Siitä ratikkaintegraatiosta vielä, Pisara ja suurinpiirtein kaikki suunnitellut ratikkalaajennukset toimisi nätisti yhteen: jokaikinen ratikkalinja kulkisi vähintään yhden Pisaran aseman kautta. Esimerkiksi se Fredan - Topeliuksenkadun rata, linja Munkkivuori - Eira toimisi suoran yhteyden lisäksi liityntäyhteytenä Töölön asemalle sekä Meilahdesta että Etelä-Helsingistä metron lisäksi, ja jos se ratikka jatkaisi Pitäjänmäkeen niin toimisi vielä paremmin kun yksi liittymäkohta olisi toisessakin päässä. Tämän takia haluaisin nähdä ainakin jonkinlaisen selvityksen siitä olisiko järkevää viedä ratikoita tunnelissa Pisaran asemille.
---------- Viesti lisätty kello 23:40 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu kello 23:33 ----------
Tuo on sitkeä kerettiläinen käsitys jonka nuijimisesta et hymiöllä luikertele.Miksi ihmeessä ysin matkustajamäärät laskisivat? Joo, keskustaan matkustavia Alppilasta varmaan häviäisi, mutta tilalle taas tulisi vaihtomatkustajia Kalliosta Alppilaan joista osa olisi aiemmin kulkenut bussilla Hämeentietä, sekä taas Kalliosta Hakaniemeen jonne tulisi lisää kysyntää, jne.
Vastaavanlainen omituisuus että Pisara laskee seiskan matkustajamääriä, joka sitten oli laskettu säästöksi, oli päässyt johonkin rappariin.