Itse luottaisin Karlsruheen, mitä raide-jokerin suunnittelun periaatteita katsoo.
Hervannan valtaväylä on ehkä yksi kalleimpia osuuksia. Kyseessä olisi Tampereen itäväylä, jonka keskellä tai sivussa olisi ratikan ns. eristetty metrorata. Samalta väylältä löytyy myös 9-tien liittymä ja Hervannan kanjoni.
Täh? Onko Särkän "ruuhkaratikka" ollut siis alunperin Hesalainen, mutta ollut myös Turussa? Onko kyseessä perävaunu numero 140 joka lahjoitettiin Tampereelle? (Piti oikein Turun ratikoiden historiikista tarkistaa...)
---------- Viesti lisätty kello 1:23 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu kello 1:15 ----------
Mutta jos ajolangat ovat viiden metrin korkeudessa katujen yllä niin niidenhän pitäisi olla turvallisen etäisyyden päässä?