Itse näkisin turhempana useita kymmeniä autoja seisomassa ruuhkassa pakoputket savua syösten ja ajajien hermot kireällä.
Nyt onkin kyse pelkästä sillasta, joka kulkee rantaväylän ylitse. Sillan jälkeen on vielä rakennettava pitkä matka raiteita Lentäväänniemeen.
Katsos nyt karttaa tarkemmin (Lielahden alueesta löytyy kartta sivulta 27. Katuratikan linjaus on näillä näkymin tismalleen sama). Tässä tapauksessa ratikka ei tee mitään turhia koukkauksia edestakaisin, vaan kulkee suoraan alueen halki, eikä sitä sivuten. Elikkä toisin sanoen: Sitä palvellen.
Nänhän sen pitäisi mennä, mutta Lielahden kauppakeskus on vakiintunut jo sellaiseksi asiointialueeksi, että sitä ei mielestäni pidä ohittaa vaan alueelle pitäisi ehdottomasti saatava pysäkki Enqvistinkadulle. Kuka tietää, jos alueella alkaisivat peltilehmät vähenemään.
Huonot yhteydetvähän matkustajia. Vähän matkustajia
huonot yhteydet.
Ikävä oravanpyörä. Mites on? Parantaisitko Leinolankadun joukkoliikennettä henkilöautoa houkuttelevammaksi, vai huonontaisit liikennettä edelleen (pienet bussit ja harvat vuorovälit) ja luottaist siihen että loput asukkaat käyttävät autojaan? Itse olen vain kerran kulkenut linjalla 17 Vehmaisista keskustaan. Silloin Leinolankadun joka pysäkiltä tuli muistaakseni 1-3 matkustajaa. Vai johtuiko ryntäys ajankohdasta, joka sattui olemaan ilta?
Elikkä jälleen pakollinen vaihto. Sinne meni nekin vähät matkustajat.