Pendolinot takuukorjauksiin

Mutta miksi ihmeessä pysäyksiä pitäisi lisätä? Mielestäni nykyiset pysähdykset riittävät rantaradalla, isompia paikkakuntia ei nykyisten lisäksi oikein löydy. Pienemmille paikkakunnille mielestäni linja-autoliikenne riittää.

Ymmärtääkseni Raideryhmä-yhdistys on jo pitkään halunnut saada aikaan työmatkajunaliikennettä Paimion ja Turun välille, kun Paimio ei ihan pieni paikkakunta ole. Siellä pysähtyivät osa pikajunista vielä 1980-luvulla.

t. Rainer
 
Kyllähän Siperian Susi kulkee vaikka kuinka kovin, mutta meno ei sitten ole mitään kovin tasaista.

Kulkee kyllä. Jostain luin, että "virallinen" ennätys olisi 197 km/h. Todellisuudessa on kuitenkin ajettu hieman yli 200 km/h. Tuolloin oli mittavaunu perässä, josta soittivat kuljettajalle kysyäkseen paljonko tämä meinaa vielä ottaa, koska heillä on jo mittari tapissa... Veturissa oli asentaja mukana, joka käänsi "kaapista" tehoja.

Kertovat, että 150-160 km/h jälkeen suden kulku tasoittuu huomattavasti.
 
Kyllä tässä tapauksessa on parasta vaihtaa Kupittaalla, kun tarkoituksena on koematkustaa rantarataa Sm4:llä. Linja-autollakin pääsis kyllä mutta näin äkkiseltään matkahuollon sivujen mukaan seuraava sopiva auto Turun L-assalta lähtee sitten vasta 2200 ja on Kampissa 0225.

Kupittaalle itsekin jäin 13.4. :) P154 tuo tosiaan matkaajan takaisin kätevästi... Onko tunti Turussa liikaa? Bussi muuten olisi Kampissa 0:25 eikä 2:25. :)
 
No sen siitä saa kun kattoo perilläoloajan sijasta matkan kestoa, joka on sen 2.25 :D
 
Takaisin
Ylös