Selvityksethän näyttävät yleensä täsmälleen sen, mitä tilaajan edustajat niiltä haluavat. Eli olen pessimistinen niin kauan kuin tilaajan edustajat eivät vaihdu.
Käsitykseni on myös muista kuin tällä foorumilla mainituista syistä se, että johdinautoa ei Helsingissä ajeta oikeasti järkevälle käyttöalueelle, vaan sitä käytetään keppihevosena raitiotien laajentamisen ja kehittämisen estämiseen.
No, kehotan leipomaan syötävän hatun. Eiköhän tässä ennen 2062 tolkkua asioihin saada.
Itse en lyö helsinkiläisen liikennepolitiikan suhteen mitään vetoa kun ei oikein ole ennustettavissa. Pidän valitettavasti kuitenkin hyvin epätodennäköisenä, että johdinautoja Helsingin seudulla nähtäisiin liikenteessä. Epäilen, että tarkoituksenmukaista käyttöaluetta ei ryhdytä etsimään.