Pendolinot takuukorjauksiin

Vihdoinkin!

On tässä jo aikakin mennä takuukorjaukseen, kun Turun Pendolinovuoroista on muutenkin puolet ajettu IC2:lla.
 
On todella jo aikakin mennä. Tosin, en vain usko, että korjaukset pidemmän päälle auttavat. Jos jokin ei suomen oloihin sovi, niin sitten ei sovi. Suomi on olosuhteiltaan niin erinlainen, kuin italia, jossa junat valmistetaan.
 
M157 on perjantaisin 10.04.2007 alkaen matkahaun mukaan taajamajuna.
Lienee kait Sm4. Hintaa tulee 20,30€
 
Pysähtyisipä vielä kuin Y-juna + Salon länsipuolella Paimio, Piikkiö yms. kivat pikkuasemat :)
 
M157 on perjantaisin 10.04.2007 alkaen matkahaun mukaan taajamajuna.
Lienee kait Sm4.

Rakentavatkohan sitten vielä niihin pienen business-luokan, missä on kahvia, ja päivän lehdet.. Ei pitäisi olla kovin vaikeata laittaa vaunun perään yksi kahvimasiina, ja kasa lehtiä.
 
Rakentavatkohan sitten vielä niihin pienen business-luokan, missä on kahvia, ja päivän lehdet.

No ei varmastikaan, koska matkalipun hintakin on vain edullisen taajamaluokan mukainen. Huhtikuun aikana tässä Taajamajuna H157:ssä matkustaa varmasti paljon harrastajia? Toukokuussa se jo korotetaankin Pikajunakategoriaan sinisillä vaunuilla.
 
No ei varmastikaan, koska matkalipun hintakin on vain edullisen taajamaluokan mukainen.

Joo, se on kyllä totta, kun se on jo hinnoiteltu sen mukaan. Sinäänsä hassua, että vr:n aikataulukirjan hinnastossa on Helsinki-Turku taajamajuna hinta, mutta sitten sinne kuitenkin kulkee vain poikkeuksina.
 
Osaako kukaan "sisäpiiriläinen" kertoa miksi pendoa korvaavat IC-junat kuulutetaan ainakin Pasilan ja Espoon asemilla "erikoispikajunina".

Sitkeä junatyyppi tuo "erikoispikajuna". Virallisesti se haudattiin jo 1990-luvun puolivälissä mutta yhä se elää VR:läisten keskuudessa. Minkähänlainen lippu siihen pitää olla?

t. Rainer
 
Kannattaa kiinnittää huomiota siihen, mitä Kuitunen vakuutti 16.10.1995... :)

:D Niimpä niin.. Mutta jos tosiaan testasivat sitä kaksi talvea, niin sitten on kyllä pahasti jäänyt testit retuperälle, kun ollaan päädytty tilanteeseen missä nyt ollaan. :D Ei se kauheasti auta, että ajetaan -5 asteen pakkasessa, ja laitetaan heti sen jälkeen sulamaan talliin. Testit pitäisi tehdä kunnolla, ja katsoa oikeasti kuinka paljon "italian herkku" kestää. Toisaalta, varsinainen testi tulee silloin, kun se on oikeassa liikenteessä.
 
Kaippa ne ostohalut noin hienoille raiteiden raketeille oli suuremmat kuin järki.. Sen aistii noista ylen haastatteluista.
 
Hyvää iltaa!
Tuli tossa äsken kokeiltua miltä Sm4 tuntuu Hki-Tku reitillä.
Yksikkö oli 6308 ja vuoro 157. Kulki aikataulussa ja tilaa riitti kaikille.
Siinä taas nähtiin että pendo on hukkaostos.
 
Hyvää iltaa!
Tuli tossa äsken kokeiltua miltä Sm4 tuntuu Hki-Tku reitillä.
Yksikkö oli 6308 ja vuoro 157. Kulki aikataulussa ja tilaa riitti kaikille.
Siinä taas nähtiin että pendo on hukkaostos.

Hintakin taisi olla kohdallaan. Tuo pitäisi itsekkin käydä jossain vaiheessa testaamassa, mutta aikataulut eivät oikein sovi yhteen tuon kanssa :icon_frown:
 
Takaisin
Ylös