Ihmiset jotka matkustavat lyhyitä makoja ovat niin laiskoja että eivät viitsi vanhoissa Sm1/2 junissa mennä matkustamon puolelle seisomaan vaikka tilaa olisi.
Vähän vaikea uskoa, koska jos A ja E -junat yhdistetään ja ajetaan 10 minuutin välein Espoon keskuksesta asti, niin aika paljon enemmän saa muuttaa ihmisiä rantaradan varelle että 3 yksikön Sm5 junia tarvitaan, kun radalle lisäksi jäisivät Kirkkonummen junat 30 minuutin välein eri pysähdyskäytännölllä kuin nyt. Kirkon junathan ei ajettaisi Pisaraan vaan ajaisivat nykyisiä raiteita pitkin Helsinkiin. Tosin siitä saattaisi vaihtaa moni matkustaja Pisaran junaan Pasilassa, mutta ei välttämättä juuri A/E-junaan vaan johonkin random-junaan.Alunperin kirjoittanut Kompura
Onko koko Pisaran ongelma nyt se että se olisi "liian suosittu" että se jättää tiet autioiksi?
t. Rainer