Lainaus Alunperin kirjoittanut Hartsa Näytä viesti
Ehdotin VR:lle asiakaskortin lanseeraamista. Kiittivät hyvästä ideasta. Tänään ostin pitkästä aikaa junalipun automaatista, yleensä ostan lipun netistä. Varmasti automaatissa olisi voinut näppäillä kanta-asiakasnumeron mutta en viitsinyt tutkia valikoita.
Itse olen ihmetellyt miksei VR ole tietääkseni ikinä antanut minkäänlaisia alennuksia suomen rautatiehistoriallisen seuran jäsenille. Minunkin mielestäni VR:n asiakaskortti on hyvä idea, nythän mikään syy ei varsinaisesti kannusta matkustamaan junalla paljon. Tuon kanta-asiakaskortin voi liittää vaikkapa mobiilisovellukseen. Toinen voisi olla tuon pisteiden keruun liittäminen osaksi Veturia, mikä on sinällään nykyinen kanta-asiakassysteemi. Tuskin olisi kummoinen homma..