Kyllä näistä ainakin liikennesuunnitelmatasoiset kuvat on julkaistu, mutta eipä niitä ilmeisesti kovin laajalle ole onnistuttu levittämään, kun täälläkin on niin paljon virheellistä tietoa.
Laajasalon ratikoilla on Hakaniemen pysäkki Hakaniemenrannassa torin kohdalla. Ei ne käänny Hämeentielle pohjoiseen niin, että sinne syntyisi jonkinlainen kuusiraiteinen ratapiha. Nyt, kun kaupunginkanslia ratikkavihassaan haluaa tehdä kaikkensa estääkseen fiksun toteutuksen, tuosta pysäkistä on tarkoitus tehdä päätepysäkki, mutta toki siitä kiskot vedetään läpi Siltasaarenkadulle. Tuleeko vaihdeyhteydet vain etelään vaiko myös pohjoiseen, on vielä auki.
Siltasaarenkadulle on piirretty kolmas raide Pitkänsillan ja Hakaniemenrannan väliin ryhmitysraiteeksi Laajasaloon kääntyville vaunuille. Sitä ei tietenkään toteuteta ennen kuin ne vaunut joskus ehkä tulevaisuudessa pääsevät ajamaan perille keskustaan asti. Voi olla, että pitää odotella eläköitymisiä ennen kuin näin tapahtuu.
Kaivokadulle on piirretty neljä raidetta. Niitä kaavailuja en pitäisi nykytilanteessa kovin lopullisina. Katsotaan sitten aikanaan, miltä Kaivokatu tulee näyttämään ja saadaanko pikalinjat pidettyä sillä tavoin aikataulussa, että ne voisi ajaa vain läpi siitä.