Sivu 1 / 3 123 ViimeisinViimeisin
Näytetään tulokset 1-15/38

Viestiketju: Raitiovaunuhavaintoja - heinäkuu 2011

  1. #1
    Suljettu tunnus
    Liittynyt
    29.06.2005
    Viestejä
    374

    oletus Raitiovaunuhavaintoja - heinäkuu 2011

    Lainaus Alunperin kirjoittanut NS Näytä viesti
    Vahvistan että oli (kyltin mukaan) vuorossa 48.
    Ja tänään 1.7. samaisessa vuorossa oli vaunu 239.
    Viimeisin muokkaaja kuukanko; 01.07.2011 kello 17:08. Syy: jaettu omaksi ketjukseen

  2. #2

    Liittynyt
    01.07.2005
    Sijainti
    Vantaa
    Viestejä
    384

    oletus Vs: Raitiovaunuhavaintoja - heinäkuu 2011

    Välipalalista: (numero / viimeksi linjalla NrII-vaununa / ensimmäinen kerta linjalla MLNRV-vaununa)
    • 71 / 14.09.2010 v.26 @3BT / 31.12.10 v.61 @6/8
    • 72 / 26.8.2010 v.48 @4T / 5.1.2011 v.1 @1A
    • 73 / 25.6.2010 v.62 @6/8 / 10.12.2010 v.86 @9
    • 74 / 4.5.2010 v.158 @6/8 / 20.12.2010 v.173 @7B
    • 75 / 22.10.2010 v.38 @3BT / 16.1.2011 v.37 @3BT
    • 76 / 15.12.2008 v.64 @6/8 / 29.5.2009 v.164 @6/8
    • 77 / 7.11.2009 v.25 @3BT / 17.2.2010 v.95 @10
    • 78 / 9.5.2011 v.56 @6/8 / N/A
    • 79 / 9.6.2011 v.32 @3BT / N/A
    • 80 / 21.4.2006 v.75 @7B / 18.1.2007 v.158 @6
    • 81 / 23.4.2011 v.91 @10 / N/A
    • 82 / 18.11.2010 v.34 @3BT / 19.2.2011 v.75 @7A
    • 83 / 29.3.2011 v.91 @10 / 13.6.2011 v.20 @3BT
    • 84 / 7.12.2009 v.42 @4 / 14.4.2010 v.164 @6/8
    • 85 / 2.9.2008 v.94 @10 / 28.1.2009 v.164 @6/8
    • 86 / 16.2.2009 v.140 @4 / 30.6.2009 v.58 @6/8
    • 87 / N/A / N/A
    • 88 / 7.3.2011 v.74 @7A / 8.7.2011 v.124 @5
    • 89 / 8.12.2010 v.53 @6/8 / 16.3.2011 v.39 @3BT
    • 90 / 24.4.2010 v.26 @3BT / 14.8.2010 v.97 @10
    • 91 / 2.7.2009 v.25 @3BT / 3.11.2009 v.156 @6/8
    • 92 / N/A / N/A
    • 93 / 30.3.2010 v.158 @6/8 / 2.8.2010 v.64 @6/8
    • 94 / 10.6.2010 v.26 @3BT / 15.10.2010 v.55 @6/8
    • 95 / N/A / N/A
    • 96 / 11.5.2010 v.26 @3BT / 21.8.2010 v.82 @9
    • 97 / 8.2.2011 v.53 @6/8 / 3.5.2011 v.151 @6/8
    • 98 / 11.9.2009 v.193 @10 / 27.11.2009 v.74 @7A
    • 99 / 6.6.2009 v.177 @7B / 14.11.2009 v.62 @6/8
    • 100 / N/A / N/A
    • 101 / 12.4.2009 v.29 @3BT / 10.10.2009 v.64 @6/8
    • 102 / 21.4.2009 v.52 @6 / 26.9.2009 v.159 @6/8
    • 103 / 5.1.2011 v.59 @6/8 / (9.4.2011 tilausajo),11.4.2011 v.55 @6/8
    • 104 / 8.11.2010 v.191 @10 / 31.1.2011 v.105 @1A
    • 105 / 13.3.2010 v.175 @7B / 27.4.2010 v.141 @4
    • 106 / 1.2.2011 v.42 @4 / 23.4.2011 v.83 @9
    • 107 / 27.11.2009 v.141 @4 / 17.2.2010 v.102 @1A
    • 108 / 4.1.2010 v.97 @10 / 19.3.2010 v.93 @10
    • 109 / 27.5.2010 v.38 @3BT / 25.9.2010 v.93 @10
    • 110 / 4.10.2009 v.62 @6/8 / 11.12.2009 v.64 @6/8
    • 111 / 30.10.2009 v.198 @10 / 23.12.2009 v.165 @6/8
    • 112 / 15.10.2009 v.147 @4 / 8.12.2009 v.159 @6/8
    Saksassa käyneet NrI:t listaa: (numero / viimeksi linjalla ennen Saksaa / ensimmäinen kerta linjalla Saksasta tulon jälkeen)
    • 32 / 15.01.2009 v.101 @1A / 27.11.2009 v.164 @6/8
    • 40 / 4.6.2009 v.2 @1A / 27.4.2010 v.62 @6/8
    • 41 / 14.1.2010 v.75 @7A / 4.11.2010 v.62 @6/8
    • 42 / 13.6.2008 @7B / 23.9.2009 v.58 @6/8
    • 44 / 6.11.2007 v.83 @7A / 22.1.2009 v.103 @1A
    • 52 / 25.5.2008 v.60 @6/8 / 31.7.2009 v.104 @1A
    • 54 / 24.3.2009 v.105 @1A / 8.2.2010 v.83 @7A
    • 55 / 30.3.2009 v.106 @1A / 27.3.2010 v.27 @3BT
    • 56 / 23.3.2010 v.174 @7B / 15.12.2010 v.102 @1A
    • 57 / 15.4.2010 v.59 @6/8 / 24.3.2011 v.102 @1A
    • 58 / 23.2.2009 v.85 @9 / 4.12.2009 v.38 @3BT
    • 59 / 14.9.2009 v.51 @6/8 / 20.7.2010 v.29 @3BT
    • 64 / 6.5.2010 v.171 @7B / N/A
    • 65 / 13.11.2009 v.77 @7A / 5.10.10 v.173 @7B
    • 66 / 17.8.2009 v.176 @7B / 29.6.2010 v.44 @4T
    • 69 / 13.9.2007 v.174 @7B / 10.8.2009 v.76 @7A
    • 70 / 13.6.2008 @1A / 15.10.2009 v.159 @6/8
    Suomessa korjatut NrI:t listaa: (numero / viimeksi linjalla ennen TK / ensimmäinen kerta linjalla TK:sta tulon jälkeen)
    • 33 / 2.6.2005 v.155 @6 / 31.1.2006 v.163 @7A
    • 46 / 18.10.2005 v.103 @1A / 9.9.2006 v.62 @7A
    • 67 / 15.6.2006 v.85 @8 / 6.11.2007 v.102 @1A
    ------ rvk1249 ------

  3. #3
    Tunnistettu jäsen 339-DF avatar
    Liittynyt
    08.08.2005
    Viestejä
    6712

    oletus Vs: Raitiovaunuhavaintoja - heinäkuu 2011

    Mannelinjan manneton päivä: linjan 5 kalustona 7.7. vaunut 41, 90, 91, 92.
    "Puolet asunnosta on oltava kylpyhuonetta siltä varalta, että sinne tulee joskus joku invalidi suihkuun."
    – Minna Lindgren: Kuolema Ehtoolehdossa

  4. #4

    Liittynyt
    01.07.2005
    Sijainti
    Vantaa
    Viestejä
    384

    oletus Vs: Raitiovaunuhavaintoja - heinäkuu 2011

    Lainaus Alunperin kirjoittanut 339-DF Näytä viesti
    Mannelinjan manneton päivä: linjan 5 kalustona 7.7. vaunut 41, 90, 91, 92.
    Linjalla 5 ei enää käytetä manneja, paitsi ti, ke ja to kulttuurivaunua. Asiakaspalautteiden takia.
    ------ rvk1249 ------

  5. #5
    Joonas Pio avatar
    Liittynyt
    04.10.2009
    Sijainti
    Porvoo
    Viestejä
    2797

    oletus Vs: Raitiovaunuhavaintoja - heinäkuu 2011

    Hinausvaunu veti tiistaina 5.7. välipalallista 78:aa ulos Vallilan varikolta.

  6. #6
    Suljettu tunnus
    Liittynyt
    29.06.2005
    Sijainti
    Itä-Helsinki
    Viestejä
    2224

    oletus Vs: Raitiovaunuhavaintoja - heinäkuu 2011

    Lainaus Alunperin kirjoittanut rvk1249 Näytä viesti
    Linjalla 5 ei enää käytetä manneja, paitsi ti, ke ja to kulttuurivaunua. Asiakaspalautteiden takia.
    Montako palautetta tarvittiin? Vai tulivatko ne "oikeilta" henkilöiltä?

  7. #7
    Tunnistettu jäsen 339-DF avatar
    Liittynyt
    08.08.2005
    Viestejä
    6712

    oletus Vs: Raitiovaunuhavaintoja - heinäkuu 2011

    Lainaus Alunperin kirjoittanut rvk1249 Näytä viesti
    Linjalla 5 ei enää käytetä manneja, paitsi ti, ke ja to kulttuurivaunua. Asiakaspalautteiden takia.
    Ilahduttavaa kuulla. Enpä ihmettele, etteivät ullanlinnalaiset ja eiralaiset hyväksy manneja. Hyvä näin.
    "Puolet asunnosta on oltava kylpyhuonetta siltä varalta, että sinne tulee joskus joku invalidi suihkuun."
    – Minna Lindgren: Kuolema Ehtoolehdossa

  8. #8
    Tunnistettu jäsen 339-DF avatar
    Liittynyt
    08.08.2005
    Viestejä
    6712

    oletus Vs: Raitiovaunuhavaintoja - heinäkuu 2011

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Albert Näytä viesti
    Montako palautetta tarvittiin? Vai tulivatko ne "oikeilta" henkilöiltä?
    Kuuleman mukaan tämäkin vitosta koskeva palaute liittyy laivamatkustajiin: manneihin on hankala tulla kantamusten kanssa, eikä niille ole riittävästi tilaa. En tiedä, onko palaute tullut Helsingin Satamalta vai yksittäisiltä laivamatkustajilta.
    "Puolet asunnosta on oltava kylpyhuonetta siltä varalta, että sinne tulee joskus joku invalidi suihkuun."
    – Minna Lindgren: Kuolema Ehtoolehdossa

  9. #9
    NS
    NS ei ole kirjautuneena
    NS avatar
    Liittynyt
    26.01.2006
    Sijainti
    Helsinki
    Viestejä
    339

    oletus Vs: Raitiovaunuhavaintoja - heinäkuu 2011

    Lainaus Alunperin kirjoittanut 339-DF Näytä viesti
    Kuuleman mukaan tämäkin vitosta koskeva palaute liittyy laivamatkustajiin: manneihin on hankala tulla kantamusten kanssa, eikä niille ole riittävästi tilaa.
    Sinänsä kovin kummallista etteivät mannejen sijoituksesta vitoselle päättäneet henkilöt osanneet ottaa huomioon näinkin ilmiselvältä tuntuvaa seikkaa. Varmaan moni täällä foorumilla ihmetteli asiaa jo ennakkoon, kuten sitä, miksi päätepysäkki oli sijoitettu Kauppatorille.

  10. #10

    Liittynyt
    31.08.2005
    Sijainti
    Helsinki
    Viestejä
    676

    oletus Vs: Raitiovaunuhavaintoja - heinäkuu 2011

    Lainaus Alunperin kirjoittanut NS Näytä viesti
    ottaa huomioon näinkin ilmiselvältä tuntuvaa seikkaa.
    Toivottavasti transut saadaan ajallaan liikenteeseen, jotta näistä rasitteista päästään eroon.
    Sitä ennen tuskin on mahdollista koska linjasto pitenee.

  11. #11
    MrArakawa avatar
    Liittynyt
    02.08.2007
    Sijainti
    Helsinki, Lahti
    Viestejä
    638

    oletus Vs: Raitiovaunuhavaintoja - heinäkuu 2011

    Lainaus Alunperin kirjoittanut 339-DF Näytä viesti
    Ilahduttavaa kuulla. Enpä ihmettele, etteivät ullanlinnalaiset ja eiralaiset hyväksy manneja. Hyvä näin.
    Eiköhän eiralaiset ole tottuneet manneihin, ovathan ne linjan 1A vakiokalustoa. Yleisesti olen ymmärtänyt, että matkustajat pitävät varsin paljon manneista, kuljettajat sitten yleensä vähemmän - niin ja ilmeisesti myös laivamatkustajat käpsäkkeineen.

  12. #12
    Tunnistettu jäsen 339-DF avatar
    Liittynyt
    08.08.2005
    Viestejä
    6712

    oletus Vs: Raitiovaunuhavaintoja - heinäkuu 2011

    Vitosen manneista kuulin vielä sellaisen syyn, että kapeampien oviaukkojen vuoksi lastenvaunuilla on hankala päästä mannejen kyytiin. Tästäkin on tullut palautetta ja tämä on vaikuttanut siihen, ettei vitosella enää ole manneja, tosin eihän sieltä olisi kaikkia manneja tarvinnut tämän vuoksi vaihtoon laittaa.

    Missäs niitä manneja muuten nyt on näkynyt, kun ei enää vitosella? Tuo lastenvaunuongelmahan on ihan universaali, eli paras olisi kai sirotella niitä niin, että yhdellä linjalla on enintään yksi manne. Tai kaikkein paras vaihtoehto on toki se, että varavaunut seisovat varalla varikolla ja tulevat käyttöön vain tarvittaessa.
    "Puolet asunnosta on oltava kylpyhuonetta siltä varalta, että sinne tulee joskus joku invalidi suihkuun."
    – Minna Lindgren: Kuolema Ehtoolehdossa

  13. #13
    Kaid avatar
    Liittynyt
    26.06.2008
    Sijainti
    Helsinki
    Viestejä
    546

    oletus Vs: Raitiovaunuhavaintoja - heinäkuu 2011

    Lainaus Alunperin kirjoittanut 339-DF Näytä viesti
    Missäs niitä manneja muuten nyt on näkynyt, kun ei enää vitosella?
    Seiskalla (A) on pyörinyt ainakin Samsung.

  14. #14
    Suljettu tunnus
    Liittynyt
    29.06.2005
    Sijainti
    Itä-Helsinki
    Viestejä
    2224

    oletus Vs: Raitiovaunuhavaintoja - heinäkuu 2011

    ja 14.7. Samsung oli iltaruuhkan aikaan ykkösellä.

  15. #15
    Max
    Max on nyt kirjautuneena

    Liittynyt
    26.08.2008
    Viestejä
    1004

    oletus Vs: Raitiovaunuhavaintoja - heinäkuu 2011

    Lainaus Alunperin kirjoittanut 339-DF Näytä viesti
    Vitosen manneista kuulin vielä sellaisen syyn, että kapeampien oviaukkojen vuoksi lastenvaunuilla on hankala päästä mannejen kyytiin.
    Ei se kyllä välipalattomissa nivelratikoissakaan helppoa ole, eikä Sm1-2 junissa. Miksi maailmassa se käsinojahäkkyrä on pitänyt laittaa keskelle oviaukkoa?

Sivu 1 / 3 123 ViimeisinViimeisin

Vastaavia viestiketjuja

  1. Raitiovaunuhavaintoja - toukokuu 2011
    kirjoittanut NS foorumissa Raitiovaunut
    Vastauksia: 39
    Viimeisin viesti: 06.06.2011, 01:14
  2. Raitiovaunuhavaintoja - huhtikuu 2011
    kirjoittanut Joonas Pio foorumissa Raitiovaunut
    Vastauksia: 28
    Viimeisin viesti: 29.04.2011, 09:06
  3. Raitiovaunuhavaintoja - maaliskuu 2011
    kirjoittanut rvk1249 foorumissa Raitiovaunut
    Vastauksia: 41
    Viimeisin viesti: 31.03.2011, 07:00
  4. Raitiovaunuhavaintoja - heinäkuu 2010
    kirjoittanut Kaid foorumissa Raitiovaunut
    Vastauksia: 34
    Viimeisin viesti: 01.08.2010, 21:10
  5. Raitiovaunuhavaintoja - heinäkuu 2009
    kirjoittanut ess foorumissa Raitiovaunut
    Vastauksia: 82
    Viimeisin viesti: 29.07.2009, 21:36

Lähettämissäännöt

  • Et voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •