Sivu 3 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeisinViimeisin
Näytetään tulokset 31-45/62

Viestiketju: Oulun seudun joukkoliikenteen sääntely ja organisointi

  1. #31

    Liittynyt
    27.10.2005
    Viestejä
    471

    oletus Vs: Oulun seudun joukkoliikenteen sääntely ja organisointi

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Joonas Pio Näytä viesti
    Näin näyttää käyneen, ainakaan 20.11. kokouksen pöytäkirjassa ei ole mainintaa tuloksista.
    Eräällä toisella alan foorumilla on ollut jo aikaa tieto että ratkaisu saataisiin 5.12.

  2. #32
    sam
    sam ei ole kirjautuneena

    Liittynyt
    09.04.2006
    Viestejä
    36

    oletus Vs: Oulun seudun joukkoliikenteen sääntely ja organisointi

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Kari Sankala, www.kaleva.fi

    Oulun joukkoliikenne matalammalle tasolle

    Valtuusto leikkasi joukkoliikenteen määrärahoja asiantuntijaelimen Oulun joukkoliikennejaoston alkuperin esittämästä tasosta noin miljoonalla eurolla. Oulun kaupunki ottaa vastuun joukkoliikenteen järjestämisestä heinäkuun alusta 2014. Valtuusto varasi ensi vuodelle joukkoliikennepalvelujen ostoon 15,5 miljoonaa euroa, kun lähtöesitys oli 16,8 miljoonaa euroa. Valtuustolla oli realismia, kun se laski lipputulojen tuottotavoitetta samalla 8,4 miljoonasta eurosta 7,5 miljoonaan euroon. Joukkoliikennemenojen leikkaus paransi kaupungin toimintakatetta 362 000 eurolla. Vuosien 2015 ja 2016 osalta joukkoliikenteen määrärahoja leikattiin toimintamenojen ja tehtävien ostojen kohdalla ensin miljoonalla eurolla ja vuonna 2016 1,5 miljoonalla eurolla. Päätös joukkoliikenteen palvelutasosta vaati äänestyksen. Se syntyi äänin 40–27.

    Lue lisää huomisen Kalevasta.
    Lähde: http://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/ou...asolle/649802/

    Mitäs tämä tarkoittaa tarjousten kannalta? Uutta kierrosta?

  3. #33

    Liittynyt
    27.10.2005
    Viestejä
    471

    oletus Vs: Oulun seudun joukkoliikenteen sääntely ja organisointi

    Oulun tulokset ovat kuulemma nämä:

    Kohteet:
    1. Koskilinjat
    2. Koskilinjat
    3. Koskilinjat
    4. Oubus
    5. otp
    6. Koskilinjat
    7. Koskilinjat
    8. otp
    9. Suorsa
    10. Koskilinjat

  4. #34

    Liittynyt
    18.10.2013
    Viestejä
    3

    oletus Vs: Oulun seudun joukkoliikenteen sääntely ja organisointi

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Lasse Näytä viesti
    Oulun tulokset ovat kuulemma nämä:

    Kohteet:
    1. Koskilinjat
    2. Koskilinjat
    3. Koskilinjat
    4. Oubus
    5. otp
    6. Koskilinjat
    7. Koskilinjat
    8. otp
    9. Suorsa
    10. Koskilinjat
    Koskilinjat menestyi siis aika hyvin, sillä noiden muiden liikennöitsijöiden palikat ovat kovin suppeita liikennöinnin suhteen.

  5. #35
    Tunnistettu jäsen killerpop avatar
    Liittynyt
    24.06.2005
    Sijainti
    Tampere
    Viestejä
    2953

    oletus Vs: Oulun seudun joukkoliikenteen sääntely ja organisointi

    Lainaus Alunperin kirjoittanut iBus Näytä viesti
    Koskilinjat menestyi siis aika hyvin, sillä noiden muiden liikennöitsijöiden palikat ovat kovin suppeita liikennöinnin suhteen.
    Suurin häviäjä taisikin olla oikeastaan V. Alamäki, joka menetti nykyisensä vaikka tarjosi. Toisaalta eipä vahvasti mennyt Pohjolan Matkalla eikä Kylmäselläkään, joista jälkimmäinen ilmeisesti jätti tarjoamatta.
    TSB-Bussisivut | Suomen kirjastoautot | phototrans

    HSL on pääkaupunkiseudun kuntien jätehuoltoa ja joukkoliikennettä koskevasta yhteistoiminnasta annetun lain 3 §:ssä tarkoitettu kuntayhtymä.

  6. #36
    J_J
    J_J ei ole kirjautuneena
    Tunnistettu jäsen J_J avatar
    Liittynyt
    24.06.2005
    Sijainti
    Tampere
    Viestejä
    708

    oletus Vs: Oulun seudun joukkoliikenteen sääntely ja organisointi

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Lasse Näytä viesti
    Oulun tulokset ovat kuulemma nämä:

    Kohteet:
    1. Koskilinjat
    2. Koskilinjat
    3. Koskilinjat
    4. Oubus
    5. otp
    6. Koskilinjat
    7. Koskilinjat
    8. otp
    9. Suorsa
    10. Koskilinjat
    Lieneekö tietokanavassasi virhe, vai missä tästä listasta ovat sellaiset "maan osaavimmat alan tekijät" kuten Onnibus, tai Oulun Onnikka?
    Elämä on, mikset sinäkin?

  7. #37

    Liittynyt
    27.10.2005
    Viestejä
    471

    oletus Vs: Oulun seudun joukkoliikenteen sääntely ja organisointi

    Lainaus Alunperin kirjoittanut J_J Näytä viesti
    Lieneekö tietokanavassasi virhe, vai missä tästä listasta ovat sellaiset "maan osaavimmat alan tekijät" kuten Onnibus, tai Oulun Onnikka?
    Halpabussiyhtiöt ovat köyhille kunnille liian kalliita, joten joudutaan tyytymään heikompiin suorittajiin.

  8. #38
    LHB
    LHB ei ole kirjautuneena

    Liittynyt
    29.06.2005
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestejä
    37

    oletus Vs: Oulun seudun joukkoliikenteen sääntely ja organisointi

    Halpabusseja edustaa Oulun Työväen Palloilijat
    Pieni pettymys, kun voittivat vain kaksi kohdetta

  9. #39

    Liittynyt
    27.10.2005
    Viestejä
    471

    oletus Vs: Oulun seudun joukkoliikenteen sääntely ja organisointi

    Lainaus Alunperin kirjoittanut LHB Näytä viesti
    Halpabusseja edustaa Oulun Työväen Palloilijat
    Pieni pettymys, kun voittivat vain kaksi kohdetta
    Ja kaikki bongaajat HUOM! Niitä EI saa kuvata! Se on poliisiasia jos näin tekee.

  10. #40
    Tunnistettu jäsen
    Liittynyt
    28.06.2005
    Viestejä
    212

    oletus Vs: Oulun seudun joukkoliikenteen sääntely ja organisointi

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Lasse Näytä viesti
    Ja kaikki bongaajat HUOM! Niitä EI saa kuvata! Se on poliisiasia jos näin tekee.
    Olisko mitään et liikenteen aloituspäivänä miitti Oulussa ja miitin pääpaino OTP:n kuvaamisessa
    Laadukas joukkoliikenne perustuu tasavirtaulinaan ja virran ottamiseen virtakiskosta.

    BT-industries

  11. #41
    J_J
    J_J ei ole kirjautuneena
    Tunnistettu jäsen J_J avatar
    Liittynyt
    24.06.2005
    Sijainti
    Tampere
    Viestejä
    708

    oletus Vs: Oulun seudun joukkoliikenteen sääntely ja organisointi

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Lasse Näytä viesti
    Ja kaikki bongaajat HUOM! Niitä EI saa kuvata! Se on poliisiasia jos näin tekee.
    Olisihan se perin ikävää, jos bongari sattuisi nappaamaan valokuvan vaikkapa täyttä sairaseläkettä nauttivasta "kuljettajasta", jolle palkka tahi muu vastike työstä maksetaan ei-niin-vakiintuneen tavan mukaisesti...

    Tämä tosin vain ja ainoastaan oman mielikuvitukseni mahdollistama, kuvitteellinen skenaario
    Viimeisin muokkaaja kuukanko; 06.12.2013 kello 12:38. Syy: kielenkäyttö
    Elämä on, mikset sinäkin?

  12. #42
    Tunnistettu jäsen killerpop avatar
    Liittynyt
    24.06.2005
    Sijainti
    Tampere
    Viestejä
    2953

    oletus Vs: Oulun seudun joukkoliikenteen sääntely ja organisointi

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Bussiterminaali Näytä viesti
    Olisko mitään et liikenteen aloituspäivänä miitti Oulussa ja miitin pääpaino OTP:n kuvaamisessa
    Kannatan täysin. Tarviikin katsoa, että ko ajankohtana on vapaapäivä, jotta moinen onnistuu Kuvat voitaneen toimittaa OSOon, joka toivottavasti vihdoin tajuaa ottaa OTP:n listoillensa. Muistelisin ylläpitäjän valitelleenkin, ettei ole kuvia riittävästi OTP:n autoista. No, kohta on
    TSB-Bussisivut | Suomen kirjastoautot | phototrans

    HSL on pääkaupunkiseudun kuntien jätehuoltoa ja joukkoliikennettä koskevasta yhteistoiminnasta annetun lain 3 §:ssä tarkoitettu kuntayhtymä.

  13. #43
    Moderaattori
    Liittynyt
    24.06.2005
    Sijainti
    Helsinki
    Viestejä
    6005

    oletus Vs: Oulun seudun joukkoliikenteen sääntely ja organisointi

    Kilpailun tarjoajat ja vertailuhinnat:

    Kohde 1:
    1. Koskilinjat, 6800390 €
    2. Yhteenliittymä Onnibus ja Oulun Onnikka, 7468333 €

    Kohde 2:
    1. Koskilinjat, 2376081 €
    2. Yhteenliittymä Onnibus ja Oulun Onnikka, 2696227 €

    Kohde 3:
    1. Koskilinjat, 4129204 €
    2. Yhteenliittymä Onnibus ja Oulun Onnikka, 4661084 €

    Yhdistelmätarjous kohteista 1+3:
    1. Koskilinjat, 10508273 €
    2. Yksittäistarjousten halvimmat, 10929594 €

    Kohde 4:
    1. Oubus, 1243439 €
    2. Oulun Taksipalvelut, 1280475 €
    3. Koskilinjat, 1284740 €
    4. Yhteenliittymä Onnibus ja Oulun Onnikka, 1314558 €

    Kohde 5:
    1. Oulun Taksipalvelut, 479847 €
    2. Oubus, 523948 €
    3. Koskilinjat, 564513 €
    4. Revon turistiliikenne, 611962 €
    5. Yhteenliittymä Onnibus ja Oulun Onnikka, 613700 €
    6. Pohjolan Matka/Pohjolan Turistiauto, 949314 €

    Kohde 6:
    1. Koskilinjat, 1686023 €
    2. Yhteenliittymä Onnibus ja Oulun Onnikka, 1873325 €

    Kohde 7:
    1. Koskilinjat, 4006048 €

    Kohde 8:
    1. Oulun Taksipalvelut, 1013039 €
    2. Revon turistiliikenne, 1031625 €
    3. Koskilinjat, 1113522 €
    4. Yhteenliittymä Onnibus ja Oulun Onnikka, 1225264 €
    6. Pohjolan Matka/Pohjolan Turistiauto, 1417164 €

    Kohde 9:
    1. Suorsan liikenne, 412911 €
    2. Koskilinjat, 526947 €
    3. Oulun Taksipalvelut, 527078 €
    4. Revon turistiliikenne, 639801 €
    5. Pohjolan Matka/Pohjolan Turistiauto, 741244 €
    6. Yhteenliittymä Onnibus ja Oulun Onnikka, 824992 €

    Kohde 10:
    1. Koskilinjat, 3483545 €

  14. #44
    Tunnistettu jäsen 339-DF avatar
    Liittynyt
    08.08.2005
    Viestejä
    6712

    oletus Vs: Oulun seudun joukkoliikenteen sääntely ja organisointi

    Eli kukaan suuri kansainvälinen toimija ei ole viitsinyt tarjota näistä pikkupaketeista mitään. En ihmettele.
    "Puolet asunnosta on oltava kylpyhuonetta siltä varalta, että sinne tulee joskus joku invalidi suihkuun."
    – Minna Lindgren: Kuolema Ehtoolehdossa

  15. #45
    aki
    aki ei ole kirjautuneena

    Liittynyt
    30.06.2005
    Sijainti
    Vantaa
    Viestejä
    3553

    oletus Vs: Oulun seudun joukkoliikenteen sääntely ja organisointi

    Lainaus Alunperin kirjoittanut 339-DF Näytä viesti
    Eli kukaan suuri kansainvälinen toimija ei ole viitsinyt tarjota näistä pikkupaketeista mitään. En ihmettele.
    Olisihan kohteiden 1-3 yhdistelmätarjouksella saanut jo 50 auton liikenteen. Olisi sen jo luullut houkuttelevan Nobinaa tai Oveliaa. Onko muuten niin että kohteista on pakko jättää yksittäistarjoukset eikä pelkkää yhdistelmätarjousta voi jättää? Jos on pakko jättää yksittäistarjous, niin se kyllä karkottaa suuret kansainväliset firmat pois jos vaarana on että käteen jää pelkkä 10 tai 16 auton yksittäiskohde.

    Kohteiden 5 ja 9 huikeat hintaerot halvimman ja kalliimman tarjouksen välillä hämmästyttävät. Miten hintaero voi olla jopa lähes 50%? Ilmeisesti jossain firmassa ei osata käyttää laskukonetta tai sitten kallein tarjoaja on kokeillut tietoisesti kepillä jäätä.

Vastaavia viestiketjuja

  1. Oulun seudun liikennetutkimus 2009
    kirjoittanut Jouni Seilonen foorumissa Paikallisliikenne muualla Suomessa
    Vastauksia: 0
    Viimeisin viesti: 25.04.2010, 17:33
  2. Helsingin seudun joukkoliikenteen brändi
    kirjoittanut kemkim foorumissa HSL-alueen paikallisliikenne
    Vastauksia: 32
    Viimeisin viesti: 01.10.2009, 07:47
  3. Havaintoja Oulun seudun paikallisliikenteestä 2007
    kirjoittanut paltsu foorumissa Paikallisliikenne muualla Suomessa
    Vastauksia: 14
    Viimeisin viesti: 21.11.2007, 12:19
  4. Oulun seudun paikallisliikenne raiteille?
    kirjoittanut Mikko Laaksonen foorumissa Paikallisliikenne muualla Suomessa
    Vastauksia: 11
    Viimeisin viesti: 22.09.2007, 21:31
  5. Lontoon seudun joukkoliikenteen kehittämishankkeita
    kirjoittanut LVi foorumissa Kehittämishankkeet
    Vastauksia: 0
    Viimeisin viesti: 02.06.2006, 09:52

Lähettämissäännöt

  • Et voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •