Dm12-liikennettä olisi kiva saada Ri-Kr välille: mutta millaisilla aikatauluilla? Tässä vaikkapa eräänlainen esimerkki:
Ri saapuvat: Tpe suunnasta -07, Hki suunnasta -10, Lh suunnasta -44
Kr lähtevät: Hki suuntaan: -57/-00, Tku suuntaan -03, Hnk suuntaan -10
Kr saapuvat: Hki suunnasta -01, Tku suunnasta -53/-57, Hnk suunnasta -52
Ri lähtevät: Tpe suuntaan -57, Hki suuntaan -09, Lh suuntaan -16
Taajamajunien kohtaukset kahden tunnin vuorovälillä sijoittuu Nummelaan. Tunnin vuorovälillä kohtaukset sijoittuisivat n. 3 km Hyvinkään eteläpuolelle, Nummelaan ja Mustioon.
Alkuun liikennettä voisi kokeilla kahden tunnin välillä ja kuudella junaparilla. Siihen kuitenkin tarvittaisiin kaksi Dm12-yksikköä... Rataosan nopeus pitäisi nostaa 120 km/h luokkaan ja myös kohtauspaikkoja pitäisi rakentaa ainakin kolme Riihimäen ja Karjaan välille.
Ri saapuvat: Tpe suunnasta -07, Hki suunnasta -10, Lh suunnasta -44
Koodi:
H 370 Riihimäki - Karjaa
Asema Aika Km
Riihimäki 8:16 0,0
Hyvinkää 8:26 12,6
Rajamäki 8:36 26,1
Otalampi 8:45 48,7
Nummela 8:58 63,2
Lohja 9:08 76,8
Kirkniemi 9:18 90,1
Mustio 9:26 96,8
Karjaa 9:36 111,6
Kr saapuvat: Hki suunnasta -01, Tku suunnasta -53/-57, Hnk suunnasta -52
Koodi:
H 371 Karjaa - Riihimäki
Asema Aika Km
Karjaa 10:17 0,0
Mustio 10:27 14,8
Kirkniemi 10:35 21,6
Lohja 10:45 34,9
Nummela 10:55/10:58 48,4
Otalampi 11:07 62,9
Rajamäki 11:20 85,6
Hyvinkää 11:30 99,0
Riihimäki 11:40 111,6
Taajamajunien kohtaukset kahden tunnin vuorovälillä sijoittuu Nummelaan. Tunnin vuorovälillä kohtaukset sijoittuisivat n. 3 km Hyvinkään eteläpuolelle, Nummelaan ja Mustioon.
Alkuun liikennettä voisi kokeilla kahden tunnin välillä ja kuudella junaparilla. Siihen kuitenkin tarvittaisiin kaksi Dm12-yksikköä... Rataosan nopeus pitäisi nostaa 120 km/h luokkaan ja myös kohtauspaikkoja pitäisi rakentaa ainakin kolme Riihimäen ja Karjaan välille.