Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Seiskalla on rata Pasilassa liian huonossa kunnossa. Kasilla taas eivät matkustajamäärät vaadi Varioita. Näin ainakin viime syksynä... Itse kyllä laittaisin kaikille linjoille ainakin kaksi Variota, jolloin matalalattiakalustoa olisi saatavissa ainakin puolen tunnin vuorovälillä...a__m sanoi:Minkä vuoksi varioita ei käytetä linjoilla 7A, 7B ja 8 lukuunottamatta paria satunnaishavaintoa?
Et ole ainoa.ilpo sanoi:Oikeasti ei ymmärrä.
Saas nähdä ajetaanko siellä Varioilla... Meinaan jos siellä linja 7 ajaa, niin silloin olisi Pasilankin rataosuudet kunnostettava. Luonnollisesti Kampin rata pitää kuitenkin tehdä Vario-kelpoiseksi.ilpo sanoi:Ja tässä ollaan sitten samaan aikaan rakentamassa Kampin raitiotietä luultavammin Varioilla ajettavaksi... Oikeasti ei ymmärrä.
Kotvan kuluttua Pasilan mutkat ovat jälleen huonossa kunnossa, kun Vauriot ovat ne vaurioittaneet. Sekä voivoivoi kun pyörät kuluvat...Löytyipäs tämä vanha topikki hetken selailulla...
Maanantaista 21.5. alkaen seiskalle tulee Varioita liikenteeseen. Kiskot on viime syksynä uusittu niiltä osin kuin se on ollut välttämätöntä. Viikonlopun aikana tasataan pensaita ym. Tarkoitus on, että seiskoilla olisi Varioita myös UITP:n jälkeen.
Kasilla ei enää ole esteitä Varioiden käytölle, kun Paavalin silmukkaan ei enää ajeta. Kuitenkin elektronisisten linjakilpien kanssa on ollut hankaluuksia, kun Varioiden kilvet eivät suostu vaihtumaan Arabian päässä. Ennen kuin tuo ongelma on ratkaistu niin Varioita ei välttämättä 6+8:lla näy.
Sekä voivoivoi kun pyörät kuluvat...
Eikö olisi yksinkertaisempaa vain vaihtaa kilvet erikseen näyttöpaneelista kuten busseissakin.