Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Näytetään tulokset 16-17/17

Viestiketju: Pienen raitiovaunujärjestelmän kiinteät kustannukset

  1. #16
    ultrix avatar
    Liittynyt
    22.10.2005
    Sijainti
    Tampere Järvensivu (Jvs)
    Viestejä
    3343

    oletus Vs: Pienen raitiovaunujärjestelmän kiinteät kustannukset

    Jos liikenteen tuotanto organisoidaan olemassaolevien liikennelaitosten alle, ei huoltoa ja hallintoa varten tarvitse juurikaan enempää henkilökuntaa kuin nyt on.
    Sakari Kestinen

  2. #17
    ess
    ess ei ole kirjautuneena
    ess avatar
    Liittynyt
    10.11.2007
    Sijainti
    Helsinki
    Viestejä
    733

    oletus Vs: Pienen raitiovaunujärjestelmän kiinteät kustannukset

    Lainaus Alunperin kirjoittanut 339-DF Näytä viesti
    - liikenteenohjaus, 1 päivystäjä kaikkina liikennöintiaikoina
    Tästäkin voi tarvittaessa joustaa. Ainakin Helsingissä ns. yölokki on ollut ihan HKL-Bussiliikenteen Vartiokylän varikolla samassa yhteydessä kuin busseillakin. Tässä nähdään kuinka kilpaillutus on tuonut säästöjä.
    "Juna toisi huumeet."

Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12

Vastaavia viestiketjuja

  1. Höyryvedon kustannukset dieseleihin verrattuna
    kirjoittanut Antero Alku foorumissa Junat
    Vastauksia: 226
    Viimeisin viesti: 05.05.2009, 14:14
  2. Kustannukset ja tuotot
    kirjoittanut Antero Alku foorumissa Raitiovaunut
    Vastauksia: 9
    Viimeisin viesti: 15.07.2005, 23:49

Lähettämissäännöt

  • Et voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •