Vai on Sveitsi vielä totalitaristinen maa... Vähän veikkaisin, että ei tuollaisella salailulla kuitenkaan mitään hyvää saa aikaiseksi.Alunperin kirjoittanut SRS uutissivu
Kopioin tähän SRS:n uutissivulta:
Jo pitkään on mietityttänyt myös meidän Varioidemme heikko rakenne ja nimen omaan matalalle tulevat ikkunat. Jos vaikka ihan henkilöauto törmää korkealattiaiseen ratikkaan, niin auto menee lunastukseen mutta ratikkaan tulee ehkä vähän peltivauriota. Mutta matalan vaunun ikkunoista menee läpi mikä vaan. Vielä ei ole sattunut vakavia onnettomuuksia (meillä), mutta mitkä ovat todelliset riskit? Tuossa Baselin-linkissä tuli pahaa jälkeä, vaikka vauhti oli hiljainen.Alunperin kirjoittanut SRS uutissivu
Vai on Sveitsi vielä totalitaristinen maa... Vähän veikkaisin, että ei tuollaisella salailulla kuitenkaan mitään hyvää saa aikaiseksi.Alunperin kirjoittanut SRS uutissivu
Veikkaisin, että raitiovaunuille on jossakin määrätty lujuudet eri korkeuksilla sivusta ja edestä. Kaikkien raitiovaunujen pitäisi siis olla yhtä kestäviä. Onnettomuuksia voi sattua autoillekin, ei vain raitiovaunuille. Mutta auttaisiko raitiovaunujen kestävyyteen ikkunoiden pienentäminen?
Onni onnettomuudessa, Baselin Combinoja ei vielä ole korjattu vaan ne ovat kaikki menossa Siemensille 60 päivän remonttiin. Baselin molemmat raitiovaunuoperaattorit ovat ostamassa yhteensä 55 uutta raitiovaunua. Siemensejä eivät ainakaan osta. Toivottavasti uudet ovat kestävempiä.
Blogi yleisistä saunoista: http://www.saunakulttuuri.com