia autoon #218.
 
14.8.
TKL #12/38 vaihdettiin pois linjalta aamupäivällä kello 8 aikoihin. Oli 15 minuuttia myöhässä, lähdön olisi pitänyt olla Hermiasta 07:00 mutta oli Lukonmäen kohdalla vasta 07:15. Tilalle tuli #649. Kello 13 aikoihin linjalle taasen ilmestyi auto #95.
Kyllä nämä kaikki ajoivat vuoronsa eilen, mitään ei vaihdettu pois ajosta. Autot kiertää nykyisin eri linjoilla vaan huomattavasti tehokkaammin kuin milloinkaan aiemmin.
 
Kyllä nämä kaikki ajoivat vuoronsa eilen, mitään ei vaihdettu pois ajosta. Autot kiertää nykyisin eri linjoilla vaan huomattavasti tehokkaammin kuin milloinkaan aiemmin.

Harmi vaan ettei näitä kiertoja enää pysty katsomaan järkevästi mistään ellei kuulu TKL:n henkilökuntaan.

15.8.

Länsilinjat #67/7
 
Harmi vaan ettei näitä kiertoja enää pysty katsomaan järkevästi mistään ellei kuulu TKL:n henkilökuntaan.
Millä tavalla esimerkiksi TKL:n autokierrot (tai muutkaan yrityksen/liikelaitoksen sisäiset asiat kuuluvat muille, kuin henkilökunnalle?
 
Millä tavalla esimerkiksi TKL:n autokierrot (tai muutkaan yrityksen/liikelaitoksen sisäiset asiat kuuluvat muille, kuin henkilökunnalle?

Mitä haittaa siitä olisi kenellekään jos autokierrot näkisi julkisesti jostain?
 
Mitä haittaa siitä olisi kenellekään jos autokierrot näkisi julkisesti jostain?
Miksi et vastannut alkuperäiseen kysymykseeni? Ei maailmassa kaikki muukaan tieto, joka ei suoranaisesti aiheuttaisi kenellekään haittaa, ole julkisesti/ilmaiseksi saatavilla...
 
Eikös tuo muutenkin tuo havantojen tekemiseen lisää mielenkiintoista haastetta, kun kaikki ei olekaan sitä, miltä se ensisilmäyksellä saattaa näyttää? :) Kyllä se kalusto tietyllä logiikalla kiertää. :)
 
Eikös tuo muutenkin tuo havantojen tekemiseen lisää mielenkiintoista haastetta, kun kaikki ei olekaan sitä, miltä se ensisilmäyksellä saattaa näyttää? :) Kyllä se kalusto tietyllä logiikalla kiertää. :)
Oivalsit juuri sen pointtini... Nykyään vaan pitäisi saada kaikki heti valmiina pöytään :/
 
Eikös tuo muutenkin tuo havantojen tekemiseen lisää mielenkiintoista haastetta, kun kaikki ei olekaan sitä, miltä se ensisilmäyksellä saattaa näyttää? :) Kyllä se kalusto tietyllä logiikalla kiertää. :)

Tuo on totta ja pääsääntöisesti olen ihan itse selvittänytkin niitä ja ottanu ajosarjoista kuvia kun niitä ei netissä ole. Tulee mielenkiintoisia käänteitä aina vastaan. Kaikki mahdolliset mitä pystyn juurikin selvitän itse, vaan tietyt vuorot ei vaan aina sovi omaan aikatauluun. Parin vuoden aikana yhä useampi auto on ruvennut kiertämään millon missäkin odottamattomassa paikassa, joka tuo tietenkin lisähaastetta senkin selvittämiseen. Tosin tuo on varmaan mukavampaa kuljettajille ja varmaan säästääkin rahaa.
 
Millä tavalla esimerkiksi TKL:n autokierrot (tai muutkaan yrityksen/liikelaitoksen sisäiset asiat kuuluvat muille, kuin henkilökunnalle?

Miksi et vastannut alkuperäiseen kysymykseeni? Ei maailmassa kaikki muukaan tieto, joka ei suoranaisesti aiheuttaisi kenellekään haittaa, ole julkisesti/ilmaiseksi saatavilla...
Koska Laki viranomaisten toiminnan julkisuudesta (621/99).
 
Takaisin
Ylös