Sivu 1 / 3 123 ViimeisinViimeisin
Näytetään tulokset 1-15/37

Viestiketju: Imatran paikallisliikenne

  1. #1
    Joonas Pio avatar
    Liittynyt
    04.10.2009
    Viestejä
    2259

    oletus Imatran paikallisliikenne

    Imatran paikallisliikenne käsittää viisi linjaa:

    1 (Pohjolan Liikenne): Huhtanen-Jakola, ma-su
    2P Palvelulinja (Autolinjat): Rautio-Rajapatsas, ma-pe
    3 (Autolinjat): Kylpylä-Salo-Issakka/Perämeltola/Imatrankoski, ma-su
    8 Linjataksi, ma-pe
    sekä kutsutaksi, ma-pe

    Risteysasemat: Keskusliikenneasema ja Imatrankoski (Olavinkatu)

    Kalusto:
    Autolinjoilla Mercedes-Benz-pikkubussi sekä Lappeenrannasta tuotu Säffle, Pohjolan Liikenteellä kolme Scania Lahti 402, kaksi Scania L/K113 Wiima sekä kaksi MB O405N2.
    Taksilinjoilla yleensä tilataksi.

    Pohjolan Liikenteellä myös uudenkarhea Scania Lahti Scala #903.

    ---------- Viesti lisätty kello 20:24 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu kello 20:20 ----------

    Pääsi unohtumaan.

    Lippujen hinnat

    Aikuinen: 3€
    Lapsi (alle 12 v): 1,50€
    Viimeisin muokkaaja kuukanko; 1.10.2012 kello 19:56. Syy: käyttäjän oma pyyntö

  2. #2
    Tunnistettu jäsen
    Liittynyt
    28.06.2005
    Sijainti
    Helsinki
    Viestejä
    1131

    oletus Vs: Imatran paikallisliikenne

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Joonas Pio Näytä viesti
    Kalusto:
    Autolinjoilla Mercedes-Benz-pikkubussi sekä Lappeenrannasta tuotu Säffle, Pohjolan Liikenteellä kolme Scania Lahti 402, kaksi Scania L/K113 Wiima sekä kaksi MB O405N2.
    Taksilinjoilla yleensä tilataksi.

    Pohjolan Liikenteellä myös uudenkarhea Scania Lahti Scala #903.
    Aikataulusta laskemani perusteella olen ollut käsityksessä, että linjalla 1 olisi ajossa talviaikataulukaudella arkisin kolme autoa ja kesäaikataulukaudella kaksi autoa. Viikonloput hoituvat kahdella autolla. Ajetaankohan tuolla joitakin lähtöjä tuplana, kun kalustoa tuntuisi olevan huomattavasti enemmän kuin aikataulunmukaiset lähdöt edellyttäisivät?
    Viimeisin muokkaaja kuukanko; 24.10.2009 kello 21:50. Syy: siistitty lainausta

  3. #3
    Joonas Pio avatar
    Liittynyt
    04.10.2009
    Viestejä
    2259

    oletus Vs: Imatran paikallisliikenne

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Miska Näytä viesti
    Aikataulusta laskemani perusteella olen ollut käsityksessä, että linjalla 1 olisi ajossa talviaikataulukaudella arkisin kolme autoa ja kesäaikataulukaudella kaksi autoa. Viikonloput hoituvat kahdella autolla. Ajetaankohan tuolla joitakin lähtöjä tuplana, kun kalustoa tuntuisi olevan huomattavasti enemmän kuin aikataulunmukaiset lähdöt edellyttäisivät?
    Osalla autoista etenkin Wiimoilla ajetaan myös lähiliikennettä Ruokolahden suuntaan. Ja Mersuista olen nähnyt Imatralla nykyisin vain #881.

  4. #4
    Joonas Pio avatar
    Liittynyt
    04.10.2009
    Viestejä
    2259

    oletus Vs: Imatran paikallisliikenne

    Pohjolan Liikenteellä myös Scania Lahti Scala #926

  5. #5
    Joonas Pio avatar
    Liittynyt
    04.10.2009
    Viestejä
    2259

    oletus Vs: Imatran paikallisliikenne

    Pohjolan Liikenteellä uusia Scaloja: #903, #915 ja #926.

  6. #6
    Joonas Pio avatar
    Liittynyt
    04.10.2009
    Viestejä
    2259

    oletus Vs: Imatran paikallisliikenne

    Tänään tuli ajettua pitkästä aikaan Imatran busseilla. Väli Keskusasema-Rajapatsas ja takaisin, menomatkalla PL Scania Scala 903 ja paluumatkalla Scala 926.

    Imatran paikallisliikenteessä muutoksia, osa vuoroista ajaa Tainionkosken kautta.
    Aikataulut Imatran kaupungin sivuilta.

    ---------- Viesti lisätty kello 20:21 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu kello 20:19 ----------

    PL:n bussit Imatran paikallisliikenteessä: 903 (Scala), 908 (Lahti 402), 915 (Scala) ja 926 (Scala).
    Millään muulla ei ole väliä, kunhan alusta on Volvo B10M.

  7. #7

    Liittynyt
    06.04.2008
    Sijainti
    Tammerfors
    Viestejä
    153

    oletus Vs: Imatran paikallisliikenne

    Käyn Tampereelta Imatralla n. kymmenen kertaa vuodessa. Itseäni on ihmetyttänyt tuo Imatran matkakeskuksen aikataulusynkronointi (tai sen puute): Useimmiten käyttämäni juna tulee 15:46 Imatralle. Kun haluan jatkaa Keskusasemalta esim. Jakolaan, niin bussi lähtee 15:35 tai 16:15. Miksi sitä ei ole synkronoitu junien kanssa yhteen? Ei niitä junia niin montaa päivässä tule, etteikö tämä olisi mahdollista. Eikö keskusaseman idea olisi juuri se, että aikataulut laitetaan natsaamaan yhteen eri välineiden kesken kunnolla.

    En malta olla tässä yhteydessä mainitsematta aiheesta irrallista asiaa: Yksi mikä hidastuttaa matkaa maan poikittaissuunnassa n. 45 minuutilla ja syö miestä (ja vielä enemmän laukkuja raahaavia naisia ja vanhuksia) on se, että eteläisen Suomen suuret maakuntakeskukset lävistävällä poikittaismatkalla (Pori tai Seinäjoki)-Tampere-Toijala-Hämeenlinna-Lahti-Kouvola-Lpr-Imatra joutuu junaa vaihtamaan kaksi kertaa, pahimmillaan kolme! Sama haitta koskee Pääradan suunnalta (Rixun yläpuolelta) Venäjän juniin meneviä. Ei ollenkaan houkutteleva vaihtoehto. Suora poikittaisjuna parantaisi valovuoden verran asiaa ja se tarjoaisi myös paikkalisliikenteeseen lisävaihtoehdon (esim. välille Lpr-Joutseno-Imatra).

  8. #8
    Jouni Seilonen avatar
    Liittynyt
    19.09.2007
    Sijainti
    Oulu / Ristijärvi
    Viestejä
    847

    oletus Vs: Imatran paikallisliikenne

    Lainaus Alunperin kirjoittanut jawahl Näytä viesti
    Itseäni on ihmetyttänyt tuo Imatran matkakeskuksen aikataulusynkronointi (tai sen puute): Useimmiten käyttämäni juna tulee 15:46 Imatralle. Kun haluan jatkaa Keskusasemalta esim. Jakolaan, niin bussi lähtee 15:35 tai 16:15. Miksi sitä ei ole synkronoitu junien kanssa yhteen?
    Bussiahan ei tarvitse odottaa kuin 29min! Imatran kokoluokan kaupungeissa 60min on yhtä tavallinen vuoroväli kuin 30min. Tällöin paikallisbussin käyttö tosin vaatii ... miten sen nyt sanoisi ... oikeaa asennetta.

    Aikataulu näyttäisi siltä, että sitä olisi räätälöity Kaukopään tehtaiden ja Terästehtaan työmatkoihin sopivaksi. Keskusasemalta Jakolaan 15.35 lähtevän auton pitää olla palaamassa Jakolasta Terästehtaan kohdalla klo 16 jälkeen.

  9. #9
    Joonas Pio avatar
    Liittynyt
    04.10.2009
    Viestejä
    2259

    oletus Vs: Imatran paikallisliikenne

    Viimeisin muokkaaja kuukanko; 25.1.2011 kello 10:35. Syy: vaihdettu linkki
    Millään muulla ei ole väliä, kunhan alusta on Volvo B10M.

  10. #10
    Joonas Pio avatar
    Liittynyt
    04.10.2009
    Viestejä
    2259

    oletus Vs: Imatran paikallisliikenne

    La 26.2.

    SL 515 / 3

    Eilen pe 25.2. tuli ajeltua PL 915:llä, linjalla 1 keskusasemalta Teppanalaan ja takaisin.
    Millään muulla ei ole väliä, kunhan alusta on Volvo B10M.

  11. #11
    Joonas Pio avatar
    Liittynyt
    04.10.2009
    Viestejä
    2259

    oletus Vs: Imatran paikallisliikenne

    Pe 15.4.

    SL 872 / 2P
    Millään muulla ei ole väliä, kunhan alusta on Volvo B10M.

  12. #12
    Joonas Pio avatar
    Liittynyt
    04.10.2009
    Viestejä
    2259

    oletus Vs: Imatran paikallisliikenne

    Ti 13.12.

    Savonlinjan Irisbus Crossway 817 oli linjalla 3.
    Millään muulla ei ole väliä, kunhan alusta on Volvo B10M.

  13. #13
    Joonas Pio avatar
    Liittynyt
    04.10.2009
    Viestejä
    2259

    oletus Vs: Imatran paikallisliikenne

    27.12.

    PL:n Scala 904 havaittu Imatralla. Luultavasti tuotu Kotkasta ja viety joku toinen (903, 908, 915 tai 926) sinne.
    Millään muulla ei ole väliä, kunhan alusta on Volvo B10M.

  14. #14
    Joonas Pio avatar
    Liittynyt
    04.10.2009
    Viestejä
    2259

    oletus Vs: Imatran paikallisliikenne

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Joonas Pio Näytä viesti
    27.12.

    PL:n Scala 904 havaittu Imatralla. Luultavasti tuotu Kotkasta ja viety joku toinen (903, 908, 915 tai 926) sinne.
    904 on tuotu Kotkasta ja jos joku auto on sinne viety, se on ollut 926, koska 903, 908 ja 915 ovat olleet 904:n lisäksi liikenteessä.
    Millään muulla ei ole väliä, kunhan alusta on Volvo B10M.

  15. #15
    Joonas Pio avatar
    Liittynyt
    04.10.2009
    Viestejä
    2259

    oletus Vs: Imatran paikallisliikenne

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Joonas Pio Näytä viesti
    904 on tuotu Kotkasta ja jos joku auto on sinne viety, se on ollut 926, koska 903, 908 ja 915 ovat olleet 904:n lisäksi liikenteessä.
    Eipä sinne Kotkaan ole voitu sitä 926:aan viedä, se kun oli tänään liikenteessä... 904 on siis luultavasti tuotu Imatralle väliaikaisesti tai sitten lisäautoksi.
    Millään muulla ei ole väliä, kunhan alusta on Volvo B10M.

Sivu 1 / 3 123 ViimeisinViimeisin

Vastaavia viestiketjuja

  1. Kemin paikallisliikenne
    kirjoittanut Jouni Seilonen foorumissa Paikallisliikenne muualla Suomessa
    Vastauksia: 40
    Viimeisin viesti: 23.2.2014, 21:47
  2. Hyvinkään paikallisliikenne
    kirjoittanut karihoo foorumissa Paikallisliikenne muualla Suomessa
    Vastauksia: 5
    Viimeisin viesti: 10.4.2013, 17:37
  3. Varkauden paikallisliikenne
    kirjoittanut Jouni Seilonen foorumissa Paikallisliikenne muualla Suomessa
    Vastauksia: 3
    Viimeisin viesti: 28.3.2011, 19:48
  4. Paikallisliikenne Ristijärvellä
    kirjoittanut Jouni Seilonen foorumissa Paikallisliikenne muualla Suomessa
    Vastauksia: 1
    Viimeisin viesti: 7.11.2007, 18:16
  5. Pirkkalan paikallisliikenne
    kirjoittanut killerpop foorumissa Tampereen paikallisliikenne
    Vastauksia: 12
    Viimeisin viesti: 11.7.2007, 12:05

Lähettämissäännöt

  • Et voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •