Ja jossakin länsi-Euroopassa valmistettiin mm. Belgiaa varten lähes samoja vetureita. Lisenssi niihin oli hankittu sekä GM:ltä että Nohabilta.Alunperin kirjoittanut PNu
Rb- ja Rc-tekniikkaa myytiin lisäksi Romaniaan, Intiaan ja Iraniin. Romaniassa Rb-vetureita valmistettiin lisenssillä Jugoslaviaan, Bulgariaan ja Kiinaan. Jugoslaviassa Rb-vetureita valmistettiin lisenssillä myös Romaniaan. Mikään Jugoslavian vetureista ei kai ollut Rc-veturia vastaava?Alunperin kirjoittanut PNu
Myös Romaniaan lähetettiin veturi kokeiltavaksi. Tämä veturi vain muutettiin eri sähköjärjestelmälle. Romaniassa, Bulgariassa, (ent.) Jugoslaviassa, Iranissa ja Yhdysvalloissa käytetään ratojen sähköistyksessä eri jännitettä ja taajuutta kuin Ruotsissa.Alunperin kirjoittanut PNu
Romania oli SEV-maa, mutta osti investointihyödykkeensä lännestä: sähköveturit valmistettiin ASEAn lisenssillä, dieselveturit ALCon ja BBC:n lisenssillä. Jugoslavia sen sijaan ei ole ikinä ollut SEVin täysjäsen, ja tästä syystä on saanut varsin vapaasti (riskinä ollut lähinnä Neuvostoliiton invaasio) ostaa investointihyödykkeensä lännestä.Alunperin kirjoittanut PNu
Lähteenä veturiasioissa on käytetty lähinnä webbisivustoa Svenska Ellok (saatavissa: http://hem.passagen.se/plf66/index.html).