Göteborgin raitiotiet

Minunkin eka ajatukseni oli, että niinkö asia hoidetaan, että poistetaan kivet ja kohta varmaan ikkunatkin, kun oikeasti pitäisi poistaa ne kivittäjät. Mutta kun tuota tarkemmin miettii, niin onhan se niinkin, että jos näiden kivittäjien älykkyys, luovuus ja viitseliäisyys ei tämän pidemmälle riitä, niin helppo ratkaisuhan se kivien korvaaminen muulla materiaalilla on.
Tästä kommentista olen tasan samaa mieltä:smile:
 
Hyvä, että tilataan yksisuuntavaunuja. Niissä on enemmän istumapaikkoja suhteessa pituuteen ja/tai enemmän ovia käytössä/pysäkki, mikä nopeuttaa pysäkkiaikoja (kuvasta päätellen ensimmäinen vaihtoehto).
 
Hyvä, että tilataan yksisuuntavaunuja. Niissä on enemmän istumapaikkoja suhteessa pituuteen ja/tai enemmän ovia käytössä/pysäkki, mikä nopeuttaa pysäkkiaikoja (kuvasta päätellen ensimmäinen vaihtoehto).

ei tuossa uutisessa puhuttu mitään yksisuuntaisuudesta, vain että M34 on sama pidennettynä kuin M33 jossa on sekä yksisuunta että kaksisuunta vaunuja.
 
Laurira, sivun oikeanpuoleisessa palstassahan lukee että 'Alla vagnar kommer vara enlekriktade', eli suomeksi 'kaikki vaunut tulevat olemaan yksisuuntaisia'
 
Laurira, sivun oikeanpuoleisessa palstassahan lukee että 'Alla vagnar kommer vara enlekriktade', eli suomeksi 'kaikki vaunut tulevat olemaan yksisuuntaisia'

no kappas niin olikin, nyt varmaan silmukkamiehet näkevät unta vanhan paluusta ;-)
 
Kuulostaa vähän ylireagoinnilta. Esim. 20 hyväkuntoisinta vaunua olisi voitu säästää ensi kesään asti; tuskin niistä välitöntä vaaraa olisi ollut. Poistopäätöksestä on merkittävää haittaa matkustajille pahan kalustopulan muodossa.
 
Takaisin
Ylös