Juuri näin. Kullakin liikennemuodolla on sopivin käyttökohteensa, jonka voi periaatteessa rinnastaa väestötiheyteen.Alunperin kirjoittanut JE
Aivan.Alunperin kirjoittanut JE
Ja on masentavaa, miten vähällä vaivalla ja kustannuksilla nämä voitaisiin toteuttaa.Alunperin kirjoittanut JE
Merkittävin investointi olisi vain Mäkelänkadun suunnalla, jossa rataa tulisi jatkaa periaatteessa samoin kuin Mannerheimintien ratakin jatkettiin uudelle asuma-alueelle Pikku-Huopalahteen. Miten typerää olisikaan, jos 10:n päätepysäkki olisi entisellä paikallaan. Pikku-Huopalahdessa olisi oma bussilinja, joka ajaisi Mannerheimintietä keskustaan. Ja sitten ihmeteltäisiin, miksi 10:ssä on vähän matkustajia ja puhuttaisiin linjan lakkauttamisesta. Juuri tällainen on ykkösen tilanne nyt.
Munkkivuoren haara Munkkiniemen radalle ja 18:n korvaaminen on toki myös tarkoituksenmukainen ja kannattava. Ja siitähän sitten jatkot Jokerille...
Antero