Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Näytetään tulokset 16-16/16

Viestiketju: SNCF

  1. #16
    Tunnistettu jäsen SD202 avatar
    Liittynyt
    28.06.2005
    Sijainti
    Vantaa
    Viestejä
    1264

    oletus Vs: Pendolinot ovat huijausta

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Antero Alku
    Suomi ja VR Oy taitaa olla romuttamisen mallimaa. Ihmettelen vain sitä, miksi Dv12-sarjaa ei ole romutettu jo ajat sitten. Miksi yhtiön logiikka pettää tässä kohdassa?
    Eipä Saksakaan jää yhtään huonommaksi kilpailussa romuttamisen mallimaan ykkössijasta. Deutsche Bahn AG:kin mieluummin romuttaa tai seisottaa ruostumassa käytöstä poistamaansa mutta kuitenkin vielä käyttökelpoista kalustoa (esim. sarjat 212, 232 & 420) kuin myy sitä kilpailijoille. Sehän olisi vallan kauheata, jos pahimmat kilpailijat saisivat käsiinsä kohtuuhintaista hyvää kalustoa.

    Ehkä VR on huomannut että Dv12 on erittäin onnistunut konsepti, jota ei kannata vielä poistaa käytöstä, vaikka ikä painaisikin. Päinvastoin: remontoimalla veturisarjaa sille saadaan kummasti lisää käyttöikää. Eikä 40 vuotta ole vielä mitään, onhan Belgiassakin käytössä monia 23 -sarjan sähkövetureita, jotka ovat valmistuneet vuosina 1955-57...
    Viimeisin muokkaaja vko; 23.07.2006 kello 11:09. Syy: lainausta siivottu
    We komen aan in Erps-Kwerps.

Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12

Vastaavia viestiketjuja

  1. SNCF
    kirjoittanut Epa foorumissa Junat
    Vastauksia: 2
    Viimeisin viesti: 17.12.2007, 14:27

Lähettämissäännöt

  • Et voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •