Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Näytetään tulokset 16-18/18

Viestiketju: Talvikausi 2014-2015

  1. #16
    Eppu avatar
    Liittynyt
    25.06.2005
    Sijainti
    Tampere
    Viestejä
    1655

    oletus Vs: Talvikausi 2014-2015

    Hieman kummalliselta (lievästi sanottuna) vaikuttaa tuo kolmosen aikataulu. Minkä ihmeen takia on keksitty laittaa noita extravuoroja Hervannan ja torin välille kun lähestulkoon linjalla käytössä olevilla autoilla olisi saatu aikaiseksi jo kahdella muulla linjalla käytössä oleva 7,5 minuutin vuoroväli linjan koko pituudelta. Sellaisesta olisi huomattavasti enemmän hyötyä kuin siitä että vuorojen ollessa myöhässä ajettaisiin miten sattuu eli peräkkäinajo lisääntyisi. On se kuitenkin niin että linjan länsipäässäkään tällainen tarjonta ruuhkassa ei olisi mitenkään liikaa.
    Kuvasto l Oikoradan Bussisivut
    "Spårväg City i Stockholm har inte lockat fler resenärer än när trafiken kördes med buss. Den så kallade spårfaktorn finns inte, hävdade transportforskaren Maria Börjesson."

  2. #17

    Liittynyt
    15.09.2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestejä
    197

    oletus Linjan 63 talviaikataulu

    Onpas muuten erikoinen aikataulua. Melko epäsymmetrinen jos sanonta sallitaan.

    linja_63_talvi.pdf
    Viimeisin muokkaaja kuukanko; 21.07.2014 kello 13:37. Syy: yhdistetty toiseen ketjuun
    Pikku Antin autosta on kumi puhjennut.

  3. #18

    Liittynyt
    07.11.2013
    Viestejä
    43

    oletus Vs: Talvikausi 2014-2015

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Eppu Näytä viesti
    Hieman kummalliselta (lievästi sanottuna) vaikuttaa tuo kolmosen aikataulu. Minkä ihmeen takia on keksitty laittaa noita extravuoroja Hervannan ja torin välille kun lähestulkoon linjalla käytössä olevilla autoilla olisi saatu aikaiseksi jo kahdella muulla linjalla käytössä oleva 7,5 minuutin vuoroväli linjan koko pituudelta. Sellaisesta olisi huomattavasti enemmän hyötyä kuin siitä että vuorojen ollessa myöhässä ajettaisiin miten sattuu eli peräkkäinajo lisääntyisi. On se kuitenkin niin että linjan länsipäässäkään tällainen tarjonta ruuhkassa ei olisi mitenkään liikaa.
    Ehkä siellä on laskettu, että 7,5 minuutin vuoroväli ei kerta kaikkiaan riittäisi Hervannan päässä, ja laitettu rajalliset resurssit sinne missä niitä eniten tarvitaan. Edesmennyt linja 30 oli 10 minuutin vuoroväleineen aivan tukossa tiettyinnä aikoina, ja nythän siihen tulee viellä Sammonkadun kuormitus lisää.

Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12

Vastaavia viestiketjuja

  1. Uudet bussit, vuodenvaihde 2014/2015
    kirjoittanut kuukanko foorumissa HSL-alueen paikallisliikenne
    Vastauksia: 36
    Viimeisin viesti: 02.01.2015, 22:00
  2. HKL:n hallintomalliselvitys 2014 - 2015
    kirjoittanut kuukanko foorumissa Muuta joukkoliikenteestä
    Vastauksia: 29
    Viimeisin viesti: 01.03.2014, 20:16
  3. HSL: Liikennöintisuunnitelmaluonnos 2014-2015: Tutustu ja kommentoi
    kirjoittanut RSS foorumissa Joukkoliikenneuutiset
    Vastauksia: 3
    Viimeisin viesti: 19.12.2013, 20:17

Lähettämissäännöt

  • Et voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •