Näytetään tulokset 1-4/4

Viestiketju: Juhlamenot uudelle vaunulle

  1. #1

    Liittynyt
    07.08.2009
    Viestejä
    2158

    oletus Juhlamenot uudelle vaunulle

    Saattaa olla käsitelty juttu, mutta osuipa silmiin Youtubessa Bochum-Gelsenkirchenin ratikkaoperaattorin pyro/valoshow ensimmäiselle uudelle Variobahnille maaliskuussa 2008:

    http://www.youtube.com/watch?v=KGgOobrGj_Y

    Loistavaa huumoria minusta. Puhkikulunut Vangeliksen Chariots of Fire kruunaa sörsselin.

    Mitäpä pitäisi tehdä Helsingin ensimmäiselle uudelle sitten kun se saadaan? Vastaava show, mutta Senaatintorilla?

  2. #2
    Tunnistettu jäsen
    Liittynyt
    28.06.2005
    Sijainti
    Helsinki
    Viestejä
    7549

    oletus Vs: Juhlamenot uudelle vaunulle

    Tämä oli erittäin Jees. Juuri näin pitää luoda imagoa ja brändiä. Uusi spåra on makee juttu, ja erittäin katu-uskottava.

    Sääli vain, että meillä on Variobahnista niin kehnot kokemukset. Kyllähän sen tulemisessa satsattiin julkisuuteen, mutta sitten kävi kuten kävi. Ei ole kiva promota uutta vaunua, joita ei sitten voikaan käyttää ja jatkojulkisuus on pelkkää hallaa. Toivottavasti tunnelmat ovat paremmat, kun seuraavat uudet vaunut tulevat.

    Antero

  3. #3

    Liittynyt
    07.08.2009
    Viestejä
    2158

    oletus Vs: Juhlamenot uudelle vaunulle

    Miten mahtaa olla testaamisen laita? Crotram vissiin putosi jo kilpailusta. Tarkoittaako se, että uudet vaunut hankitaan kokeilematta? Transtech ei taitaisi edes valmistaa vaunua pelkästään koeajoon ilman takeita tilauksesta, jos semmoinen olisi vaatimuksena. Tietty vissiin kaikista tarjotuista on jossain maailmalla kokemusta enemmän kuin Variotrameista oli aikanaan.

  4. #4
    Tunnistettu jäsen
    Liittynyt
    28.06.2005
    Sijainti
    Helsinki
    Viestejä
    7549

    oletus Vs: Juhlamenot uudelle vaunulle

    Lainaus Alunperin kirjoittanut hmikko Näytä viesti
    Miten mahtaa olla testaamisen laita?
    Sm5:kin hankitaan niin, että ensin tulee pari koejunaa joiden kanssa katsotaan lastentaudit ja korjataan tarvittaessa. Vasta sitten siirrytään sarjatuotantoon.

    Vaikka Sm5 on periaatteessa Stadlerin vakiomalli eli Flirt, näin tehdän kuitenkin. Kiskokalustomarkkinat eivät ole kuin autokauppa, jossa tehdas tekee kaikille samaa ja asiakas joko ottaa tai jättää. Teollisuus on tähän pyrkinyt, mutta ei se ole onnistunut. Viime kädessä asiakas kuitenkin maksaa itse vaatimuksensa.

    Antero

Lähettämissäännöt

  • Et voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •