Nyt liittynee joukkoon Malmö, (ellei ruotsinkielen taitoni ole pahasti puuttellista...)
Skoonen Metro-lehden mukaan (27.10.2008) poliittinen yksimielisyys asiasta on saavutettu. Kunnanvaltuustossa asiaa ajaneen sosiaalidemokraatin Anders Rubinin mukaan raitiovaunuja on kaivattu aiemmin takaisin Malmöön nostalgisista syistä, mutta nyt ne tarvitaan ne siksi, että kaupunki on kasvanut suuremmaksi.
Lyhyessä jutussa kerrotaan lisäksi, että kansanpuolue (Folkpartiet) näkee metron pitkäjänteisempänä ratkaisuna. Rubinin mukaan viisi miljardia (kruunua) maksava raitiotiet tulee kuitenkin halvemmaksi, ja tarvitaan joka tapauksessa, vaikka vastaisuudessa metro olisi ajankohtainen.
Montakohan raitiovaunukaupunkia läntisestä naapurimaastamme löytyy siinä vaiheessa, kun kiskot ja virroittimet nähdään Turussa, Tampereella, Porissa, Oulussa, Lappeenrannassa tai Kymenlaaksossa...
Skoonen Metro-lehden mukaan (27.10.2008) poliittinen yksimielisyys asiasta on saavutettu. Kunnanvaltuustossa asiaa ajaneen sosiaalidemokraatin Anders Rubinin mukaan raitiovaunuja on kaivattu aiemmin takaisin Malmöön nostalgisista syistä, mutta nyt ne tarvitaan ne siksi, että kaupunki on kasvanut suuremmaksi.
Lyhyessä jutussa kerrotaan lisäksi, että kansanpuolue (Folkpartiet) näkee metron pitkäjänteisempänä ratkaisuna. Rubinin mukaan viisi miljardia (kruunua) maksava raitiotiet tulee kuitenkin halvemmaksi, ja tarvitaan joka tapauksessa, vaikka vastaisuudessa metro olisi ajankohtainen.
Montakohan raitiovaunukaupunkia läntisestä naapurimaastamme löytyy siinä vaiheessa, kun kiskot ja virroittimet nähdään Turussa, Tampereella, Porissa, Oulussa, Lappeenrannassa tai Kymenlaaksossa...
Viimeksi muokannut moderaattori: