Ei tarvitsekaan muuttaa. Johan itsekin totesin, että kokonaiskustannukset usein ovat vähän kalliimmat kuin dieselbusseilla. Tosin tilanne vaihtelee järjestelmittäin.
Kuka on muuta väittänyt?
Itse asiassa Tallinnassa Solaristen (ja itsenäisyyden aikana hankitun muutaman kaksiakselisen Ikaruksen) määrä on melko tarkkaan puolet kalustosta ja niillä ajetaan pisimmät sarjat. Skodat, jotka ovat länsimaisesta näkökulmasta romurautaa, poistettaisiin nopeamminkin, jos olisi resursseja.
Minun nähdäkseni kestävään kaupunkiliikenteeseen panostaminen on yksistään positiivinen asia. Se että liikennemuoto on vielä edullinenkin, tekee kokonaisuudesta vieläkin paremman.
Milloin Tallinna muuten ryhtyy hankkimaan uutta raitiokalustoa? SNTL:n vallan jälkeen ei ole tehtaalta tullut ainuttakaan kokonaan uutta vaunua...
Ei kai tämä kenellekään uutinen ole. Eikös tässä haluta nimenomaan lähipäästötöntä bussiliikennettä?