Näytetään tulokset 1-2/2

Viestiketju: Vetokalusto oikoradan jälkeen?

  1. #1
    M62
    M62 ei ole kirjautuneena

    Liittynyt
    03.05.2006
    Viestejä
    31

    oletus Vetokalusto oikoradan jälkeen?

    Onko tietoja missä minkäläisiä vetureita käytetään? Meneekö Sr2:sia Savon ja Karjalan radalle (edes osassa junassa Tpe-Pm malliin mukaan?). Kyllä järkevämpää olisi siirtyä viimeisiä sinne ja vetää Tampere - Pori junia kaalihäkeillä (sn 140 koko pätkässä).

  2. #2

    Liittynyt
    27.01.2006
    Viestejä
    10

    oletus Vs: Vetokalusto oikoradan jälkeen?

    Mikkelin Otavan tienoillehan tulee kuulemani mukaan pätkä sn160-rataa, (pendolinot sn200), joten olisihan se järkevää, että IC-junissa käytettäisiin Sr2:sia. Pienikin nopeampi osuus ja sen hyödyntäminen on aina eduksi mm. myöhästymisten kirimisissä, ellei suurempaa nopeutta ulosmitata aikatauluihin. Ja tosiasiahan myös on, että Sr2 kiihdyttää junan nopeimmin matkavauhtiin, jne...

Vastaavia viestiketjuja

  1. Oikoradan uudet asemat
    kirjoittanut Otso Kivekäs foorumissa Kehittämishankkeet
    Vastauksia: 18
    Viimeisin viesti: 30.06.2011, 13:46
  2. Lahden oikoradan lähijunaliikenne
    kirjoittanut tkp foorumissa Junat
    Vastauksia: 8
    Viimeisin viesti: 01.08.2007, 14:47
  3. Oikoradan jälkeiset aikataulut
    kirjoittanut kemkim foorumissa Junat
    Vastauksia: 5
    Viimeisin viesti: 18.03.2006, 10:16
  4. Pääradan lähiliikenne oikoradan jälkeen
    kirjoittanut kemkim foorumissa Junat
    Vastauksia: 15
    Viimeisin viesti: 04.01.2006, 21:09
  5. Kuvia Lahden oikoradan rakentamisesta
    kirjoittanut 738 foorumissa Kuvat
    Vastauksia: 1
    Viimeisin viesti: 12.07.2005, 21:23

Lähettämissäännöt

  • Et voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •