- Liittynyt
- 6 Joulukuu 2005
- Viestit
- 194
HKL 162 koulutusajossa 1.2.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Ei kovin monta välipalaa enää puutu. Osaisitko rvk1249 sanoa noin suurin piirtein millaisella tahdilla noita tehdään, n. 1 / kk? Eli olisiko NrII-sarjan osalta valmista keväällä 2012? Ja jatkuuko NrI-välipaloittelu siitä suoraan vai tuleeko taukoa väliin?
Etuovi, Valo ja Tuc olivat eilen (9.2) ja tänään (10.2.) myös koulutusajossa.Keskiviikko 09.02. oli mannheimilaisvaunujen suhteen varsin hyvä päivä. Linjalla 1A liikkuivat iltaruuhkassa ainakin Etuovi-151, Alepa-152, Valo-162 sekä Tuc-164.
En käynyt eilen iltaruuhkan aikaan kuin pikaisella kävelyllä Käpylässä ja sinä aikana näin vain Valovaunun eli 162:n ajossa.Etuovi, Valo ja Tuc olivat eilen (9.2) ja tänään (10.2.) myös koulutusajossa.
Mitenkäs LUT ja Fazer, ovatko liikkeellä?
En käynyt eilen iltaruuhkan aikaan kuin pikaisella kävelyllä Käpylässä ja sinä aikana näin vain Valovaunun eli 162:n ajossa.
klo 23:15 vaunu 88 bukseerasi tuota 231:tä Sörnäisten kohdalla.Pientä ongelmaa... Kurvissa ei ainakaan kulkenut muita kuin kaseja keskustasta poispäin n. 22.10 alkaen.
http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunk..._jai_tukkeeksi_mannerheimintielle-katso_kuva/
Taitaa olla herkempi vaurioitumaan.
Kyllä vain näyttää olevan niin, että jos virroitin on väärinpäin ja nappaa kiinni johonkin ajolangassa, ei riitä vaurioksi hiilikiskon irtoaminen vaan koko virroitinroska kaatuu taaksepäin.En näe periaatteellista syytä sihen, miten polven suunta vaikuttaisi vaurioitumisherkkyyteen.