Sivu 2 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeisinViimeisin
Näytetään tulokset 16-30/36

Viestiketju: Havainnot paikallis- ja lähiliikenteestä - maaliskuu 2014

  1. #16
    J_J
    J_J ei ole kirjautuneena
    Tunnistettu jäsen J_J avatar
    Liittynyt
    24.06.2005
    Sijainti
    Tampere
    Viestejä
    708

    oletus Vs: Havainnot paikallis- ja lähiliikenteestä - maaliskuu 2014

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Rebiaf Näytä viesti
    https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/...79351820_n.jpg
    En tiedä kuvan taustoista enempää, kuva bongattu facebookista. Kuvattu ilmeisesti tänään, ruskossa. Miten sattuikin lipsahtamaan, vieläpä viimeisenä työpäivänä
    Tästä viimeisestä työpäivästä lienee parempaa tietoa, kuin lukijoilla...

    ---------- Viestit yhdistetty klo 21:34 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 21:29 ----------

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Rester Näytä viesti
    Tuo seutupysäkin kilpi lojui pitkään maassa siinä talon nurkalla jotakin kaappia vasten. Saa nähdä, milloin samanlainen järkevöittäminen tapahtuu linja-autoaseman puolella tai Itsenäisyydenkatu 10:n pysäkillä.
    Ilmeisesti esimerkiksi Koskipuistossa (etelän suuntaan) pitäisi myös toteuttaa vastaava "järkevöittäminen"? Mukavahan se on neljä autoa vetävällä pysäkillä juosta päästä päähän, kun ei voi ennakoida sen auton pysähtymispaikkaa, johon itse pyrkii...

    Minusta nuo Itsenäisyys 10:n ja LAS:n (etelään) pysäkit ovat toimineet ihan hyvin tähänkin asti ainakin silloin, kun niitä käyttää kuljettajat, jotka eivät istu pelisilmänsä päällä...
    Elämä on, mikset sinäkin?

  2. #17
    Elias avatar
    Liittynyt
    12.01.2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestejä
    647

    oletus Vs: Havainnot paikallis- ja lähiliikenteestä - maaliskuu 2014

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Rebiaf Näytä viesti
    https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/...79351820_n.jpg
    En tiedä kuvan taustoista enempää, kuva bongattu facebookista. Kuvattu ilmeisesti tänään, ruskossa. Miten sattuikin lipsahtamaan, vieläpä viimeisenä työpäivänä
    Auto vaikuttais olevan 235, 239, 241 tai 242 oikean kylkinumeron perusteella. Vai onko jollain tarkempaa tietoa?
    Eliaksen joukkoliikennekuvagalleria
    Kuvia pääasiassa Tampereen linja-autoista, satunnaisesti muualta.

  3. #18
    jtm
    jtm ei ole kirjautuneena
    jtm avatar
    Liittynyt
    24.01.2007
    Sijainti
    Kangasala
    Viestejä
    1938

    oletus Vs: Havainnot paikallis- ja lähiliikenteestä - maaliskuu 2014

    Sanoisin, että olisi auto #235 numerosta ja katosta päätellen.

  4. #19

    Liittynyt
    17.09.2009
    Sijainti
    Tampere
    Viestejä
    672

    oletus Vs: Havainnot paikallis- ja lähiliikenteestä - maaliskuu 2014

    Lainaus Alunperin kirjoittanut J_J Näytä viesti
    Tästä viimeisestä työpäivästä lienee parempaa tietoa, kuin lukijoilla...

    ---------- Viestit yhdistetty klo 21:34 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu klo 21:29 ----------


    Ilmeisesti esimerkiksi Koskipuistossa (etelän suuntaan) pitäisi myös toteuttaa vastaava "järkevöittäminen"? Mukavahan se on neljä autoa vetävällä pysäkillä juosta päästä päähän, kun ei voi ennakoida sen auton pysähtymispaikkaa, johon itse pyrkii...

    Minusta nuo Itsenäisyys 10:n ja LAS:n (etelään) pysäkit ovat toimineet ihan hyvin tähänkin asti ainakin silloin, kun niitä käyttää kuljettajat, jotka eivät istu pelisilmänsä päällä...
    Eli Aleksanterin kirkon pysäkille pitäisi saada samanlainen linjakohtainen järjestely, vaarana kun on voi olla monen metrin kävely?

    Koskipuiston pysäkki etelään toimisi nykykäytöllä huomattavasti paremmin, jos ns. seutupysäkin ja 30:n pysäkkien paikat vaihdettaisiin keskenään. Sama toimisi Metson pysäkillä, jossa tosin Pyynikintorin erillisen jättöpysäkin voisi muutenkin poistaa.

  5. #20
    Eppu avatar
    Liittynyt
    25.06.2005
    Sijainti
    Tampere
    Viestejä
    1658

    oletus Vs: Havainnot paikallis- ja lähiliikenteestä - maaliskuu 2014

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Rebiaf Näytä viesti
    https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/...79351820_n.jpg
    En tiedä kuvan taustoista enempää, kuva bongattu facebookista. Kuvattu ilmeisesti tänään, ruskossa. Miten sattuikin lipsahtamaan, vieläpä viimeisenä työpäivänä
    Tuo on näköjään #235.

    Ke 19.3
    TKL #2 / 16
    LL #95 / 2
    Kuvasto l Oikoradan Bussisivut
    "Spårväg City i Stockholm har inte lockat fler resenärer än när trafiken kördes med buss. Den så kallade spårfaktorn finns inte, hävdade transportforskaren Maria Börjesson."

  6. #21

    Liittynyt
    24.10.2013
    Viestejä
    117

    oletus Vs: Havainnot paikallis- ja lähiliikenteestä - maaliskuu 2014

    Lainaus Alunperin kirjoittanut J_J Näytä viesti
    Tästä viimeisestä työpäivästä lienee parempaa tietoa, kuin lukijoilla...
    Kunhan vitsailin.
    Lainaus Alunperin kirjoittanut J_J Näytä viesti
    Minusta nuo Itsenäisyys 10:n ja LAS:n (etelään) pysäkit ovat toimineet ihan hyvin tähänkin asti ainakin silloin, kun niitä käyttää kuljettajat, jotka eivät istu pelisilmänsä päällä...
    Matkustajia jättäessä voi pysähtyä mihin tahansa, (pysäkin loppuun) mutta jos kyytiin haluava on koskipuistossa siinä seutupysäkin kohdalla (keskutaan tullessa) ja pelisilmättömät eivät pääse ohi, niin ruuhka on valmis. Kovin pitkälle ei kehtaa juoksuttaakaan.

  7. #22

    Liittynyt
    18.01.2007
    Viestejä
    93

    oletus Vs: Havainnot paikallis- ja lähiliikenteestä - maaliskuu 2014

    17.3.2014
    TKL:
    21/266

    660 oli linjalla tunnuksella 2, mutta sanoisin sen olleen Y2.

    V. Paunu:
    71b/154
    90X/162

    19.3.2014
    TKL:
    11/426
    28/227
    30/424
    Y2/641

  8. #23

    Liittynyt
    10.05.2013
    Viestejä
    60

    oletus Vs: Havainnot paikallis- ja lähiliikenteestä - maaliskuu 2014

    Ruuhkassa oli tänään (20.3) mukana myös #638/16, taisi olla joku muukin pätkä jossakin vaiheessa. Molemmat lasiin asti täynnä.

  9. #24
    J_J
    J_J ei ole kirjautuneena
    Tunnistettu jäsen J_J avatar
    Liittynyt
    24.06.2005
    Sijainti
    Tampere
    Viestejä
    708

    oletus Vs: Havainnot paikallis- ja lähiliikenteestä - maaliskuu 2014

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Rebiaf Näytä viesti
    jos kyytiin haluava on koskipuistossa siinä seutupysäkin kohdalla (keskutaan tullessa) ja pelisilmättömät eivät pääse ohi, niin ruuhka on valmis.
    Kuten ennenkin on tullut todettua: ei ole minun ongelmani, jos kanssaliikkujat ja/tai kollegat istuu pelisilmänsä päällä... Sen kun jonottavat, jos ohi ei uskalla mennä
    Elämä on, mikset sinäkin?

  10. #25
    Elias avatar
    Liittynyt
    12.01.2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestejä
    647

    oletus Vs: Havainnot paikallis- ja lähiliikenteestä - maaliskuu 2014

    21.3.

    TKL #235 vaihtanu rekkariaan. Entinen rekkari OJF-807, nykyään BRM-464.

    Eliaksen joukkoliikennekuvagalleria
    Kuvia pääasiassa Tampereen linja-autoista, satunnaisesti muualta.

  11. #26

    Liittynyt
    23.04.2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestejä
    273

    oletus Vs: Havainnot paikallis- ja lähiliikenteestä - maaliskuu 2014

    Joku Onnibussien 1300x-sarjasta oli pysähtynyt keskelle Sammonkatua hätävilkuilla tänään kolmen aikoihin. Pian tämän jälkeen vastaan tuli Mötön 31-auto. Oli ilmeisesti kolaroinut.

  12. #27

    Liittynyt
    18.01.2007
    Viestejä
    93

    oletus Vs: Havainnot paikallis- ja lähiliikenteestä - maaliskuu 2014

    23.3.2014
    Länsilinjat:
    2/23 & 33

  13. #28

    Liittynyt
    24.10.2013
    Viestejä
    117

    oletus Vs: Havainnot paikallis- ja lähiliikenteestä - maaliskuu 2014

    24.3
    Länsilinjat #18 linjalla 2. Onkohan Iveco rikki kun ei ole hetkeen näkynyt.

  14. #29
    Lahden Scaniakori avatar
    Liittynyt
    12.06.2012
    Sijainti
    Hämeenkyrö
    Viestejä
    104

    oletus Vs: Havainnot paikallis- ja lähiliikenteestä - maaliskuu 2014

    25.3

    TKL #11 linjalla 18 Hajosi aamulla Pispalassa.

  15. #30

    Liittynyt
    23.04.2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestejä
    273

    oletus Vs: Havainnot paikallis- ja lähiliikenteestä - maaliskuu 2014

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Rester Näytä viesti
    Eli
    Koskipuiston pysäkki etelään toimisi nykykäytöllä huomattavasti paremmin, jos ns. seutupysäkin ja 30:n pysäkkien paikat vaihdettaisiin keskenään.
    Itse ehdottaisin, että linja-autoaseman etelänsuunnan pysäkeistä toinen annettaisi linjoille, jotka ajavat Hatanpäälle ja toinen Tampereen valtatien suuntaan ajaville linjoille. Samaa voisi soveltaa myös Koskipuistoon.

Vastaavia viestiketjuja

  1. Havainnot paikallis- ja lähiliikenteestä - maaliskuu 2013
    kirjoittanut jtm foorumissa Tampereen paikallisliikenne
    Vastauksia: 48
    Viimeisin viesti: 29.03.2013, 12:21
  2. Havainnot paikallis- ja lähiliikenteestä, maaliskuu 2012
    kirjoittanut killerpop foorumissa Tampereen paikallisliikenne
    Vastauksia: 13
    Viimeisin viesti: 28.03.2012, 16:20
  3. Havainnot paikallis- ja lähiliikenteestä - maaliskuu 2011
    kirjoittanut Eppu foorumissa Tampereen paikallisliikenne
    Vastauksia: 17
    Viimeisin viesti: 27.03.2011, 15:51
  4. Havainnot paikallis- ja lähiliikenteestä - maaliskuu 2010
    kirjoittanut Aaro R foorumissa Tampereen paikallisliikenne
    Vastauksia: 30
    Viimeisin viesti: 01.04.2010, 10:26
  5. Havainnot paikallis- ja lähiliikenteestä - maaliskuu 2008
    kirjoittanut jtm foorumissa Tampereen paikallisliikenne
    Vastauksia: 31
    Viimeisin viesti: 30.03.2008, 21:47

Lähettämissäännöt

  • Et voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •