Ajattelinkin, että kyllä HS:n palstalle kirjoittaneilla oli erikoisia kokemuksia. Itse matkustin opiskellessani 1990-2000-luvun taitteessa neljän vuoden ajan päivittäin Senaatintorilta Munkkaan, vieläpä niin, että luento loppui varttia vaille ja työt alkoivat Munkassa varttia yli. Taksirahat olivat aina lompakossa valmiina, mutta kertaakaan en niitä tarvinnut. Jos Skattan tilanne olisi niin heikko kuin mitä HS-läiset ajattelivat, niin kyllä se heijastuisi myös Ritarihuoneen tai Senaatintorin pysäkeillekin.
Toisin sanoen uskon, että Kruunuvuoren ratikka pärjää ongelmitta tuolla reitillä. Ja jos vielä liikennejärjestelyin parannetaan sen kulkua, niin siitä taitaa tosiaan tulla kaupungin ensimmäinen pikaratikka. Ainakin pysäkkiväli on pisin, jos Ritarihuonetta seuraava pysäkki on Terminaalilla, niin kuin tarkoitus on.