Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Näytetään tulokset 16-20/20

Viestiketju: Käymälän tarve lähiliikenteessä

  1. #16
    PNu
    PNu ei ole kirjautuneena

    Liittynyt
    30.09.2005
    Viestejä
    908

    oletus

    Lainaus Alunperin kirjoittanut KMT
    Eikö ne veturijunan vaunut voisi yöpyä Riihimäellä. Miksi niitten pitää Helsingissä välissä käydä?
    Yleensä illalla saapuvat kaukojunat lähtevät seuraavana aamuna uudelle keikalle. Sitä ennen ne pitäisi ehtiä käyttää Ilmalassa siivottavana.

  2. #17

    Liittynyt
    14.07.2005
    Sijainti
    koti: Espoo/työ: Helsinki
    Viestejä
    5510

    oletus

    Lainaus Alunperin kirjoittanut PNu
    Yleensä illalla saapuvat kaukojunat lähtevät seuraavana aamuna uudelle keikalle. Sitä ennen ne pitäisi ehtiä käyttää Ilmalassa siivottavana.
    Entä jos viikonloppuöinä käytettäisiin Riihimäen ruuhkajunien Eil-vaunurunkoja? Veikkaan että Eil-junien vakiomatkustajat saattaisivat olla eri mieltä asiasta. Oletteko panneet merkille miksi Eil:t ovat sisältä huippusiistejä Sm-juniin varrattuna: penkit puhtaat, ei töherryksiä missään? No se johtuu tietenkiin siitä että niitä käytetään vain arkisin, työmatkaliikenteessä.

  3. #18
    Tunnistettu jäsen juhanahi avatar
    Liittynyt
    29.06.2005
    Sijainti
    Helsinki
    Viestejä
    340

    oletus

    Hieman mennään aiheesta sivuun, mutta ehkä sen verran vähän, että uskallan kirjoittaa... ;-)

    Seisakkeella on julkaistu aiemmin tänä vuonna artikkeli "Toimii kuin junan vessa", jossa on kuvia erilaisista vessoista, joita VR:n junat kantavat...

  4. #19
    Tunnistettu jäsen
    Liittynyt
    28.06.2005
    Sijainti
    Helsinki
    Viestejä
    7549

    oletus

    Lainaus Alunperin kirjoittanut juhanahi
    Hieman mennään aiheesta sivuun, mutta ehkä sen verran vähän, että uskallan kirjoittaa... ;-)

    Seisakkeella on julkaistu aiemmin tänä vuonna artikkeli "Toimii kuin junan vessa", jossa on kuvia erilaisista vessoista, joita VR:n junat kantavat...
    Tämä on oikeasti hieno juttu. Mahtaako mistään löytyä kuvia kaikista kalustossa VR:llä käytössä olleista käymälöistä? Silti tämä on tärkeä osa rautatiematkustamisen kuin myös siellä työssä olon arkea. Eikä kenellekään merkityksetön asia, sillä jokainen meistä käyttää vessaa läpi elämänsä ja usein.

    Täydet pisteet seisake.netille ja Juhanahille linkistä!

    Antero

  5. #20
    Tunnistettu jäsen
    Liittynyt
    28.06.2005
    Viestejä
    212

    oletus

    Lainaus Alunperin kirjoittanut PNu
    Yleensä illalla saapuvat kaukojunat lähtevät seuraavana aamuna uudelle keikalle. Sitä ennen ne pitäisi ehtiä käyttää Ilmalassa siivottavana.
    Kyllähän niitä Riihimäen ja Hgin asemillakin siivotaan. Että ei niitä tarvitse aina Ilmalaan ajattaa pelkän siivouksen takia. Ja joskus niin käykin kun junat ovat myöhässä yms...

    Lainaus Alunperin kirjoittanut R.Silfverberg
    Entä jos viikonloppuöinä käytettäisiin Riihimäen ruuhkajunien Eil-vaunurunkoja? Veikkaan että Eil-junien vakiomatkustajat saattaisivat olla eri mieltä asiasta. Oletteko panneet merkille miksi Eil:t ovat sisältä huippusiistejä Sm-juniin varrattuna: penkit puhtaat, ei töherryksiä missään? No se johtuu tietenkiin siitä että niitä käytetään vain arkisin, työmatkaliikenteessä.
    Pääasiassa Eilejä käytetään ruuhkaliikenteessä, mutta näkeehän niitä kaiken maailman festari- ja RuisRosk-junissa jollaisen jälkeen ne ovat mitä "mielenkiintoisimmassa" kunnossa.
    Laadukas joukkoliikenne perustuu tasavirtaulinaan ja virran ottamiseen virtakiskosta.

    BT-industries

Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12

Vastaavia viestiketjuja

  1. Autoilun tarve
    kirjoittanut Aleksi.K foorumissa Muuta joukkoliikenteestä
    Vastauksia: 62
    Viimeisin viesti: 24.03.2010, 04:40

Lähettämissäännöt

  • Et voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •