
Alunperin kirjoittanut
Jykke
Tämä ei tietenkään tarkoita etteikö Tampereella voitaisi nähdä johdinautoja. Ratikan jälkeenkin on linjoja, jotka eivät sovellu raitioteille, joko matkustajamäärien, tai maastonmuotojen takia, jolloin tulee halvemmaksi toteuttaa ne johdinautoina. Esim. 2, 4 (kesällä olisi todella hieno museorollikka linja), 12, 13 & 15. Muitakin kandidaatteja löytyy, mutta vuorovälit ovat jo varsin hiljaisia johdinautoja ajatellen. Muistelisin lukeneen että johdinautolle sopiva vuoroväli olisi 10-15 min. Harvemmat vuorot jo harkita ajaa sellaisella kalustolla joka ei vaadi muuta infraa kuin pysäkit. Itse johdinautojen suurena ystävänä toivon vilpittömästi, että pääsen vielä kotikaupungissani rollikan kyytiin. Mutta en tunge rollikkaa sinne minne se ei sovellu. Kuten en ratikkaakaan.