Sivu 1 / 7 12345 ... ViimeisinViimeisin
Näytetään tulokset 1-15/103

Viestiketju: Junahavaintoja 2010

  1. #1
    Epa
    Epa ei ole kirjautuneena

    Liittynyt
    05.09.2007
    Viestejä
    201

    oletus Junahavaintoja 2010

    Pendolinon yksikkö ajeli ilman matkustajia tänään 6.1.-10 noin klo 14.05 Keravan pohjoiselta vaihteelta Nikkilän ja Sköldvikin suuntaan ainakin puolisen kilometriä.

  2. #2
    ultrix avatar
    Liittynyt
    22.10.2005
    Sijainti
    Tampere Järvensivu (Jvs)
    Viestejä
    3343

    oletus Vs: Junahavaintoja 2010

    Vissiin käännettiin kolmioraiteella ympäri?
    Sakari Kestinen

  3. #3
    Tunnistettu jäsen SD202 avatar
    Liittynyt
    28.06.2005
    Sijainti
    Vantaa
    Viestejä
    1264

    oletus Vs: Junahavaintoja 2010

    Torstai 07.01.:
    IC2 162 ajettiin tänä aamuna Sr1 3100 -vetoisena.
    (Saattoi toki olla myöhässä oleva IC2 102:kin kyseessä. En kerennyt näkemään junan numeroa ohikiitävästä junasta...)
    We komen aan in Erps-Kwerps.

  4. #4
    Tunnistettu jäsen karihoo avatar
    Liittynyt
    29.01.2006
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestejä
    540

    oletus Vs: Junahavaintoja 2010

    Torstai 7.1.2010: Tänään klo 15:45 aikoihin Järvenpään asemalla raiteella 3 seisoi joku Sm3 sen verran lumisena, että oli lojunut siinä jonkin aikaa (aamulla klo 10:20 aikoihin ei sitä näkynyt).

  5. #5
    Tunnistettu jäsen TEP70 avatar
    Liittynyt
    25.07.2005
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestejä
    1382

    oletus Vs: Junahavaintoja 2010

    Lainaus Alunperin kirjoittanut SD202 Näytä viesti
    Torstai 07.01.:
    IC2 162 ajettiin tänä aamuna Sr1 3100 -vetoisena.
    (Saattoi toki olla myöhässä oleva IC2 102:kin kyseessä. En kerennyt näkemään junan numeroa ohikiitävästä junasta...)
    162 on yli 10-vaunuinen kaksikyttyräinen IC-juna, sitä on vaikea sekoittaa mihinkään muuhun samaan aikaan saapuvaan junaan. Eli taitaa vähän viitata tuon 102:n suuntaan.
    Moottori keskellä lattian alla - sijainti, joka on yrityksellenne sijoitus.

  6. #6
    Tunnistettu jäsen SD202 avatar
    Liittynyt
    28.06.2005
    Sijainti
    Vantaa
    Viestejä
    1264

    oletus Vs: Junahavaintoja 2010

    Lainaus Alunperin kirjoittanut TEP70 Näytä viesti
    162 on yli 10-vaunuinen kaksikyttyräinen IC-juna, sitä on vaikea sekoittaa mihinkään muuhun samaan aikaan saapuvaan junaan. Eli taitaa vähän viitata tuon 102:n suuntaan.
    Kiitos tarkennuksesta.

    Tänä aamuna Koivukylän ohitti jälleen kerran suunnilleen samoihin aikoihin (klo 7 jälkeen) hieman outo kokoonpano menossa kohti etelää: Sr1 3042 hinasi niin Sr2 3220:aa, kolmea kerrostaloa kuin viittä yksikerroksista IC -vaunua.
    We komen aan in Erps-Kwerps.

  7. #7
    Tunnistettu jäsen Rattivaunu avatar
    Liittynyt
    24.06.2005
    Viestejä
    3383

    oletus Vs: Junahavaintoja 2010

    Tupla-Sm5 meni Huopalahden kohdalla Helsinkiin klo 16.30 tänään maanantaina 11.01.10. Taisi olla reitillä A.

  8. #8
    MMH
    MMH ei ole kirjautuneena

    Liittynyt
    25.05.2009
    Sijainti
    Helsinki
    Viestejä
    188

    oletus Vs: Junahavaintoja 2010

    5.2.10

    Sm 4 6419+6319, 6413+xxxx U-reitillä 14.38 Helsingistä. Konduktööri oli innoissaan päästessään Sm 4:lla Kirkkonummelle.

  9. #9
    Tunnistettu jäsen TEP70 avatar
    Liittynyt
    25.07.2005
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestejä
    1382

    oletus Vs: Junahavaintoja 2010

    8.3.2010

    Lappeenrannan päivystäjänä Dv12 2738. Onkohan vetureita taas siirretty Tampereelta Kouvolaan?
    Moottori keskellä lattian alla - sijainti, joka on yrityksellenne sijoitus.

  10. #10
    Tunnistettu jäsen SD202 avatar
    Liittynyt
    28.06.2005
    Sijainti
    Vantaa
    Viestejä
    1264

    oletus Vs: Junahavaintoja 2010

    Tiistai 09.03.2010 tarjosi sinistä kalustoa oikoradalla, kun IC11 olikin P11. Vetovoimana oli/on Sr2 3244 (muistaakseni...).
    We komen aan in Erps-Kwerps.

  11. #11
    aki
    aki ei ole kirjautuneena

    Liittynyt
    30.06.2005
    Sijainti
    Vantaa
    Viestejä
    3553

    oletus Vs: Junahavaintoja 2010

    Lainaus Alunperin kirjoittanut SD202 Näytä viesti
    Tiistai 09.03.2010 tarjosi sinistä kalustoa oikoradalla, kun IC11 olikin P11. Vetovoimana oli/on Sr2 3244 (muistaakseni...).
    Olisiko ollut sama kokoonpano mikä tuli aamupäivällä vastaan Tikkurilassa klo 10.45, Joensuusta klo 6.14 lähtenyt IC4 oli korvattu sinisellä kalustolla ja veturina oli myös jokin Sr2.

  12. #12
    Resiina avatar
    Liittynyt
    04.07.2005
    Sijainti
    Kerava
    Viestejä
    896

    oletus Vs: Junahavaintoja 2010

    Sm6 eli Allegro kävi ulkoilemassa 21.03.2010. Kyseinen juna havaittu Helsingin asemalla klo 12.22 raiteella 12
    Viimeisin muokkaaja Resiina; 21.03.2010 kello 17:49. Syy: Lisäys

  13. #13
    Tunnistettu jäsen SD202 avatar
    Liittynyt
    28.06.2005
    Sijainti
    Vantaa
    Viestejä
    1264

    oletus Vs: Junahavaintoja 2010

    Lainaus Alunperin kirjoittanut Resiina Näytä viesti
    Sm6 eli Allegro kävi ulkoilemassa 21.03.2010. Kyseinen juna havaittu Helsingin asemalla klo 12.22 raiteella 12
    Kah, joku toinen harrastajakin on eksynyt kuvaan.

    Ja sitten havainto tältä päivältä: Ic2 111 ajettiin tänään Sr1 -vetoisena. Jos näin oikein, niin Sr1 3064 ulvoi vetojuhtana.
    We komen aan in Erps-Kwerps.

  14. #14
    Tunnistettu jäsen SD202 avatar
    Liittynyt
    28.06.2005
    Sijainti
    Vantaa
    Viestejä
    1264

    oletus Vs: Junahavaintoja 2010

    Jos en ihan väärin nähnyt, niin Z-juna (H9836?) ajettiin tänään Sm2 6055:n voimin. Ainakin k.o. Sm2 saapui Helsinkiin linjakilvessään "Z" ja saapumisaikakin (12.19) täsmäsi. Ja kameraa ei tietenkään ollut mukana...
    We komen aan in Erps-Kwerps.

  15. #15
    Tunnistettu jäsen TEP70 avatar
    Liittynyt
    25.07.2005
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestejä
    1382

    oletus Vs: Junahavaintoja 2010

    Vielä riittää sinisiä ravintolavaunuja IC-juniin. Matkustin tänään IC 77/9:llä Helsingistä Lappeenrantaan ja ravintolavaununa oli Rbkt 26904. Noissa baarivaunuissa vaikuttaa valikoima olevan aika paljon vaisumpi kuin edes Kultaisissa Kulkureissa. Koko päivän auringossa paahtunut vaunu oli muutenkin aika mielenkiintoinen kokemus sekä henkilökunnalle että asiakkaille.

    Vaunulla alkaa olemaan aika kiitettävästi ikää, kun se on rullannut Pasilan konepajalta ulos Eikt 23605:nä vuonna 1966.
    Moottori keskellä lattian alla - sijainti, joka on yrityksellenne sijoitus.

Sivu 1 / 7 12345 ... ViimeisinViimeisin

Vastaavia viestiketjuja

  1. Junahavaintoja 2011
    kirjoittanut Rattivaunu foorumissa Junat
    Vastauksia: 217
    Viimeisin viesti: 28.12.2011, 13:14
  2. Junahavaintoja 2009
    kirjoittanut Aleksi.K foorumissa Junat
    Vastauksia: 46
    Viimeisin viesti: 21.10.2009, 06:54
  3. Junahavaintoja 2008
    kirjoittanut TEP70 foorumissa Junat
    Vastauksia: 65
    Viimeisin viesti: 28.12.2008, 16:28
  4. Junahavaintoja heinä - joulukuu 2008
    kirjoittanut JSL foorumissa Junat
    Vastauksia: 10
    Viimeisin viesti: 13.10.2008, 23:01
  5. Junahavaintoja heinä - joulukuu 2007
    kirjoittanut otto s foorumissa Junat
    Vastauksia: 88
    Viimeisin viesti: 30.12.2007, 23:32

Lähettämissäännöt

  • Et voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •